تبلیغات

معرفی رید یانگ؛ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout

معرفی رید یانگ؛ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout

معرفی رید یانگ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout

 

برای شروع معرفی رید یانگ موسس PokerSprout یکی از چهره های جوان ولی شناخته شده پوکرباز در دنیای پوکر آنلاین است. او در پلت فرم های پوکر آنلاین از لقب Shootaa استفاده می کند. او این نام را به خاطر علاقه به شخصیت Shooter McGavin در فیلم سینمایی Happy Gilmore انتخاب کرده است.

رید در کارولینای شمالی به دنیا آمد. جایی که پر از مزارع تنباکو است. ولی او هرگز به شغل کشاورزی علاقه نداشت و نمی توانست چنین آینده ای برای خود تصور کند. در واقع می توان گفت پوکر تنها شغل رید است. خود او در این باره می گوید:

بدون شک، پدرم الگوی من بود. چون او آرزو داشت خلبان شود و در نهایت این آرزو را عملی کرد. نسل های قبلی ما همه کشاورز بودند. بنابراین جسارت پدرم ستودنی بود. من هم یاد گرفتم غیرممکن را بخواهم و برای رسیدن به هدفم تلاش کنم. من از همان نوجوانی یاد گرفتم که با کار و تلاش هر ناممکنی را می توان ممکن کرد.

کودکی یانگ

یانگ در 12 سالگی با پوکر آشنا شد. پدربزرگش بازی 5 کارت draw را به او یاد داد. او در دبیرستان به بازی شطرنج می پرداخت. رید به دانشگاه Wake Forest رفت و در رشته فلسفه فارغ التحصیل شد. اما اتفاق مهم تر آشنایی با بازی هولدم نامحدود بود.

در سال 2004 بازی که برای من یک تفریح ساده بود کم کم شکل جدی به خود گرفت. گاهی برنده می شدم و پول هم خوابگاهی هایم را تصاحب می کردم. گاهی هم می باختم و همه چیز از دست می رفت. دیگر وقت آن رسیده بود که به یک بازیکن حرفه ای پوکر تبدیل شوم. در ضمن من به پولش نیاز داشتم.

یانگ در اولین گام کتاب های The Theory of Poker، Super System از دویل برونسون و Book of Poker Tells از کارو را خریداری و مطالعه کرد. او روز به روز بیشتر تمرین و مطالعه می کرد تا مهارت های بیشتری بیاموزد و با اعتماد به نفس بیشتری برابر رقبا حاضر شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  یک شبانه روز در لاس وگاس
معرفی رید یانگ؛ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout
رید یانگ؛ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout

اولین بازی

کارم را با بازی 200 دلاری هولدم نامحدود شروع کردم و بعد از یک ماه وارد بازی 400 دلاری هولدم نامحدود شدم. مدام در پی بازی های جدید و یاد گرفتن مهارت های بهتر بودم.

دو سال بعد، یانگ در بازی های بزرگ هزار تا 10 هزار دلاری حاضر می شد و توانست تنها در یک سال بیش از 250 هزار دلار به دست آورد. در ضمن او به یکی از نویسنده های مجله CardPlayer تبدیل شده بود. رید کم کم به یک مربی پوکر تبدیل شد و از طریق یک سایت تمرین پوکر، به پوکربازهای تازه کار کمک می کرد.

وارد حیطه مربیگری شدم چون دیدم با آموزش پوکر می توانم به افراد این امکان را بدهم که به استقلال مالی برسند. انتقال تجربیات به بازیکنان جوان و رسیدن آن ها به موفقیت یکی از بهترین تجربه های ممکن است.

ماجرای Black Friday و چالش های قضایی که برای پوکر آنلاین در کشور آمریکا پیش آمد باعث شد یانگ به مسیرهای جدید کسب درآمد فکر کند:

من به این نتیجه رسیدم که بازی پوکر تنها راه رسیدن به موفقیت در زندگی نیست. من وب سایت آموزش و تمرین پوکر PokerSprout را تاسیس کردم و سعی کردم به مخاطبانم همه چیزهایی که در این دنیای جذاب یاد گرفته بودم را آموزش دهم.

رید یانگ و سیمون جوناس در این سایت جدید از ویدیوهای کوتاه و متمرکز برای آموزش مهارت های پوکر استفاده می کنند. آن ها معتقدند ویدیوها و کلا روند آموزشی طولانی و خسته کننده نمی تواند برای پوکربازهای جوان، جذاب و قابل استفاده باشد. در ضمن در این سایت از ویدیوهای انیمیشنی استفاده شده و همین نکته باعث می شود روند آموزش جذاب تر و سرگرم کننده شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چرا طراحی کازینو های فریب دهنده طراحی می شوند؟
رید یانگ؛ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout
رید یانگ؛ موسس سایت جذاب آموزش پوکر PokerSprout

توضیح یانگ در مورد سایت

در این سایت ما داده ها و اطلاعات موردنیاز مخاطبان را در بالاترین سطح تولید و منتشر می کنیم. مصاحبه ها و نظرسنجی هایی که داشتیم به ما نشان داده چه بخش هایی را باید در اولویت قرار داده کار را با کدام مهارت های پوکر شروع کنیم. نکته مهم این است که همه (با هر سطح مهارتی در پوکر) می توانند از این محتواها استفاده کنند.