تبلیغات

 

برنده شدن در لاتاری

به کمک قانون جذب، برنده شدن در لاتاری را تجربه کنید

بسیاری از افراد به دلیل تمایل به فراوانی مالی علاقمند به قانون جذب می‌شوند. با این حال اگر شما هم مانند اکثر افراد هستید، ممکن است امیدتان با برخی از تردیدهای اساسی در مورد اینکه آیا با استفاده از تکنیک‌های تصویر سازی می‌توانید به دستاورد مهمی ‌دست پیدا کنید، مخلوط شود. اما آیا واقعا می توان به کمک قانون جذب برنده شدن در لاتاری را تجربه کرد؟

از آنجا که کارشناسان اتفاق نظر دارند که عمیق‌ترین احساسات شما بر جذب خواسته‌ها تأثیر می‌گذارد، مهم است که راه‌هایی برای پذیرا شدن آنچه قانون جذب می‌تواند به شما ارائه دهد پیدا کنید.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید خواندن و گوش دادن به داستان‌های موفقیت است! چه چیزی هیجان انگیزتر از برنده شدن در لاتاری وجود دارد؟

در ادامه شگفت انگیزترین و مثبت‌ترین داستان‌های موفقیت در لاتاری را مرور می‌کنیم و خواهیم دید که چگونه می‌توانید مهم‌ترین آموزه‌ها را به زندگی خود وارد کنید. همانطور که خواهید دید، هیچ هدفی آنقدر بزرگ نیست که نتوانید به آن دست یابید.

تجلی جکپات لاتاری؟

ممکن است فکر کنید که برنده شدن در لاتاری غیرممکن است و تلاش برای انجام آن عملاً فایده ای ندارد. در عوض ممکن است وسوسه شوید که یک هدف مالی در دسترس‌تر مانند داشتن سرمایه کافی برای گذراندن زندگی یا پرداخت بدهی‌ها را تعیین کنید. در حالی که این تغییرات ممکن است برای شادتر شدن شما کافی باشد و مطمئناً درهایی را باز می‌کند که برای شما مفید هستند، اما چرا باید در اینجا متوقف ‌شوید؟

واقعیت این است که حرکت به سمت هدف جذب ثروت دقیقاً مانند متبلور شدن سایر خواسته‌هاست و نهایتی برای آن وجود ندارد. اگرچه ممکن است وفور مالی را متفاوت و به طور ذاتی دارای ریسک بالاتری ببینید، اما این مورد هم به همان روند مجسم سازی، همسو شدن با اهداف مورد نظر و تغییر باورهای محدودکننده درونی نیاز دارد. اگر مراحل اساسی تحقق رویاها را با دقت دنبال کنید، می‌توانید وضعیت مالی خود را کاملاً متحول سازید.

برخی از موفق‌ترین مثال‌های قانون جذب با هیچ شروع کرده‌اند! بنابراین در توانایی‌های خود برای پول درآوردن شک نکنید یا شایستگی خود را برای ثروتمند شدن زیر سوال نبرید. جذب ثروت به طور واقعی امکان پذیر است و مهارت‌هایی که به عنوان بخشی از فرآیند فرا می‌گیرید در رسیدن به اهداف دیگر نیز به شما کمک می‌کنند.

۵ برنده لاتاری که از قانون جذب استفاده کردند

همانطور که در ابتدا اشاره شد ثابت شده که برخی برندگان لاتاری از قانون جذب برای رسیدن به جایی که امروز هستند استفاده کرده‌اند.
بیایید نگاهی دقیق تر به جزئیات داستان آنها بیندازیم! به علاوه خواهیم فهمید که چگونه با استفاده از قانون جذب از دل یک زندگی متوسط به موفقیت نائل شده‌اند. اگر یکی از این داستان‌ها را الهام بخش یافتید به صورت هفتگی آن را برای خود یادآوری کنید تا هدف خود را فراموش ننمایید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  استیو وین ; بنیانگذار امپراطوری سرگرمی وین

۱. نیل وانلس Neal Wanless

نیل وانلس تنها زمانی که ۲۳ سال داشت در لاتاری پاوربال ۲۳۲.۱ میلیون دلار برنده شد. چند بخش از داستان او بشکل ویژه مربوط به تحقق بخشیدن به ثروت از طریق قانون جذب است.

