تبلیغات

 

نیمار جونیور فوتبالیست مشهور ، سفیر سایت پوکر استارز شد

نیمار جونیور فوتبالیست مشهور ، سفیر سایت پوکر استارز شد

نیمار جونیور فوتبالیست مشهور ، سفیر سایت پوکر استارز شد

سایت پوکر آنلاین معروف پوکر استارز (PokerStars) بازیکن برزیلی مشهور فوتبال، نیمار جونیور را به عنوان سفیر تبلیغاتی خود معرفی کرد.

نیمار جونیور که علاوه بر سابقه حضور در تیم ملی کشور برزیل در باشگاه های فوتبالی از قبیل، پاریس سن ژرمن و بارسلونا نیز حضور داشته است یک بازیکن تکنیکی است که در میان طرفداران فوتبال به خوبی شناخته شده است.

قرارداد سایت مشهور پوکر استارز با نیمار جونیور به عنوان سفیر

 

قرارداد سایت پوکر استارز با نیمار جونیور به عنوان سفیر
قرارداد سایت پوکر استارز با نیمار جونیور به عنوان سفیر

 

پوکر استارز پیشتر نیز چنین قراردادی با نیمار منعقد کرده بود که در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید، اکنون پس از یک وقفه ۳ ساله برای دومین بار او را به عنوان سفیر خود برگزید. گفتنی است که چندی پیش نیمار در سایت رقیب پوکراستارز یعنی GGPoker در حال بازی دیده شد.

نیمار از این توافق جدید و قرارداد اسپانسری ابراز خوشحالی کرد و گفت که بازی های ورق از جمله علاقمندی های وی می باشد و او همواره پس از فوتبال تلاش می کند به بازی پوکر بپردازد. او همچنین پست ویدئوی تبلیغاتی را مطابق آنچه در زیر مشاهده می کنید را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

نیمار علاقه اش به پوکربازی را ناشی از لحظات غیرقابل پیش بینی که در بازی رقم می خورد در کنار حس تعلق داشتن به یک جمع و گروه دانست.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  UFC با Stake.com همکاری می کند

اهمیت ویژه نیمار جونیورز برای پوکر استارز

نیمار که یک بازیکن به خوبی شناخته شده در دنیای فوتبال است همواره به بازی های پوکر علاقه داشته و تاکنون نیز در برخی رقابت های شرکت کرده است. نیمار در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون فالوور در توییتر دارد و نیز تعداد طرفداران او در اینستاگرام به ۱۴۳ میلیون نفر رسیده است.

 

 

پوکر استارز امیدوار است بتواند با استفاده از محبوبیت این فوتبالیست مشهور برزیلی برند خود را در میان اسپانیایی زبانان به شکل گسترده تری معرفی کند، همچنین زادگاه نیمار یعنی برزیل از جمله کشورهایی است که مردم آن به پوکر علاقه ویژه ای دارند.