تبلیغات

به قتل رسیدن پوکرباز ایسلندی که یکسال پیش ناپدید شده بود

به قتل رسیدن پوکرباز ایسلندی که یکسال پیش ناپدید شده بود

به قتل رسیدن پوکرباز ایسلندی که یکسال پیش ناپدید شده بود

بنا بر اطلاعات جدید بدست آمده پوکرباز ایسلندی که سال گذشته در فستیوال پوکر دوبلین بدون باقی گذاشتن هیچگونه ردی ناپدید شده بود به قتل رسیده است.

ماجرای ناپدید شدن پوکرباز ۴۱ ساله

سال گذشته Jon Jonsson که برای شرکت در رقابت های پوکر دوبلین (Dublin Poker Festival) به ایرلند رفته بود به طرز اسرار آمیزی ناپدید شد. وی در ماه فوریه سال گذشته و پس از ترک محل اقامت خود در هتل Bonnington Hotel شهر دوبلین ناپدید شده بود.

او هتل را در ساعت ۱۱ صبح روز ۹ فوریه ۲۰۱۹ ترک کرد و دوربین های امنیتی هتل تصاویر خروج او از هتل را ضبط کرده بودند.

ناپدید شدن این مرد ۴۱ ساله که پدر ۴ فرزند نیز می باشد مورد توجه رسانه های ایرلندی قرار گرفت و حتی پس از مدتی دوستان و آشنایانش برای پیدا کردن او یک کارآگاه خصوصی استخدام کردند با اینحال موفقیتی بدست نیاوردند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  درآمد مالیاتی چند برابری ایالت ایندیانا بعد از قانونی شدن شرط بندی

فاش شدن راز یک قتل

حال پس از گذشت حدود یکسال از این ماجرای مرموز، روزنامه The Dublin Herald گزارش داده است که از طریق یک مجرم زندانی در ایسلند به اطلاعات جدیدی درباره سرنوشت این پوکرباز دست یافته است.

به نقل از این رسانه و به گفته این منبع اطلاعاتی که نخواسته نامش فاش شود، جانسون بصورت اتفاقی در یک درگیری با شخصی اهل ایسلند که برای بازی در رقابت ها پول در اختیار او قرار داده بود کشته شده است.

بر اساس توضیحات بدست آمده جانسون این پول را که مبلغی بیش از ۴۰۰۰ پوند (در حدود ۴۶۹۰ دلار آمریکا) بوده است برای خرید بلیط ورودی مسابقات برای خود و بازیکنان دیگر به امانت گرفته بود ولی او در شب پیش از شروع مسابقات در یک مسابقه کش گیم پوکر شرکت کرد و مبلغ امانت گرفته شده را از دست داد.

به گفته راوی این اطلاعات وی وقتی متوجه شد که در حال واگذار کردن بازی است تلاش داشت که از ادامه بازی خودداری کند با اینحال توسط دیگران مجبور به ادامه بازی شده بود. در این گزارش از این افراد تحت عنوان گروه “All Foreign Nationals” یاد شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  10 کشور عاشق شرطبندی را بشناسید
جستجو برای پیدا کردن پوکرباز ایسلندی
جستجو برای پیدا کردن پوکرباز ایسلندی

آخرین دیدار جانسون با نامزد خود

پیشتر نامزد وی (Jana Gudjonsdottir) در گفتگو با پلیس درباره آخرین دیدارش با جانسون توضیح داده بود که او در حوالی صبح به دوبلین رسیده بود و قرار بود در مدتی که او در دوبلین حضور دارد با هم وقت گذرانی کنند با اینحال پس از ملاقات با یکدیگر جر و بحث داشته اند و او جانسون را رها کرده تا به یک بار در آن حوالی برود و قهوه بنوشد.

Jana Gudjonsdottir نامزد جانسون
Jana Gudjonsdottir نامزد جانسون

او توضیح داده که وقتی برگشته تا مجدد با جانسون ملاقات کند، وی محل را ترک کرده بوده و حتی پاسپورت و تلفن همراه خود را در اتاق جای گذاشته بوده است! بر اساس روایت زندانی که ماجرا را فاش ساخته است، در این هنگام جانسون برای ملاقات فردی که به او پول بدهکار بوده رفته است.

تبلیغاتcanonbet