تبلیغات

رقابت حساس پرسپولیس Vs الدحیل (قطر) 31 شهریور

این رقابت از (هفته پنجم) در گروه (c) ساعت 18:30 به وقت ایران آغاز میشود.

توضیحات مسابقه در مورد هردو تیم:
الدحیل و پرسپولیس هر دو آمار خوبی دارند و هردو تیم آماده رودرو شدن و جنگیدن با هم آماده هستند،و هر دو برای پیروزی به میدان می آیند که به نظر میرسد که این بازی مساوی نمیشود و به تساوی رضایت نمیدهند.
الدحیل در آخرین بازی خود دچار شکست شده ،اما پرسپولیس درآخرین بازی خود 1بر 0 التعاون را شکست داد.
در آخرین بازی که این دوتیم باهم داشته اند الدحیل توانسته پرسپولیس را 2بر هیچ برده گل ها توسط (ماریو مانژوکیچ) و (ادمیلسون جونیور) به ثمر رسیده که ماریو مانژوکیچ الآن در تیم حضور ندارد و از تیم جدا شده .

آمار ها و پیش بینی:
پرسپولیس در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 مساوی داشته
و الدحیل در 5 رقابت آخر خود 3 پیروزی و 2 شکست داشته است.
آخر باخت الدحیل مربوط به باخت به تیم الشارجه بوده که 2بر 4 بازی را واگزار کرده اما پرسپولیس در تقابل با الشارجه مجبور به تساوی شد میگم مجبور به تساوی زیرا پرسپولیس 2بر 1 جلو بوده و الشارجه بوده که بازی را مساوی کرده، در آخرین بازی پرسپولیس که برد نیز بوده،پرسپولیس 1بر هیچ بازی را پیروز شده که با گل بشار رسن از روی نقطه پنالتی پیروز شده.
بازیکنان تاثیر گزار:
پرسپولیس؛ (شجاع خلیل زاده) این مدافع با 31 سال سن بسیار هشیار عمل میکند و مهاجم ها با سختی بسیار از اون رد میشوند ،این مدافع علاوه بر دفاع در کرنر ها برای زدن گل یا زدن ضربه سر و گل زدن بسیار تلاش میکند در یکی از بازی ها قبل توانست یک گل 3 امتیازی را به تور دروازه بچسباند .
پرسپولیس؛ (بشار رسن) این هافبک آمار بسیار خوبی دارد بشار رسن علاوه بر گل زدن یا کمک کردم به هجوم به راحتی توپ را با خود حمل میکند و با دادن پاس به مهاجم مان ایجاد موقعیت میکند و مهارت خاصی در بهم ریختن مدافعان حرف دارد او به راحتی میان زمین بازی میکند و توپ را به هر منطقه از زمین بخواهد حمل میکند بدون اینکه توپ را لو بدهد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمایی برای پیش بینی فوتبال میلان(فصل 20-2019)

الدحیل: (رامین رضاییان) این مدافع ایرانی و بازیکن سابق تیم پرسپولیس توانسته گل های زیادی را به ثمر برساند و سبک خاصی را از بازی ارائه دهد او با نفوذ از کنار زمین به دروازه حریف حمله میکند یا پاس گل میدهد با خود گل میزند
الدحیل: (معز علی) این مهاجم با پای تخصصی راست و 24 سال سن در 4 بازی خود توانسته 2 گل و 2 پاس گل بدهد.

آمار و پیشبینی:
1_کدام تیم پیروز میدان خواهد بود؟ پرسپولیس
2_آیا هردو تیم گل خواهند زد؟ جواب این سوال قطعا بله است .
3_گل اول بازی را چه کسی خواهد زد؟ پرسپولیس

آمار هر دو تیم در 10 بازی قبل :
هردو 6 برد داشته اند، پرسپولیس 3 تساوی و الدحیل 1 مساوی ، تیم الدحیل 3 باخت و تیم پرسپولیس 1باخت داشته.
پرسپولیس 15 گل زده و الدحیل 1گل کم تر از پرسپولیس زده، الدحیل 9 گل خورده و پرسپولیس 1 گل کم تر از الدحیل خورده، پرسپولیس 5و الدحیل 4 کلین شیت داشته اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بررسی بهترین تیم بسکتبال بوستون سلتیکس برای شرط بندی

الدحیل در لیگ خود با 1پیروزی، در جایگاه هفتم است.
پرسپولیس توانسته 1بار به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

میزان درصد احتمالات:

پیروزی پرسپولیس:65%

پیروزی الدحیل25%

تساوی بازی: 10%
نتیجه احتمالی بازی :
پرسپولیس 2 Vs الدحیل 1
اگر شما نیز قصد دارید که این بازی را پیش بینی یا شرطبندی کنید و میترسید و اهل ریسک نیستید برا اطمینان بیشتر شرط خود را رو شانس دوبل برد پرسپولیس یا مساوی ثبت کنید اما شما را به چالش دعوت میکنم که ریسک کنید و برد پرسپولیس را پیش بینی کنید‌.
خدا را شکر که باز توانستم شما را یه بار دیگر همراهی کنم تا بتوانید موفق شوید جهت حمایت از ما مجله ما را به دوستان خود معرفی کنید.

تبلیغاتcanonbet