تبلیغات

شایعه های جذاب نقل و انتقالات فوتبال اروپا

سانه پیشنهاد بایرن مونیخ را رد خواهد کرد

لروی سانه، وینگر باشگاه منچسترسیتی، پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ را رد کرده است و تمایل دارد تا در منچسترسیتی به کار خود ادامه دهد. به گزارش روزنامه سان، این وینگر آلمانی معتفد است که منچسترسیتی بهترین جا برای او خواهد بود.

 

منچستریونایتد می‌تواند لوکاکو را با ایکاردی معاوضه کند

شیاطین سرخ میتوانند مهاجم بلژیکی خود را با مهاجم اینتر معاوضه کنند. روملو لوکاکو در انتظار انتقال به اینتر است و علاقه منچستریونایتد به ایکاردی میتواند او را یک قدم دیگر به اینتر نزدیک‌تر کند.

به گزارش اکسپرس، لوکاکو می‌خواهد به سری آ برود، چرا که او زیر نظر تفکرات سولسشر نتوانسته است موفق شود. اینتر نیز علاقه مند است تا ایکاردی را هرچه سریع تر بفروشد تا انتقال لوکاکو انجام شود.

مذاکرات لمپارد با چلسی تأیید شد

دروگبا، همبازی سابق فرانک لمپارد در چلسی در اینستاگرام خود و در پاسخ به سوال یکی از هواداران تأیید کرد که باشگاه چلسی در حال مذاکره با فرانک لمپارد برای هدایت آبی پوشان شهر لندن است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رکوردشکنی یک ایرانی گران‌ترین معامله ملکی تاریخ

دروگبا در اینستاگرام خود نوشت:

یکی از افرادی که باشگاه در حال مذاکره با او است، فرانک لمپارد است.

خدیرا یوونتوس را ترک خواهد کرد

ورود مائوریتزیو ساری به یوونتوس احتمالا مصادف خواهد شد به پایان حضور سامی خدیرا در این تیم. این هافبک آلمانی در این فصل به دلیل مصدومیت تنها در ۱۷ مسابقه توانسته است برای بیانکوری به میدان برود.

مشکل مصدومیت او باعث شده است که مربی جدید بخواهد تا این بازیکن یوونتوس را ترک کند اما دستمزد بالای خدیرا باعث شده است تا مذاکره با تیم جدید سخت شود.

نقل و انتقالات اروپا – ساری به خدیرا اعتقادی ندارد

مذاکرات میلان برای جذب دنی سبایوس

باشگاه میلان مذاکرات خود را برای جذب دنی سبایوس از رئال مادرید را آغاز کرده است. میلان این بازیکن را به شکل قرضی و ۲ ساله می‌خواهد.

میلان این هفته چندین بار با سران رئال مادرید برای جذب مدافع تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا مذلاکره داشه است و به دلیل فرپلی مالی می‌خواهد تا این بازیکن را به شکل قرضی جذب کند

▬ این مطلب را هم بخوانید:  سهم ارزهای رایج از تبادلات پولی جهان

هندرسون به دنبال افزایش دستمزد در منچستریونایتد

دین هندرسون، دروازه بان تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس خواهان دستمزد ۷۵ هزار پوندی است.

نقل و انتقالات اروپا – آیا منچستریونایتد با پیشنهاد تمدید قرارداد موافقت خواهد کرد؟

رافا بنیتز از نیوکاسل خواهد رفت

براساس گزارش روزنامه دیلی میل، رافا بنیتز، سرمربی تیم نیوکاسل پس از به پایان رسیدن قراردادش در 30 ژوئن از این باشگاه خواهد رفت.

بنیتز با مایک اشلی، مالک این باشگاه بر سر نقل و انتقالات به مشکل برخورده است و نمیخواهد دیگر در نیوکاسل ادامه دهد. گفته میشود بنیتز احتمالا بخواهد در انگلیس باقی بماند چرا که خانواده او در این کشور خوشحال هستند.

رئال سوسیداد خواهان مارتین اودگارد

رئال سوسیداد خواهان انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال مادرید است. به گزارش روزنامه AS، رئال مادرید امیدوار است تا مذاکرات با بایرلورکوزن خوب پیش برود و این بازیکن نروژی به بوندس‌لیگا برود. گفته میشود اودگارد در حال حاضر در شهر سن سباستین قرار دارد تا از باشگاه سوسیداد بازدید کند اما به نظر میرسد که مقصد آینده این بازیکن بایر لورکوزن باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی ثروتمندترین خانواده‌های جهان که اقتصاد زمین را اداره می کنند

مارکینیوش میگوید با نیمار درباره انتقال صحبتی نکرده است

مارکینیوش، مدافع برزیلی تیم پاری سن ژرمن اعلام کرده است که با هم‌تیمی خود بحثی درباره نقل و انتقلات نداشته است. رسانه‌های اروپایی چند روزی است صحبت از انتقال نیمار به رئال مادرید یا بارسلونا میزنند اما با این حال مارکینیوش این گفته ها را تکذیب میکند.

کریستین اریکسن احتمالا به منچستریونایتد برود

نقل و انتقالات اروپا – مقصد بعدی اریکسن کجا خواهد بود؟

کریستین اریکسن مصمم است تا در این تابستان، تاتنهام را ترک کند. این بازیکن دانمارکی می‌تواند در صورتی که رئال مادرید دیگر خواستار او نباشد به یکی از تیم‌های منچستریونایتد یا یوونتوس برود. به گزارش روزنامه میرر، رئال مادرید با جذب ادن هازارد احتمالا دیگر خواستار بازیکن هجومی دیگری در تیم خود نباشد.

تاتنهام برای اریکسن ۱۰۰ میلیون پوند میخواهد. اریکسن در ۲۰۶ بازی برای تاتنهام موفق به ثبت ۴۹ گل شده است.

تبلیغاتcanonbet