تبلیغات

استنلی هو

درگذشت پدرخوانده قمار چین، Stanley Ho در سن 98 سالگی

شخصیت پرنفوذ دنیای قمارخانه ها، استنلی هو (به انگلیسی Stanley Ho) که نقش مهمی در پایان تسلط پرتقالی ها بر منطقه ماکائو داشت و همچنین از بنیان گذاران ماکائو به شکل امروزی به عنوان مرکز قمار جهان بود دیروز در ۲۶ ماه می ۲۰۲۰ و در سن ۹۸ سالگی در هنگ کنگ درگذشت.

Stanley Ho, Macau godfather of gambling

وی متولد ۲۵، نوامبر سال ۱۹۲۱ بود جایی که او در یک خانواده ثروتمند و پرنفوذ متولد شد ولی در ۱۳ سالگی پدرش دچار ورشکستگی مالی شد و در اثر افسردگی حاصل از این موضوع خانواده را تنها گذاشت، با اینحال مسیر سرنوشت مجدد به وی این شانس را داد که پس از پدرش راه موفقیت را پیدا کند و به یکی از ثروتمندان و پرنفوذترین افراد در دنیای کسب و کارهای قمار تبدیل گردد بطوریکه از وی به عنوان پدر قمار چین و منطقه ماکائو به شکل مدرن نامبرده می شود.

گزارش منتشر شده از طرف خانواده وی مرگ او را در آرامش و در هنگام خواب اعلام کرده است که البته به دلیل مرگ وی در این گزارش اشاره نشده است. آقای هو در شرکت ها و در زمینه فعالیت های بسیاری صاحب سهام بود و به مشارکت می پرداخت که از جمله آنها کازینوها، خدمات مسافربری با هلیپوکتر و کشتی به منظور جابجایی مشتریان بین هنگ کنگ و ماکائو، فروشگاه ها، هتل ها و خطوط هوایی پرواز به ماکائو بود. او در دوران زندگی خود چهار زن و در مجموع ۱۷ فرزند داشت که حال پس از مرگ وی و در روزهای آتی تکلیف تقسیم ثروت عظیم وی میان آنها مشخص خواهد شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ( لذت جنسی در فوتبال ) صحبت های عجیب آقای دکتر در برنامه زنده صدا و سیما و تمسخر مجری برنامه

تبلیغاتcanonbet