تبلیغات

 

تیپ روزانه مجله دنیای شرط بندی ; تب داغ فوتبال در نروژ

در آسیا ،الغرافه با نتیجه مساوی متوقف شد. شرط ما فسخ و دوباره با اندوخته‌ی قبلیمان راهی شمال اروپا میشویم.
امشب روز دوم از هفته سیزدهم رقابتهای لیگ نروژ است. شش بازی امشب در لیگ نروژ ما را به اینجا آورد. جایی که روزنبورگ مدعی از سارشبورگ پذیرایی خواهد کرد.

سارشبورگی ها در این فصل وضعیت نامطلوبی را پشت سر میگذارند و در دوازده بازی انجام شده خود تنها به چهارده امتیاز رسیدند و در رتبه یازدهم قرار دارند. آنها امشب درحالی مهمان تیم روزنبورگ هستند که در شش بازی خارج از خانه خود تنها یک پیروزی کسب کردند و در مقابل، میزبانشان از شش بازی داخل خانه فقط یک بازی را واگذار کرده است.

روزنبورگ هم که امسال چشم به سهمیه های اروپایی لیگ نروژ دارد تمام تلاشش رسیدن به رتبه های بالای جدول است و اینرا خوب میدانند که برای رسیدن به این مهم نباید امتیاز بازیهای خونگی را از دست بدهند. آنها هم اکنون با گلهای زده کمتر نسبت به دیگر تیم مدعی این فصل کریستین‌سون در رده‌ی ششم جدول لیگ نروژ قرار دارند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی مسابقات مهم روز شنبه26 مهر 1399

نگاهی به آمار تیم روزنبورگ نشان میدهند که آنها در بیست بازی اخیر خود سیزده برد و چهل گل زده را در کارنامه دارند. ضمن اینکه میانگین مالکیت توپ آنها در هر مسابقه شصت درصد است.

با نگاه به همه زوایا ، ماهم به این نتیجه رسیدیم که روی این تیم محکم سرمایه گذاری کنیم تا اطمینانمان یه این تیم را ثابت کنیم و سود حاصلش را در جیب بگذاریم و با اصل استیکمان به سراغ مسابقات مهم فردا برویم.

TIP : Handicap 1 (0) ODDS 1.56