آموزش تهیه اشتراک VIP به روش پرداخت مستقیم به بانک پرفکت مانی ( واریز مستقیم )

برای اعضا VIP و دوستانی که قصد پرداخت حق عضویت دارند این سوال پیش می آید که چرا پرداخت مبلغ اشتراک ماهانه از روش پرداخت پرفکت مانی می باشد، بد ندیدیم در این قسمت توضیحات مختصری در این مورد رو بیان کنیم.

اشتراک های VIP برای شرطبندی در مجله دنیای شرطبندی برای حفظ امنیت نیازمند یک سیستم بین المللی امن و جهانی داشت تا تمامی کاربران از سراسر جهان بتوانند از ان با امنیت کامل و بدون پیگیری افراد سودجو استفاده نمایند.
از این رو ما سیستم بانک پرفکت مانی  را انتخاب نمودیم تا بتونیم با کمک گیری از این بانک بین المللی به ارائه خدمات VIP بپردازیم. در این چند سال بهترین و امن ترین سیستم که باهاش کار کردیم پرفکت مانی بوده و هست که ما هم پرفکت مانی رو انتخاب کردیم .

برای دوستانی که قصد تهیه اشتراک VIP دارند اما تاکنون از بانک پرفکت مانی استفاده نکرده اند آموزش را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

روش اول:

 خرید کارت شارژ پرفکت مانی و ارسال برای بخش عضویت کاربران.

حق اشتراک ماهانه 10 دلار می باشد،  از سایت‌هایی‌ نظیر xchanger.ir  کارت پرداخت پرفکت مانی ( کارت شارژ یا ووچر) 10 دلاری خرید کنید.

پس از خرید، شماره و کد کارت ه همراه ایمیل خود برای بخش عضویت VIP از طریق فرم پایین یا ایمیل بخش عضویت ( vip.club@shartmag.com ) ارسال نمایید. تایید پرداخت برای شما ارسال می شود و عضویت شما فعال میگردد.

برای خرید کلیک نمایید. (صرافی خرید کارت شارژ پرفکت مانی) و  dollarkadeh.ir و www.exchanging.ir

 صرافی های معتبر دیگر :

www.ex4ir.com

mihanpardakht.net

www.xchanger.ir 

www.reypay.net 

www.hiranex.ir 

www.pm4ir.com

www.tokakey.com 

www.master.cash 

www.ariaex.com 

www.change4ir.com 

www.paysafeme.com 

www.dollarkadeh.ir 

روش دوم: 

ارسال مستقیم پرفکت مانی به شماره حساب کیف پول پرفکت مانی مجله دنیای شرطبندی. (دارندگان حساب بانک پرفکت مانی)

در این روش که بسیار سریع و امن می باشد مبلغ 10 دلار هزینه عضویت 30 روزه را به شماره حساب بانک پرفکت مانی مجله ارسال می نمایید.( شماره حساب بانک پرفکت مانی مجله  می باشد. ) پس از واریز مبلغ، اطلاعات واریز را به همراه ایمیل خود برای بخش عضویت VIP از طریق فرم پایین یا ایمیل بخش عضویت ( vip.club@shartmag.com ) ارسال نمایید.

تایید پرداخت برای شما ارسال می شود و عضویت شما فعال میگردد

(دقت نمایید به دلیل واریزهای متعدد کاربران حتما پس از واریز مبلغ، ساعت واریز و شماره پیگیری واریز را هم ارسال بفرمایید )

آموزش گام به گام ارسال مبلغ از طریق حساب پرفکت مانی

—————————————————————-

 در صورت داشتن هر گونه سؤال ، لطفا از طریق فرم زیر برای بخش عضویت کاربران پیام دهید. خوشحال خواهیم شد که در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم.
 با تشکر مدیریت بخش VIP مجله دنیای شرطبندی
برای دریافت پاسخ لطفا بخش مورد نظر که ایمیل شما را بررسی نماید انتخاب کنید