تبلیغات

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova) ; جذاب ترین زن پوکر باز روسی

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova) ; جذاب ترین زن پوکر باز روسی

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova) ; جذاب ترین زن پوکر باز روسی

لیلیا نوویکووا تنها یکی از بهترین پوکر باز های بانو می باشد که از دوران کودکی به این رشته روی آورد. او با پیروزی ها و موفقیت هایی که در این دوران بدست آورد نام خود را بر سر زبان های افراد بزرگی انداخت. رویای برترین پوکریست دنیا از سن 12 سالگی در ذهن این قهرمان شکل گرفت و از همان دوران پله های ترقی را یکی پس از دیگری سپری کرد و تا به آن دست یابد. Liliya novikova اصلیتی روس دارد و در دانشگاه مشهور مسکو تحصیلات عالی خود را به پایان رسانده است. اما متاسفانه در سال 2019 خبری دردناک کل جهان را فرا می گیرد. خبری که باور کردنش برای طرفداران خیلی سخت بود. در ادامه این مقاله به سرگذشت این قهرمان دنیای پوکر می پردازیم. با ما همراه باشید.

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)
لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)

بیوگرافی لیلیا نوویکووا

لیلیا نوویکووا در روز 15 ژوئن 1992 میلادی در پایتخت کشور روسیه چشم به جهان گشود. در واقع او زمانی که تنها 5 سال داشت از پدرش می خواهد تا بازی با کارت را به او نیز یاد بدهد تا در مسابقات خانگی که هر هفته در خانه آنها برگزار می شد، شرکت کند. از آنجا بود که استارت ورود این دختر خردسال به دنیای پوکر زده شد. سپس بنا بر اطلاعات منتشر شده، این دختر با استعداد در سن 12 سالگی به طور حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفت و پس از آن بود که تصمیم گرفت تا به طور مستقل در مسابقات ثبت نام کند.

Liliya novikova آنقدر در بازی ها حرفه ای شده بود که تمام حریفان خود را شکست می داد و پس از پیروزی های زیاد تصمیم گرفت تا در مقابل حریفان ضعیف بازی نکند و به بازی های آنلاین روی آورد. او در طول این مدت کاپیتان و مدیریت تیم های معروفی را نیز قبول کرده بود. رشته تحصیلی او مهندسی بود و در دانشگاه دولتی به نام بومان در شهر مسکو تا مقطع لیسانس ادامه داد و پس از آن پوکر را به عنوان حرفه انتخاب کرد.

در اوایل ورود به این حرفه با نام مستعار Liay5 در تمام رقابت های POkerStars ثبت نام می کرد و در سال 2012 میلادی بود که تصمیم گرفت برای ارتقاء سطح دانش خود در این زمینه آموزش پوکر حرفه ای بیشتری را در اوقات فراغت خود فرا بگیرد. بنابراین عضو تیم حرفه ای ستارگان پوکر شد و در این مدت که چندان طولانی نبود، جوایز نفیس بسیاری را از آن خود کرد و اعتماد به نفس لازم را برای شرکت در مسابقات بزرگتر کسب کرد. سپس در رقابت های با نام DeepStack Big Ante در سری مسابقات EPT شهر پراگ ثبت نام کرد و به مسابقه پایانی راه یافت. در فینال این رقابت ها نیز موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد و مقام قهرمانی این دور را از آن خود کند. گفتنی است که هزینه ورودی این رقابت ها 50 هزار یورو بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  کتاب "حکایت مفت بری" مرجع آموزش شرطبندی اثر راد زمردی
لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)
لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)

علاقمندی های دیگر این پوکر باز روس

گفته می شود که لیلیا نوویکووا به ورزش های دیگری همچون بوکس، تیراندازی با کمان، اسنوبورد و قایقرانی نیز علاقه خاصی دارد و این ورزش ها را در اوقات فراغت خود تمرین می کند. در این مورد گفته بود که ورزش کردن روحیه اش را تازه می کند و باعث رفع خستگی او می شود. همچنین این قهرمان دنیای پوکر به آشپزی نیز علاقه داشت تا حدی که در کلاس هایش نیز شرکت می کرد.

افتخارات Liliya novikova در پوکر شرطی

این قهرمان اهل کشور روسیه در مسابقات زیادی شرکت کرد که در یکی از آنها با شکست حریفان خود به مسابقه پایانی راه یافت و در بازی نهایی با یک حریف برزیلی با نام BlaBlair به رقابت پرداخت که درنهایت او را شکست داده و در جایگاه اول این رقابت های ایستاد. Liliya novikova در انتها موفق شد جایزه یک هزار و 300 دلاری را نیز به جیب بزند. یکی دیگر از مسابقاتی که او شرکت کرد، رقابت های کشورهای مستقل مشترک المنافع و کشورهای حوزه بالتیک بود. در این دور از مسابقات حدود 1200 بازیکن حرفه ای ثبت نام کرده بود و جایزه اصلی آن بیش از 8 هزار دلار بود. او تمام تلاش خود را کرده بود که با تسلط به قوانین پوکر در این بازی قدم بگذارد.

لیلیا نوویکووا پوکر باز جوان و جذاب نیز در این رقابت ها شرکت کرد و در نهایت نتوانست به بازی فینال برسد اما امتیاز قابل قبولی را مقابل حریفان خود کسب کرد. وی موفق شد تا یک هزار و 336 دلار برنده شود. سپس در مسابقات شهر پراگ شرکت کرد که بنا بر گفته بیشتر کارشناسان بهترین جایزه نقدی دوران حرفه ای خود را برنده شد. این ستاره اهل کشور روسیه یک هزار و 100 یورو ورودی پرداخت کرد و به بازی فینال راه یافت. در بازی پایانی حریف خود را شکست داد و جایزه نقدی 50 هزار یورویی را از آن خود کرد.

