تبلیغات

“استفن چیدویک” انگلیسی عنوان بهترین پوکرباز سال 2019 را به خود اختصاص داد

استفن چیدویک توسط گلوبال پوکر به عنوان بهترین بازیکن سال پوکر معرفی شد. او برای پنجمین سال پیاپی جمع پنجاه نفر سال رسیده بود. این مرد سی ساله که اهل منطقه دیل در کنار کانال مانش است، ثابت کرده که ثابت قدم است و برای پنج سال پیاپی توانسته در جمع بهترین‌ها باشد. او در سال 2018 به عنوان دومین نفر معرفی و امسال با پیشرفت در جایگاه نخست قرار گرفت.


چیدویک طی یک سال اخیر در 22 تورنمنت پوکر به میز فینال رسید و پنج عنوان کسب کرد. او در همین سال به یک عنوان بزرگ در سری جهانی پوکر رسید و در بخش اوماها با 1.6 میلیون دلار به خانه رفت. او طی سال 2019 به 7.3 میلیون دلار رسید و باعث شد کل میزان پیروزی او به 33.4 میلیون دلار برسد. او حالا در رده هفتم برنده‌ترین پوکربازهای تاریخ جا گرفته است.

حتی در یک نظرسنجی بین پوکربازهای بزرگ، همبازیان چیدویک را به عنوان بهترین پوکرباز حال حاضر جهان معرفی کردند. 27 نفر از 61 نفر چیدویک را بهترین معرفی کردند و نزدیک‌ترین دنبال کننده تنها 7 رای داشت.
گفتنی است پس از چیدویک، الکس فوکسن (5.7 میلیون دلار) و شان وینتر (3.9 میلیون دلار) پوکربازهای دوم و سوم جهانی در 2019 بودند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ووشو کار سپاهی و دلبسته به علی خامنه‌ای دوپینگی از آب درآمد

ویدیوی منتخب هنرنمایی های چیدویک را ببینید

تبلیغاتcanonbet