او شماره‌های خود را در شهری به نام وینیننگ Winning (به معنای برنده شدن) انتخاب کرد. این موضوع نشان می‌دهد که انجام اقدامات در مکان‌هایی که قبلاً آنها را با فراوانی مالی مرتبط کرده‌اید چقدر می‌تواند مهم باشد. عواملی مانند این شانس شما را برای همسویی با نتیجه دلخواه به حداکثر می‌رساند.

همچنین شایان ذکر است که او طیف وسیعی از تاریخ‌های تولد مرتبط با افرادی را که برای او مهم بودند انتخاب کرد. در اینجا می‌توانید باز هم نوعی ارتباط مثبت ناخودآگاه بین نیل و اعداد را مشاهده کنید. این دقیقاً هماند نوع از ارتباط است که شانس موفقیت را به حداکثر می‌رساند.

علاوه بر این نیل ترجیح داد در مراحل دریافت جایزه به زندگی عادی خود ادامه دهد. این رفتار بسیار مطابق با توصیه‌های قانون جذب است. با زندگی خود صلح کنید و به جای آنچه که فایده ندارد روی موارد خوب تمرکز کنید.
وقتی سرانجام نیل پول خود را مطالبه کرد، توانست طیف وسیعی از بدهی‌ها و نگرانی‌های مالی خود و خانواده‌اش را حل کند.

۲. سینتیا پی استفورد Cynthia P. Stafford

یکی از مشهورترین داستان‌های موفقیت در لاتاری، ماجرای سینتیا پی استفورد است. او وقتی در سال ۲۰۰۸ در لاتاری مگا میلیونز کالیفرنیا شرکت کرد، ۱۱۲ میلیون دلار برنده شد. گاهی او را به عنوان نمونه پارادایم یک برنده لاتاری توصیف می‌کنند.
از نظر ثروت خالص، زندگی سینتیا استفورد یک شبه تغییر کرد. او از پول لاتاری برای سرمایه گذاری در رویای بلند مدت خود یعنی راه اندازی شرکت تولید فیلم استفاده کرد.

با این حال در نهایت ورشکسته شد. پس از تبدیل شدن به یک برنده لاتاری سینتیا دریافت که او قادر به پذیرش ثروت جدید خود نبوده و به همین علت آن را از دست داده است.

از این تجربه تکان دهنده جذب نعمت چه می‌توان یاد گرفت؟ سینتیا پس از تبدیل شدن به یک برنده لاتاری، فهمید که از نظر ذهنی آمادگی لازم برای هجوم پول را نداشته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزرگترین جکپات های تاریخ ساز دنیای لاتاری که شگفت زده می شوید

درس مهم این است که شما باید وقت خویش را صرف ایجاد تصویری از خود به عنوان یک فرد ثروتمند و کاملاً منضبط کنید. اگر قسمت‌هایی از ذهن‌تان که نسبت به پول احساس منفی دارند را مدیریت نکنید و یا باور نکنید که فراوانی حق شماست، حتی یک موفقیت بزرگ هم می‌تواند منجر به سقوط شود.
در کار قانون جذب با خود صادق باشید، خودشناسی یکی از عناصر ضروری موفقیت است.

۳. پیرلی مای اسمیت Pearlie Mae Smith

برای خواندن داستانی شادتر ماجرای پیرلی مای اسمیت را در نظر بگیرید. او به همراه هفت فرزندش پس از شرکت در پاوربال به سرمايه عظیم ۴۲۹.۶ ميليون دلاری دست يافت. این مبلغ رکورددار بزرگترین جایزه لاتاری در نیوجرسی تا آن زمان شد.

با این حال اسمیت و خانواده‌اش تصمیم گرفتند به جای اینکه این فراوانی ثروت را تنها برای خود حفظ کنند، ۱۰ درصد از آن را در تلاش برای کمک به دیگران، به ویژه کسانی که با کلیسای آنها ارتباط دارند، اختصاص دهند. خانواده اسمیت موفقیت خود را وسیله‌ای برای رسیدن به نشاط شادی، ایمان و رفاه می‌دانند.

یکی از جنبه‌های این داستان که قابل تأمل است داشتن هدف بعدی است. وقتی هدف شما فراوانی نعمت است، از خود بپرسید که چرا این خواسته را دارید؟ اطمینان حاصل کنید که پایان کار چیزی باشد که احساس خوبی به همراه دارد.

