تبلیغات

 

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • ارزش‌های نظام حفظ شد! جنجال صفحه مشترک مربی استقلال با همسر در اینستاگرام!

ارزش‌های نظام حفظ شد! جنجال صفحه مشترک مربی استقلال با همسر در اینستاگرام!

چند روز پیش آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان، اودینزه، پاناتینایکوس و اسپارتا پراگ قرارداد امضا شده خود را با ایمیل به باشگاه استقلال فرستاد تا موافقت خود برای هدایت استقلال را اعلام کند.

قرار است طی روزهای آینده استراماچونی به تهران بیاید و پس از امضای رسمی قرارداد کار خود را در ایران شروع کند.

پیش‌تر باشگاه استقلال در خلال مذاکره با این مربی ایتالیایی اعلام کرده بود که «در مذاکره با استراماچونی حفظ ارزش‌های نظام خط قرمز ما است.»

به نظر می‌رسد مشکل استراماچونی موضوع حجاب و پوشش همسرش در ایران بود که گویا از خواسته خود صرف نظر کرده و راضی به عقد قرارداد با آبی‌های تهران شده است.

اما موضوع چالش برانگیز کامنت‌هایی است که برخی کاربران نه چندان مؤدب و کم ظرفیت ایرانی در زیر عکس‌های همسر استراماچونی درج کرده‌اند که می‌تواند برای این زوج دردسرساز شود.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال در فضای مجازی به تنهایی صفحه رسمی و حرفه‌ای ندارد و تنها یک صفحه مشترک با همسرش دلیلا در اینستاگرام دارد که بیشتر عکس‌های خانوادگی‌شان را در آن منتشر می‌کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ماجرای نهایت خوش شانسی یک برنده لاتاری

نگاهی به پست‌های قدیمی این صفحه نشان می‌دهد که یک حساب کاربری معمولی بوده که پست‌های آن به سختی به ۱۰۰ لایک و ۲۰ کامنت می‌رسیده است.

اما همزمان با اعلام نام این سرمربی ایتالیایی به عنوان گزینه جدی هدایت آبی‌های تهران و سرانجام ورود وی و همسرش به تهران لحظه به لحظه بر تعداد دنبال کنندگان ایرانی این صفحه افزوده می‌شود به طوری‌که دو پست آخر آن تا این لحظه بالای ۱۰۰ هزار لایک و  ۴۰ هزار کامنت داشته است.

اما موضوع چالش برانگیز کامنت‌هایی است که برخی کاربران نه چندان مؤدب و کم ظرفیت ایرانی در زیر عکس‌های همسر استراماچونی درج کرده‌اند که می‌تواند برای این زوج دردسرساز شود.

به نظر می‌رسد با شروع رقابت‌های لیگ این دو ناچار شوند برای مقابله با این معضل صفحه‌ای جداگانه با محتوای فوتبالی راه‌اندازی کنند!