تبلیغات

افشا دروغ پردازی پیشگوی کرونا سیلویا براون و رسوایی غیب گو بودن او

آنالیز و بررسی تحلیلی ذات پیش بینی یکی از جذابترین شاخه های ریاضیات هست که چند سالی هست که افرادی مثل نیکلاس طائب با کتاب قوی سیاه اون رو برای افراد عادی جامعه تحلیل کردن .

آیا کتاب چشمان تاریکی و سیلویا براون کرونا را پیش بینی کرده اند؟

سیلویا براون نویسنده آمریکایی که ادعا داشت یک واسطه روحی(مدیوم) است و دارای توانایی های ماورایی است و پیشگویی میکرد، هیچ کدام از پیشگویی های او درست نبوده.

سیلویا بروان، مدعی شده بود که می‌داند، بهشت چه شکلی است. او در یکی از کتاب‌هایش چنین نوشته بود که دمای بهشت به‌طور ثابت برابر با ۷۶ درجهٔ فارنهایت (۲۵٬۶ درجهٔ سلسیوس) است. او همچنین ادعا می‌کرد که در بهشت هیچ حشره‌ای وجود ندارد؛ مگر آن که کسی تمایل به بودنشان را داشته باشد و همچنین حیوانات خانگی هم ممکن است به بهشت بروند.براون مدعی شده بود که بهشت دارای «سطح ارتعاشی بالاتر» ی است؛ آنچنان که انسان‌ها قادر به درک آن نیستند. او همچنین ادعا می‌کرد که به صورت مادرزادی قادر است، «فرکانس‌های ارتعاشی» گسترده‌تری را احساس کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شوخی جذاب وانتی سایت وان ایکس با باشگاه ارسنال

براون اعلام کرده بود که قادر است فرشته‌ها را ببینید. بر اساس ادعاهای وی، فرشته‌ها شبیه تصاویر تابلوهای نقاشی بوده، بسته به انواع شان دارای ویژگی‌های مختلفی هستند و صحبت هم نمی‌کنند. وی مدعی بود که قادر است با «راهنمای معنوی» اش به نامِ «فرانسین» صحبت کند. براون ادعا کرده بود که فرانسین، جزئیات ۵۴ زندگی قبلی وی را به او گفته‌است.

پیش گویی کرونا
هفت سال پس از مرگ براون توجه رسانه‌ها دوباره به او جلب شد، هنگامی که کاربران در رسانه‌های اجتماعی ادعا کردند که پیش‌بینی در کتاب «پایان روزها» در سال ۲۰۰۸ اشاره به دنیاگیری ۲۰–۲۰۱۹ کروناویروس دارد (او ادعا کرده بود «بیماری شدید مانند ذات الریه» در سال ۲۰۲۰ گسترش خواهد یافت) پوشش خبری دربارهٔ شباهت ادعای او در مارس ۲۰۲۰ مطرح شد و توسط افراد مشهور رسانه‌های اجتماعی مانند کیم کارداشیان باز نشر شد. برخی محققان مانند بنیامین رادفورد و دیگران پیش‌بینی یک پاراگراف را بسیار عمومی و در واقع بیشتر به بیماری همه گیر سارس که در سال ۲۰۰۳ رخ داد نسبت به کووید ۱۹ شبیه دانستند. رادفورد اظهار داشت که آن چیزی که براون پیش‌بینی کرده بود دور از واقعیت بوده‌است و اینکه حالا این اتفاق افتاده‌است، بگوییم که نظر او تا حدودی درست گفته‌است، بی‌معنی است

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لذت لخت شدن و افزایش عشق مردم جهان به برهنگی

با وجود ادعاهای مکرر وی مبنی بر صحت بیش از 85٪ادعاهایش ، مقاله ای در سال 2019 نشان داد که 33 ادعای او بررسی شده و حتی یک مورد آنها دقیق نبوده. به عنوان مثال ، او پیش بینی کرده بود که در سن 88 سالگی خواهد مرد اما او در سن 77 سالگی درگذشت.

تبلیغاتcanonbet