تبلیغات

  • خانه
  • وبلاگ مجله
  • فیل هلموث (phil hellmuth) ; پوکر باز آمریکایی برنده 15 دستبند سری جهانی پوکر
فیل هلموث (phil hellmuth) ; پوکر باز آمریکایی برنده 15 دستبند سری جهانی پوکر

فیل هلموث (phil hellmuth) ; پوکر باز آمریکایی برنده 15 دستبند سری جهانی پوکر

فیل هلموث (phil hellmuth) ; پوکر باز آمریکایی برنده 15 دستبند سری جهانی پوکر

فیل هلموث یا همان phil hellmuth یک پوکر باز اهل امریکا میباشد که با رعایت قوانین پوکر عنوان یکی از برجسته ترین پوکر بازان جهان شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد و از این حیث می توانیم از او به عنوان یکی از اساتید و اعجوبه های بازی پوکر در جهان یاد کنیم چرا که رکوردهای بسیار زیادی را به ثبت رسانید و اکنون جزو معروف ترین بازیکنان پوکر در جهان می باشد. در این مقاله در ارتباط با بیوگرافی این بازیکن صحبت می نماییم.

Phil Hellmuth

فیل هلموث پوکر باز

همان طور که گفتیم او یک بازیکن فوق ستاره پوکر در جهان می باشد. و تاکنون توانسته تا درآمد بسیار خوبی از این راه کسب کند. و عنوان 15 قهرمانی دستبند مسابقات wsop را به نام خود به ثبت برساند. که نکته جالب در ارتباط با این موضوع این است که 13 سری از 15 عنوان قهرمانی مربوط به بازیهای تگزاس هولدم می باشد. و او توانسته تا به عنوان یک رکورد دار در این مسابقات به حساب بیاید.

فیل هلموث قمار باز را کسی نیست که به مسابقات پوکر در جهان علاقه مند باشد ولی او را نشناسد. چراکه او تاکنون توانسته تا مبالغی بیش از ۱۸ میلیون دلار پول را از حرفه خود یعنی بازی‌ پوکر به دست بیاورد. و این موضوع سبب شده تا او به عنوان پنجمین نفر در لیست شخصیت هایی باشند. که توانسته اند تا به عنوان برنده در ایالات متحده امریکا حساب شوند.

فیل هلموث بیوگرافی

این بازیکن هیچ گونه زندگی عجیب و غریبی نداشته و نام اصلی او فیلیپ جروم هلموث جونیور می باشد.و به‌نام فیل هلموث در بین علاقمندان به مسابقات پوکر شناخته می شود. پدر فیل ، معاون دانشگاه ویکانسین امریکا بود و مادرش هم یکی از یکی از مجسمه ساز های سرشناس آمریکایی است که تاکنون چندین مجسمه حرفه‌ای را ساخته و به دولت هدیه کرده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جیک شیندلر (Jake Schindler) ; معرفی بهترین پوکر باز آمریکایی

زندگینامه فیل هلموث

با توجه به زندگی نامه او باید بگویم که متولد تاریخ شانزدهم ماه جولای سال ۱۹۶۴ میلادی بوده و حدود ۵۶ سال سن دارد. که با این حساب به عنوان یکی از شخصیت های سن بالای مسابقات پوکر در جهان شناخته می‌ شود. جوجه اصالتی امریکایی دارد متولد شهر مدیسون در ایالت ویسکانسین امریکا بوده و در همین کشور رشد کرده و بزرگ شده است.

عکس های فیل هلموث

شما می توانید با مراجعه به صفحات اینستاگرامی که در ارتباط با این بازیکن پرآوازه بازیگر جهان ساخته شده است. تمامی عکس های او را در حین انجام بازی و کارهای مختلف مشاهده نمایید.
همچنین کلیپ فیل هلموث نیز در صفحه یوتیوب او قرار داده شده و همینطور سایر صفحات یوتیوب نیز در ارتباط با این سرباز حرفه‌ای ویدیو های بسیاری را قرار داده اند که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