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)
لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)

لیلیا نوویکووا چرا مرده است ؟

شاید دردناک ترین خبر برای طرفداران دنیای پوکر، خبر مرگ این قهرمان روس بود. خبری که در سال 2019 میلادی منتشر شد، تمام طرفداران پوکر را در شک فرو برد. در ابتدا هیچ کس باور نمی کرد که او مرده باشد. همه می گفتند که امکان ندارد او خیلی جوان بود و تازه در دنیای پوکر نامی برای خود دست و پا کرده بود. اما طولی نکشید که این خبر توسط دوستان نزدیک و دوست پسرش تایید شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آدم خوش ‌شانسی شوید، آن هم فقط با چند تغییر ساده!

دیری نگذشت که خبر مرگ او تیتر یک روزنامه و رسانه های جهان قرار گرفت. عناوینی مانند ” لیلیا نوویکووا پوکر باز روسی جان داد”، “برق گرفتگی لیلیا نوویکووا”، و ” مرگ عجیب لیلیا نوویکووا” همه از روی دادن یک فاجعه در دنیای پوکر خبر می داد. گزارش های مختلفی از علت مرگ او منتشر شده بود که گفته می شود که زمانی که در حمام بوده به علت برق گرفتگی جان خود را از دست می دهد.

برخی از خبرگزاری ها گزارش دادند که همسایه اش که رابطه ای نزدیک با او داشت، بدن بی جانش را در خانه اش پیدا می کند و با پلیس تماس می گیرد. در ابتدا این قضیه مشکوک به قتل بود اما بعد از تحقیقات بسیار اعلام شد که شسوار او در حمام دچار اتصالی شده و او دچار برق گرفتگی می شود و جان می دهد. این ستاره روسی از شرکت در بازی های مختلف توانست حدود هشت و نیم میلیون دلار جایزه نقدی بدست بیاورد. علاوه بر بازی پوکر در برنامه های تلویزیونی نیز شرکت می کرد که یکی از آنها Twitch.TV بود که به موضوع پوکر می پرداخت.

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)
لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)

لیلیا نوویکووا پوکر باز روسی

اولین نفری که توانست به استعداد این دختر روس پی ببرد مادر بزرگ او بود. مادر بزرگش دبیر ریاضیات بود و این دو با یکدیگر رابطه خوبی داشتند و او بود که به لیلیا کمک کرد تا استعدادش را شکوفا کند. این قهرمان روس از همان دوران به بازی های فکری و ریاضیات علاقه داشت و در مدرسه نمرات خوبی را کسب می کرد. در آن دوران مسابقات خانوادگی و خانگی در خانه آنها توسط پدرش برگزار می شد که لیلیا با دقت به تماشای آنها می پرداخت.

دیری نگذشت که این دختر زیرک از پدرش درخواست کرد تا به او هم بازی با کارت را آموزش دهد. مادر بزرگش دید به این بازی علاقه دارد مسئولیت آموزشش را بر عهده گرفت و قوانین و روش بازی را به نوه اش یاد داد. 5 یا شش سال بعدش در سن 12 سالگی آن چنان در این بازی حرفه ای شده بود که همیشه نفر نخست بازی های خانگی می شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آیا میدانستید: آمار پیروزی زنان در شرط بندی از مردان بهتر است!

گفتنی است که لیلیا نوویکووا علاوه بر بازی پوکر در بازی های کامپیوتری آنلاین نیز شرکت می کرد که بسیار موفق بود. او گروهی ایجاد کرده بود و با دیگر گروهها به رقابت می پرداخت. در حالی که کاپیتان تیم بود، با این تیم به پیروزی های بسیار دست یافت تا اینکه برایش عادی شود و تصمیم گرفت تا دیگر از این بازی ها دست بکشد و روی بازی پوکر متمرکز باشد.

لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)
لیلیا نوویکووا (Liliya novikova)

اخبار لیلیا نوویکووا

او به وبلاگ نویسی علاقه داشت و برخی از اوقات خود را به نوشتن مطلب در بلاگ خود صرف می کرد. هواداران این پوکریست خبرهای مربوط به مسابقات و بازی ها را از این طریق کسب می کردند و رقابت های پوکر را دنبا می کردند. در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد قهرمانان دیگر دنیای پوکر منتشر می شد که علاقمندان بسیاری از آن استقبال می کردند.

عکس های لیلیا نوویکووا

اینستاگرام لیلیا نوویکووا یکی از حساب های شخصی پر طرفدار فضای مجازی بود. در این صفحه عکس و کلیپ های Liliya novikova بعد از مرگ او به یادگار مانده است. این ستاره روس پس از موفقیت هایی که در دنیای پوکر کسب کرد توانست نامی برای خود بین هواداران دست و پا کند. سپس با شرکت در برنامه های تلویزیونی متعدد و تورنمنت پوکر های معروف به شهرت خود بیافزاید.

سوالات متداول در مورد liliya novikova

  1. دلیل مرگ لیلیا نوویکووا چه بود؟

    بر اساس اخبار منتشر شده و پلیس روسیه او به دلیل اتصال سشوارش در داخل حمام جان خود را از دست داده است.

  2. لیلیا نوویکووا اهل کجاست؟

    او در 15 ژوئن 1992 میلادی در شهر مسکو به دنیا آمد.

  3. لیلیا نوویکووا کیست؟

    پوکر باز اهل کشور روسیه است که از دوران کودکی به این رشته علاقمند شد و موفقیت های بسیاری به دست آورد.

  4. چه کسی استعداد لیلیا نوویکووا روس را کشف کرد؟

    مادر بزرگش توانست در دوران کودکی استعداد او را کشف و شکوفا کند.

تبلیغاتcanonbet