تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: هیچ نگرانی در مورد حمایت از تیم Luzern وجود ندارد.

ما مجدد سری به مسابقات فوتبال در کشور سوئیس می زنیم، زیرا کوف از تیمی حمایت می کند که بسیار رو فرم است و پیروزی در مقابل تیم های حریف کسب می کند.

Lugano v Luzern
چهارشنبه 24 ژوئن ، 19:30

در روز قبل تیم Wurzburg در انتها کار را به پایان رساند. اما این تیم در بیشتر زمان، تنها در مقابل 10 بازیکن مسابقه را ادامه داد و پیروزی 2 بر 1 را کسب کرد با اینکه می توانست از پیروزی بزرگتری لذت ببرد. ما در این بازی فقط سهام خود را پس گرفتیم نه چیزی بیشتر از آن.

امروز ما سری به مسابقات فوتبال در کشور سوئیس می زنیم. که جایی برای بی طرفی ما وجود ندارد ، زیرا ما از بازدید کنندگان Luzern حمایت می کنیم تا در مقابل تیم Lugano پیروز شویم.

تیم Luzern قبل از شروع مجدد “پیش فصل” افتضاحی داشت ، اما با تلاش بازل در اولین بازی رقابتی خود پس از تعلیق بازی ها به دلیل COVID-19 همه چیز را به طور چشمگیری تغییر یافت. این تیم فرم خوبی را حفظ کرده است که وقفه ای را در پی داشته است، Luzern در شش مسابقه از 7 مسابقه اخیر خود پیروز شده است و حتی یک بازی لیگ در سال 2020را نیز از دست نداده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی فوتبال امروز: غرق شدن تیم Sion برای تجربه دوباره سختی

تیم Luzern فصل پنجم گذشته را تمام کرد و برای دستیابی به موقعیت مشابهی در این فصل در راه است. حریفان آنها تیم Lugano با کسب هفت امتیاز از مسابقات بدتری برخوردار هستند و در این دوره از 24 بازی فقط 24 بازی سوپر لیگ کسب کرده اند. آنها در 13 بازی اخیر خانگی خود فقط دو بار پیروز شده اند و در هفت بازی از آن ها، در Stadio di Cornaredo موفق به گلزنی نشده اند.

بازار Match Odds کم و بیش تقسیم متوسط است ، بنابراین بیایید بر روی تیم Luzern با کمی بیمه سرمایه گذاری کنیم. شما می توانید آنها را در تساوی 1.95 تساوی بکشید ، این بدان معنی است که در صورت پیروزی ، شما برنده می شوید و اگر مسابقه به تساوی تمام شود ، سهام شما بازگردانده می شود.

Back Luzern Draw No Bet at 1.95