به عنوان مثال اگر فقط می‌خواهید همسایگان خود را تحقیر کنید و یا اینکه همسرتان را از پایان رابطه پشیمان سازید، سفر خود را به سمت فراوانی از نقطه کمبود و کینه آغاز می‌کنید. چه فایده‌ای از این ثروت به شما و دیگران می‌رسد؟
هنگامی‌که بتوانید به این سوال پاسخ دهید، مثبت بودن در هر بخشی از روند قانون جذب اضافه می‌شود.

۴. ملودیا هریس Melodia Harris

از جمله دیگر برندگان لاتاری که از تکنیک‌های قانون جذب استفاده کردند، ملودیا هریس است.
هریس اعتباری خاص برای تمرینات و تکنیک‌های مربوطه قائل است زیرا در رسیدن به هدف کمک بزرگی برای او بوده‌اند. هنگامی‌ که هریس در اوایل دهه چهارم زندگی بود، با انتخاب هر پنج عدد صحیح، جایزه لاتاری جورجیا به ارزش ۷۴۵،۷۱۰ دلار را تصاحب کرد.

وقتی از او در مورد این تجربه سوال شد خاطرنشان كرد كه سال‌هاست به خود می‌گوید که برنده خواهد شد. علاوه بر این، او در تجسم برنده شدن بسیار ثابت قدم بوده، روشی که توسط متخصصان قانون جذب توصیه شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  نکاتی درباره مجوزها و لایسنس کازینوهای آنلاین و سایت های پیش بینی

او نیز مانند پیرلی مای هریس قصد داشت بخش قابل توجهی از ثروت خود را صرف کمک به دیگران کند.
هر وقت احساس خستگی کردید یا دچار تردید گشتید که آیا تصویر سازی هرگز نتیجه خواهد داد، به پرونده ملودیا هریس فکر کنید. او سال‌ها بشکل مجدانه‌ای تجسم خلاقانه را تمرین کرد و معتقد بود که سرانجام موثر واقع می‌شود، در مورد شما نیز همین امر می‌تواند صدق کند.

غالباً در زمان مناسب به هدف خود می‌رسید. عوامل زیادی بر تعیین زمان مناسب تأثیر می‌گذارد. باور داشته باشید که فراوانی دقیقاً درصورت نیاز به شما رو می‌کند، به علاوه امید و انرژی خود را در مسیر متبلور ساختن خواسته‌ها از دست ندهید.

۵. شین میسلر Shane Missler

میسلر در ۲۰ سالگی برد جهانی خود را تجربه کرد! او سابقه طولانی در صرفه جویی دقیق و با حوصله برای چیزهایی که می‌خواست داشت. بعلاوه از او نقل شده است که مثبت اندیشی نقشی اساسی در رسیدن او به جایی که امروز قرار دارد داشته است.
علاوه بر این در حالی که بسیاری از افراد در سن او ممکن است وسوسه شوند که بی رویه هزینه کنند، اما شین میسلر چشم به راه آینده است. او پول خود را به یک صندوق تراست سپرده است (در حالی که مقداری از پول را برای کمک به خانواده‌اش استفاده کرده است).
همراه با این پیام واضح که ذهنیت مثبت همواره پیروز میدان است، توجه داشته باشید که شین میسلر (مانند پیرلی مای اسمیت) فراتر از هدف اولیه دستیابی به ثروت فکر و برنامه ریزی کرده و اهداف بیشتری را در ذهن خود داشته است. هنگامی ‌که جذب پول را تجسم می‌کنید، وقت خود را صرف تجسم تمام روش‌های مختلفی کنید که زندگی شما را به سمت بهتر شدن هدایت می‌کند و بدین شکل درهای بعدی باز می‌شوند.

وقتی نگرش مثبتی مانند شین میسلر داشته باشید و آن را با دیدی بالغ و دقیق درباره آینده ترکیب ‌کنید، خود را با لرزش موفقیت نهایی هماهنگ می‌کنید.

فراوانی خود را بیدار کنید

اگر می‌خواهید داستان زندگی شما هم شبیه افراد فوق باشد، باور داشته باشید که ثروت و شادی آتی به خوبی در دسترس شما قرار دارد.