بازی های جنجالی phil hellmuth

بازی های فیل در عرصه پوکر بسیار پرطرفدار و هیجانی می‌باشد. چرا که او از این بازی به عنوان حرفه تخصصی خودش یاد کرده است. و در سن ۲۴ سالگی به عنوان جوانترین شخصی شناخته شد. که وارد مسابقات اصلی wsop که مسابقات جهانی پوکر می باشد شده و توانست در سال ۱۹۸۹ میلادی قهرمان دوره قبل خود را که دو مرتبه پشت سر هم عنوان قهرمانی را کسب کرده بود شکست دهد. و به عنوان رکورد دار این رقابت‌ها بیست سال پیاپی این رکورد را به دوش می کشید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چگونه اختلافات پای میز پوکر را حل کنیم؟

فیل هلموث چند سال دارد

در پاسخ به این سوال باید بگویم که او حدود ۵۶ سال سن دارد. و همچنان هم بعد از این همه سال به بازی پوکر میپردازد. و چندین سایت پوکر آنلاین با سقف های واریز و برداشت بسیار بالا در امریکا دارد. که باعث شده تا پوکر باز های بسیار حرفه‌ای و پولدار دنیا در این سایت ها بازی انجام دهند. اگر نگاهی به تورنمنت پوکر داشته باشید به خوبی متوجه منظور ما خواهید شد!

اخلاق بد فیل هلموث

پسر بد اخلاق پوکر در واقع یکی از القابی است که به این بازیکن سرشناس دنیا در مسابقات پوکر یعنی فیل هلموث داده اند چرا که او در این بازی است و در مقابل حریفانش قرار دارد در اکثر مواقع به شدت عصبانی بوده و چندین بار هم شروع به دعوا و گفتن ناسزا کرده است و به همین علت به عنوان یکی از بد اخلاق ترین پوکرباز های دنیا شناخته می شود.

بچه لوس پوکر فیل هلموث

یکی دیگر از القاب او نیز بچه لوس پوکر دنیا می باشد ولی هنوز در ارتباط با علت دادن چنین لقبی به او اطلاعی در دست نداریم.

دست های فراموش نشدنی phil hellmuth پوکر باز

این بازیکن حرفه‌ای پوکر در سال ۱۹۹۳، ۳ دستبند را از مسابقات تگزاس هولدم توانست تا برنده شود همچنین او در سال ۲۰۰۰ در مسابقات پوکر در استرالیا توانست که برنده شود و ۴۳۷ بازیکن را شکست داد که این قهرمانی برای او تقریبا حدود ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی و سرمایه فراهم آورد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  اعتقاد بازیکنان پوکر به باورهایی که شایعه ای بیش نیستند

همچنین او در سال ۲۰۰۵ میلادی نیز با جایزه بسیار بزرگ با ارزش ۵۰۰ هزار دلار توانست تا در مسابقات ملی پوکر برنده شود و در تور جهانی پوکر نیز شرکت کرد که در لس آنجلس امریکا توانست جایگاه سوم را به دست آورد و به علت موفقیت های بسیار خفن و چشمگیری که توانسته بود به دست آورد در سال ۲۰۰۷ میلادی توانست تا به عنوان یکی از مشاهیر که در دنیا شناخته شود این عنوان برای هر پوکر بازی بسیار بزرگ بوده و هر کسی نمی تواند تا به این عنوان دست پیدا کند.

فیل هلموث در جدول برترین پوکر بازان جهان به عنوان پنجمین پوکر باز حرفه ای دنیا شناخته می شود که توانسته تا بیش از ۱۸ میلیون دلار پول را از انجام مسابقات پوکر و به دست آوردن قهرمانی های مختلف به جیب بزند.

کلکسیون دستبندهای فیل هلموث
کلکسیون دستبندهای فیل هلموث

سوالات متداول

  1. بزرگترین عنوانی که تاکنون توسط فیل هلموث به دست آمده است چیست؟!

    او توانست در سال ۲۰۰۷ میلادی عنوان مشاهیر مسابقات پوکر را به دست بیاورد.

  2. علت شهرت فیل هلموث به عنوان پسر بداخلاق پوکر چیست؟!

    به علت گستاخی ها و بد دهنی های او به حریفانش در حین بازی به او این لقب را داده اند.

  3. آیا تاکنون فیل هلموث ازدواج کرده است یا خیر؟!

    بله او در سال ۱۹۸۹ ازدواج کرده و اکنون دو پسر بزرگ دارد.

فیل هلموث در کنار پدر و پسرش
فیل هلموث در کنار پدر و پسرش