تبلیغات

 

برای بازدهی بیشتر در پوکر چه باید کرد؟

برای بازدهی بیشتر در پوکر چه باید کرد؟

برای بازدهی بیشتر در پوکر چه باید کرد؟

دکتر تریشیا کاردنر – چند بار به خودتان قول داده اید سخت تلاش کنید و سطح بازی خود را بالا ببرید، ولی بعد از گذشت روزها و هفته ها دیده اید وعده‌تان عملی نشده است؟ برای بازدهی بیشتر در پوکر چه باید کرد؟

شاید مشتاق باشید انرژی بیشتری صرف کنید، ولی به هر دلیل موفق نبوده اید. شاید هم اهدافی برای خود تعیین کرده اید و راهی برای رسیدن به آن ها پیدا نکرده باشید.

شاید چالشی باشد، ولی اگر استراتژی های مناسب داشته باشید، تبدیل شدن به بازیکن پربازده تری در پوکر، ممکن است. چالش های پایین در راه بازدهی بیشتر پوکر را مدنظر قرار دهید و توصیه های مربوط برای رفع آن ها را امتحان کنید:

عدم توفیق در حذف حواس پرتی ها

 

 

وقتی هر لحظه گوشی شما می لرزد و پیامی از شبکه های اجتماعی برایتان می آید، تمرکز روی تاریخچه دست ها دشوار خواهد بود. جذابیت رسانه های مجازی بسیار زیاد است. برای ایده آل کردن میزان تمرکز، باید تا جایی که می توانید حواس پرتی ها را از خود دور کنید و دستگاه های الکترونیکی همانند تبلت و موبایل راحت ترین ها هستند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بررسی بازی نرم در پوکر

خیلی از حرفه ای های دنیای پوکر در مصاحبه هایشان اعلام کرده اند برای حفظ تمرکز موقع بازی، تمام ارتباط خود با شبکه های اجتماعی را قطع می کنند. ببینید اجرای این مساله به درد شما هم خواهد خورد یا نه؟

به تاخیر انداختن وظایف به خاطر مطمئن نبودن

به تاخیر انداختن وظایف و کارها به دلیل دو به شک بودن در موفقیت، طبیعت انسان است. اگر از دیدن اشتباهاتتان می ترسید، احتمالا از ارزیابی خود هم طفره خواهید رفت. به همین ترتیب، رسیدن به اهداف موقعی که افت در بازی خود می بینید هم دشوار خواهد بود.

غلبه بر شک به خود (Self-doubt)، کار راحتی نیست، ولی اگر از سوی خودتان، دوستتان یا مربیتان تشویق شوید، دست یافتنی است. در مسیر درست قرار گیرید و برای بالا بردن اعتماد به نفس خود، از دستاوردهای کوچک شروع کنید. از کمک خواستن هم نترسید.

ناآگاهی از پربازده ترین برهه زمانی

 

 

به عنوان یک بازیکن پوکر، احتمالا کنترل بالایی روی برنامه خود دارید. همچنین باید یاد بگیرید از پرانرژی ترین زمان خود برای انجام سخت ترین وظایفتان بهره ببرید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  توصیه های کلیدی تگزاس هولدم: بایدها و نبایدهای بازی کُند

اگر آدم اول صبحی (Morning Person) هستید، ساعات مطالعه و بازی خود را در این برهه از روز قرار دهید. اگر آدم عصرگاهی (Evening Person) هستید، این کارها را دیرتر انجام دهید. مدیریت انرژی می تواند کمک بالایی برای ارتقای سطح پوکرتان بکند.

عدم استمرار برای بازدهی بیشتر در پوکر

مهم ترین کاری که می توانید برای ارتقای بازی خود انجام دهید، استمرار بخشیدن به اقداماتتان است. جلسات مطالعه کوتاه روزانه می تواند تاثیر خیلی بیشتری نسبت به جلسات مطالعه طولانی مدت گهگاهی بگذارد.

استمرار کلید موفقیت است. اگر اهداف چند لایه دارید، تعیین کنید می خواهید چند ساعت از روزتان را برای رسیدگی به آن ها صرف کنید تا به بازی کردن هم برسید. بازی گهگاهی هم ایده خوبی نخواهد بود.

اولویت بندی ضعیف

هر ساعت از شبانه روز از ساعت های زیادی تشکیل می شود و باید مشخص کنید کدام وظایف برایتان اهمیت بالاتری دارد. اگر هر روز تنها به وظایف پراهمیت بپردازید، سخت است پیشرفت نکنید. همچنین باید سعی کنید این وظایف را موثرتر انجام دهید.

یکی از شاگردانم عادت داشت هر هفته ساعت ها صرف رفت و آمد به باشگاه بکند، چون ورزش اهمیت بالایی برایش داشت و نمی خواست آن را رها کند، ولی رفت و آمد باعث کاهش زمان بازی و در نتیجه برگشت سرمایه اش می شد. وقتی محاسبه کردیم آن رفت و آمدها چقدر از درآمدش کم می کند، به این نتیجه رسید که بهتر است از مربی بخواهد به خانه اش بیاید. شاید در ظاهر ولخرجی بیاید، ولی او طی زمان رفت و آمد ماهانه اش، 3 هزار دلار از دست می داد. به اولویت های خود نگاهی بیندازید و سعی کنید موارد کم اهمیت تر را جابجا کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهترین دست های پوکر

نتیجه گیری برای بازدهی بیشتر در پوکر

همان طور که می بینید، کاهش تاخیر و ارتقای انگیزه می تواند نتیجه تغییر ذهنیت و محیط شما باشد. می توانید طوری عمل کنید که موفقیت از خانه‌تان رخت بربندد یا کاری کنید که پاشنه درتان را از جا دربیاورد. انتخاب با شما است.