تبلیغات

 

معرفی فیلم “The Story of My Wife” ؛ پیوند عشق و شرطبندی + دانلود رایگان

فیلم سینمایی «داستان همسر من» (The Story of My Wife) به کارگردانی ایلدیکو انیدی سال گذشته در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کن برای اولین‌بار اکران شد.

داستان همسر من را ایلدیکو انیدی کارگردانی کرده. انیدی را بیشتر برای فیلم سینمایی «در جسم و روح» (On Body and Soul) می‌شناسیم. فیلمی که موفق شد سال ۲۰۱۷ خرس طلای جشنواره بین‌المللی برلین را تصاحب کند و این کارگردان را به شهرت رساند. گرچه در جسم و روح فیلم تحسین‌شده‌ای بود اما به نظر می‌رسد اثر جدید این کارگردان نتوانسته منتقدان را راضی کند.

میانگین ستاره‌های ۱۰ منتقد بین‌المللی مجله فیلم اسکرین که به ارزیابی آثار جشنواره می‌پردازند برای این فیلم ۱٫۸ ستاره بوده؛ یعنی میان ۱ ستاره (ضعیف) و ۲ ستاره (متوسط) و البته بسیار نزدیک به عدد ۲ که نشان می‌دهد داستان همسر من از دیدگاه این دسته از منتقدان تقریبا اثری نزدیک به متوسط و متمایل به ضعیف شناخته شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  هشدار: نمونه کانال های اسکم و کلاهبردار شرطبندی و بازی انفجار در تلگرام و اینستاگرام

درباره فیلم : داستان همسرم (The Story of My Wife) با عنوان اصلی A feleségem története فیلمی درام و عاشقانه محصول مشترک کشورهای ایتالیا، آلمان، مجارستان و فرانسه به کارگردانی و نویسندگی ایلدیکو انیدی است که میلان فوست او را در نوشتن فیلمنامه یاری کرده است. ایلدیکو اِنیِدی کارگردان اهل مجارستان است که از فیلم‌های او می‌توان به قرن بیستم من و در جسم و روح اشاره کرد. در جسم و روح در نودمین دوره جوایز اسکار نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد و در شصت و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برنده خرس طلایی شده است.

فیلم The Story of My Wife 2021 در جشنواره فیلم اوترانتو برنده جایزه بهترین کارگردانی شده است و در سه جشنواره بین المللی دیگر نامزد دریافت سه جایزه معتبر دیگر شده است. این فیلم که در کشور مجارستان ساخته شده است توسط کمپانی Inforg-M&M Film Kft و Arte France Cinéma و Dorje Film تهیه شده است. فیلم داستان همسرم امتیاز 6.2 از 10 را در سایت IMDb کسب کرده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تماشای آنلاین فوتبال؛ آشنایی با سایت های لایو استریم و پخش زنده ویژه شرطبندی لایو

در پایان، مجله دنیای شرط بندی این فیلم جذاب و زیبا را بصورت رایگان و با زیرنویس فارسی برای شما مخاطبان دوست داشتنیه ارائه مینماید که امیدواریم لذت ببرید.