تبلیغات

 

هفت توصیه پوکر که قبلا هرگز نشنیده بودید

هفت توصیه از سکسی ترین های پوکر که قبلا هرگز نشنیده بودید

هفت توصیه پوکر که قبلا هرگز نشنیده بودید

معمولا توصیه های پوکر را در کتاب های مختلف می خوانید یا آن ها را در ویدیوهای آموزشی می شنوید، ولی در این مطلب، نماینده سایت PokerNews در فستیوال پوکر مادرید سراغ 7 نفر از بازیکنان حرفه ای رفته و چند توصیه جالب برای شرکت در تورنمنت های پوکر را از زبان آن ها بیان کرده است. توصیه برای تورنمنت در پوکر:

وقتی شک دارید، زود پولتان را نقد کنید

کارا اسکات: «اگر قرار است تورنمنتی خیلی دیروقت تمام شود یا به صبح برسد و چندان سابقه خوبی در این شرایط ندارید و می دانید چیپ های زیادی از دست خواهید داد، زود چیپ هایتان را نقد کنید و به خانه بروید.»

وقتی کم خورده باشید، بهتر بازی می کنید

هفت توصیه پوکر _ ابونی کنی
هفت توصیه پوکر _ ابونی کنی

ابونی کِنی: «قبل از پوکر پرخوری نکنید. کم خوری سبب می شود کارکرد سیستم گوارش بهتر باشد و این به ارتقای هوشیاری و حافظه شما کمک می کند. وقتی کم خورده باشید، قطعا بهتر بازی می کنید.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  سوالات متدوال آموزش پیش بینی اینترنتی

ببینید چه زمانی کارت هایتان را نگاه می کنید

کریس مورمان: «وقتی دو بازیکن قبل از شما مشغول بازی هستند، به کارت هایتان نگاه کنید، چون اگر در نوبت خودتان این کار را بکنید، احساس می کنید تحت فشارید و زمانی برای فکر کردن هم ندارید. همچنین، خیلی زود سراغ کارت هایتان نروید، چون ممکن است نشان دهید علاقه ای به اتفاقات بازی ندارید و اطلاعات ناخواسته ای در اختیار بقیه بگذارید.»

در مورد بلوف زدن فکر می کنید؟ دوباره بررسی کنید

داریا فشچنکو
داریا فشچنکو

داریا فشچنکو: «هیچ وقت مقابل بازیکنان آسیایی بلوف نزنید.»

گرسنه شده اید؟

سوفیا لوگرن
سوفیا لوگرن

سوفیا لوگرن: «حتما از محلی ها در مورد میان وعده های محبوبشان بپرسید و همان را سفارش دهید.»

میزان شرط خود را بالا ببرید

ویویان سالیبا
ویویان سالیبا

ویویان سالیبا: «شرط بالا پست کنید. باید به رقبا فشار بیاورید. خیلی ها را دیده ام که به خاطر از دست ندادن پول، شرط های کوچک پست می کنند. با این حال، حقیقت این است که آدم ها علاقه دارند کال کنند. از این رو، باید کار را برایشان سخت کنید. اگر می خواهید در دستی بلوف بزنید، باید به رقیب فشار بیاورید.»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چرا نباید سراغ بازی های مجازی در سایت های شرطبندی رفت ؟

خواب اهمیت بالایی دارد

دومنیک نیچه: «برنامه خواب مناسبی داشته باشید. به این معنا است که اگر تورنمنت 5 بعدازظهر شروع می شود و تا 7 صبح ادامه پیدا می کند، از 8 صبح بیدار نشوید!»