تبلیغات

 

تصاویر دوست دختر جدید و جذاب برد پیت

اخیراً ، همسر سابق آنجلینا جولی ، برد پیت به طور فزاینده ای در جمع یک سبزه روی زیبا دیده می شود. ما به شما می گوییم چه چیزهایی در مورد نری آکسمن شناخته شده است و برد پیت چه نوع رابطه ای با یکی از غبطه انگیزترین طراحان و هنرمندان مشهور جهان دارد.

آنجلینا جولی و برد پیت در پاییز سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند ، اما طرفداران هنوز امیدوارند که بازیگر همچنان بتواند برگردد ، اگر نه خود جولی ، حداقل همسر اول او جنیفر آنیستون ، که اتفاقا خودش اخیراً از جاستین تروکس جدا شد . و اگرچه دوستان برد به طور فعال اعلام می کنند که در لحظه قلب او آزاد است ،اما در اوایل آوریل اطلاعات منحصر به فرد او  منتشر شد که یک زن جدید در زندگی او ظاهر شده است. و این اطلاعات بلافاصله اثر یک بمب در حال انفجار را ایجاد کرد.این در مورد نری آکسمن است. neri oxman ۴۲ ساله است و اگر با دنیای سینما ارتباط دارد فقط به خاطر آشنایی او با برد پیت است.

نری آکسمن در اجلاس علمی کنکوردیا در نیویورک ، ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷ سخنرانی می کند

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ممنوع شدن تبلیغ ارز دیجیتال در تیک تاک

نری آکسمن استاد معماری در انستیتوی فناوری ماساچوست ، طراح و هنرمند مشهور است. به گفته یکی از افراد داخلی این زن با بازیگر هالیوود در حالی که روی یکی از پروژه های معماری این موسسه کار می کرد ، ملاقات کرد که برد پیت نیز در آن شرکت می کند. بله ، بله ، همانطور که مشخص شد ، این بازیگر از اشتیاق دیرینه خود برای طراحی دست نکشیده و همچنان در تلاش است تا علاقه خود را در سطح حرفه ای تحقق بخشد. این بار یک مربی ناز به او کمک می کند!

یک منبع می گوید: “برد پیت و نری آکسمن اغلب به دلیل اشتیاق به معماری ، طراحی و هنر با هم ملاقات می کنند.” – این یک دوستی حرفه ای است.و به یک عاشقانه تبدیل نشده ، زیرا هر دو بسیار محتاط هستند و فقط رابطه حرفه ای دارند. با این حال ، برد پیت علاقه دارد وقت بیشتری را با او بگذراند زیرا نری آکسمن neri oxman شگفت انگیز است. ”

نماینده بازیگر حاضر به اظهار نظر نشد ، اما یکی دیگر از دوستان برد پیت گفت: “شما درست می گویید ، آنها دوست هستند .”
نری آکسمن خودش با خبرنگاران در تماس نیست ، اما پاپاراتزی ها به طور فزاینده ای  بازیگر مشهور را در لنز دوربین گرفتار می کنند ، که هر از گاهی معلوم می شود در نزدیکی آپارتمان این زن است .

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دونالد ترامپ به نیروهای خود دستور شلیک به قایق های مزاحم ایرانی را صادر کرد

مدیر عامل شرکت نری و لکسوس ، یوشیهیرو ساوا در هفته طراحی میلان ، ۳ آوریل ۲۰۱۷نری آکسمن در سال ۱۹۷۶ در هایفا ، فرزند ریوکا و رابرت آکسمن ، استاد یکی از مشهورترین موسسات کشور ، Technion  متولد شد. پدر نری آکسمن درگیر برنامه ریزی معماری بود و مادرش یک متخصص معتبر در زمینه معماری دیجیتال است.

برای مدت طولانی ، خانواده آکسمن در قیصریه ، یکی از گران ترین مناطق کشور زندگی می کردند (ویلاهای بسیاری از میلیونرها و سیاستمداران برجسته ، از جمله نخست وزیر بنیامین نتانیاهو ، در اینجا واقع شده است). مانند بسیاری از دختران محلی ، آکسمن در ارتش خدمت می کرد و ۱۸ ماه را در نیروی هوایی گذراند. وی تحصیلات معماری را در وطن آغاز کرد ، اما تحصیلات خود را در لندن به پایان رساند. و از سال ۲۰۰۵ ، این خانم در ایالات متحده زندگی می کند.در سال ۲۰۰۹ ، خانم آکسمن با آهنگساز آمریکایی Osvaldo Golikhov ملاقات کرد. او ۱۵ سال از نری آکسمن بزرگتر بود ، اما این امر مانع رابطه آنها نشد. در سال ۲۰۱۱ ، عاشقان ازدواج کردند. به گفته این آهنگساز ، سه فرزند او از همسر قبلی اش بلافاصله با نری آکسمن دوست شدند. با این حال ، این داستان خیلی دوام نیاورد: پس از سه سال ، زوجین تقاضای طلاق کردند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پدر برنامه هسته ای ایران توسط ماموران اسرائیلی امروز جمعه ترور شد

گلیخوف افزود آخرین باری که او شنیده بود اوکسمن با میلیونر بیل اکمن ، بنیانگذار صندوق پرچین مدیریت سرمایه Pershing Square ، معاشرت می کند. این مرد گفت: “اگر حالا برد پیت قلب او را بدست آورد ، پس او خوش شانس است.”

How Brad Pitt’s new lady friend is rewriting the rules