تبلیغات

 

چرا باید از VPN یا فیلتر شکن استفاده کنیم

این روزها اینترنت بستر بسیاری از فعالیت‌های روزانه انسان شده است.

  • ما برای سرگرمی ممکن است به صورت آنلاین بازی کنیم، فیلم ببینیم یا موسیقی گوش کنیم.
  • وقتی در یک سایت انفجار یا پیش بینی ورزشی زنده در حال بازی هستید، ناگهان دامنه سایت فیلتر می‌شود و شما بازنده آن دست از بازی خواهید بود. در این شرایط ممکن است میلیون‌ها تومان ضرر کنید.
  • هنگامی که می‌خواهیم در خانه ورزش کنیم ممکن است از اپلیکیشن‌های آنلاین استفاده کنیم یا یک ویدیو آموزشی حرکات ورزشی را در یوتیوب تماشا کنیم.
  • وقتی علائم بیماری را در خود تشخیص می‌دهیم سریعا آن را سرچ می‌کنیم و مراقبت از سلامت خود را با اینترنت آغاز می‌کنیم. حتی برای برخی مسائل مربوط به سلامت، پزشک مناسب را در اینترنت جستجو می‌کنیم.
  • از راننده تاکسی اینترنتی گرفته تا هنرمند نجاری که به دنبال فروش کالای خود در اینستاگرام است، فعالیت‌های اقتصادی ما بسیار به اینترنت وابسته است.
  • و بسیار بسیار مثال‌های ریز و درشت و شوخی و جدی دیگری که می‌توانید به این لیست اضافه کنید.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  احتمال کشته شدن مدیر کمپانی علی بابا توسط دولت چین

در همه این مثال‌ها گفتیم اینترنت، نگفتیم قسمتی از اینترنت. دقیقا خود اینترنت منظور ما است، بخشی از اینترنت، به هیچ وجه اینترنت نیست. امکان ندارد در هیچ یک از فعالیت‌های وابسته به اینترنت حالتی اتفاق بیافتد که واقعا بتوانید از بخش اعظم اینترنت صرف نظر کنید.

البته مشکل هم از داخل است و هم از خارج، بخشی از اینترنت که امکان استفاده از آن را به دلیل تحریم‌ها نداریم، هنوز در تعریف اینترنت است. همان شبکه‌ای که همه‌اش با هم اینترنت است، نه قسمتی از آن.

بنابراین 100% کسانی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند. برای رسیدن به کل اینترنت مجبور هستند از فیلتر شکن‌ها استفاده کنند.

بنابراین برای اتصال به اینترنت واقعی ابتدا راهی برای اتصال به آن پیدا کنید.

می‌توانید لیستی از فیلتر شکن‌های کامپیوتر، لیستی از فیلترشکن‌های اندروید و لیستی از فیلترشکن‌ها آی او اس را ا مشاهده کنید که در سایت مجله دنیای شرطبندی روزانه معرفی شده و معتبر می باشند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط بندی میلیون دلاری بوکس

فیلترشکن رایگان