تبلیغات

آموزش باینری آپشن Binary Option

دلیل سادگی و قابل فهم بودن اینگونه معاملات توسط مبتدی ها، مشخص بودن میزان سود یا ضرر آن قبل از انجام معامله است.
پیش بینی صعودی یا نزولی بودن قیمت، نیاز اساسی معاملات باینری آپشن است.

گزینه‌های باینری به دلیل سادگی، میزان بالای سود، شروع با سرمایه کم، قابل پیش بینی بودن ریسک معاملات و اینکه شما همیشه خواهید دانست چه درآمدی کسب خواهید کرد اینقدر رایج شده‌اند و در حال رشد هستند.

باینری آپشن

Binary Option روشی برای کسب درآمد اینترنتی و آنلاین از بازارهای مالی است. دو نوع اصلی معاملات باینری آپشن عبارتند از “Cash-or-Nothing” و “Asset-or-Nothing” که به ترتیب مربوط به معاملات ارزهای اصلی و فلزات گرانبها می شوند.
باینری آپشن برای ارزش گذاری‌های ساده می‌باشد و انتخابی خوب برای معامله کنندگان است تا از ارزش گذاری های پیچیده اجتناب کنند. باینری آپشن به انتخاب محبوبی برای معامله کردن در بازارهای مالی آنلاین تبدیل شده است.

انواع معاملات باینری آپشن

HIGH-LOW یا CALL-PUT

معروف ترین و محبوب ترین نوع معامله ی باینری آپشن، حق انتخاب بین 2 گزینه است. بالا یا پایین، در این نوع معاملات معامله گران پیش بینی می کنند در یک بازه زمانی قبل از پایان زمان معامله قیمت بالا می رود یا پایین می آید.
مهم ترین عوامل برای هر معامله باینری آپشن، زمان و قیمت شروع و پایان معامله هستند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  خستگی تصمیم گیری در شرطبندی چیست و چطور با آن مقابله کنیم؟
One Touch:

در این نوع معاملات، تریدر پیش بینی می کند که قیمت یک سهم قبل از پایان زمان معامله به قیمت تعیین شده توسط کارگزار خواهد رسید. قیمت سهم لزوماً نباید افزایش یابد بلکه کافیست یک تماس کوچک با قیمت مورد نظر کارگزار داشته باشد.

No Touch:

این نوع معامله درست شبیه One Touch است با این تفاوت که تریدر امیدوار است قبل از پایان زمان انقضا معامله، قیمت سهم یا کالا از یک سطح مشخص عبور نکند.

Ladder:

نوعی معامله باینری است که تریدر انتظار دارد قیمت سهم قبل از پایان زمان معامله بالاتر یا پایین تر از مقداری باشد که کارگزار تعیین نموده است. سود این معامله می تواند بین 1 الی 500 درصد متغیر باشد.

مراحل تجارت در باینری آپشن

  1. مرحله اول برای شروع به کار انتخاب یک بروکر قابل اعتماد است.
    (یکی از این بروکرها سایت Olymp Trade است.)
  2. پس از انتخاب بروکر، با پر کردن فرم ثبت نام، یک حساب در آن بروکر باز کنید و مبلغی در حسابتان واریز کنید. (البته بعضی از بروکر ها حسابهای آزمایشی برای تمرین دارند.)
  3. سپس باید یک سهام یا جفت ارز را برای ترید کردن انتخاب کنید. (محبوب ترین آنها EUR/USD است.)
  4. بعد باید مبلغ سرمایه گذاری تان را برای هر ترید مشخص کنید. همیشه در این بازار سعی کنید از مبلغ کم شروع کنید.
  5. سپس به کمک نمودارها جهت قیمت آن سهام یا جفت ارز را در یک بازه زمانی مشخص پیش بینی کنید که بالا میرود یا پایین حال منتظر بمانید تا نتیجه را ببینید.
▬ این مطلب را هم بخوانید:  10 نکته مهم که مردم درباره صنعت شرط­بندی در بازی­ های ورزشی نمی­دانند ( بخش دوم )

مقدار سوددهی برای هر ترید بسته به بروکر و نوع معامله از 65% تا 100% خواهد بود.

اعتبار بروکرهای Binary Option

باینری آپشن، معمولاً در پلتفرم هایی که توسط (Securities and Exchange Commission (SEC یا دیگر آژانس های قانون گذاری تنظیم شده است فعالیت می کنند. البته بسیاری از بروکرهای باینری آپشن از هیچ قانونی پیروی نمی کنند، بنابراین در هنگام انتخاب یک کارگزار باینری آپشن باید بسیار دقت کنید. بروکرهایی که از هیچ یک از استانداردها پیروی نمی کنند و در هیچ یک از مراکز معتبر قانونگذاری عضویت ندارند می توانند گزینه های مشکوک به کلاهبرداری باشند.

پیش بینی = خطر

این نکته را در خاطر داشته باشید که معامله در Binary Option به شدت بر مبنای پیش بینی می‌باشد و خطر زیان بسیار زیادی در آن وجود دارد. چنین معامله ای برای تمام سرمایه گذاران مناسب نیست بنابراین قبل از انجام معامله باید اطمینان حاصل کنید که خطرات آن را به خوبی می‌شناسید.