تبلیغات

۸ سیستم کارآمد برای پیش‌بینی اعداد برنده لاتاری

اگر امیدوار هستید که لاتاری را هک کرده و احتمال برد جک‌پات را بهبود دهید، ممکن است لازم باشد یک استراتژی لاتاری را امتحان کنید. استراتژی‌های لاتاری می‌توانند به شما در سازمان‌دهی و ایجاد انگیزه برای کسب پول کمک کنند. در ادامه برخی از این سیستم‌های رایج که بازیکنان در تلاش برای کسب بردهای بزرگ از آن‌ها استفاده می‌کنند را می‌بینید.

استراتژی‌های کاربردی در هنگام انتخاب اعداد برنده لاتاری

شماره‌های برنده لاتاری به‌صورت کاملاً  تصادفی انتخاب می‌شوند، اما این تصادفی بودن باعث نمی‌شود که افراد از فکر کردن به راه‌هایی برای رخنه در سیستم خودداری کنند. و نکته قابل توجه این است که برخی از افراد چندین بار موفق به برد در لاتاری شده‌اند، بنابراین ممکن است برخی از این سیستم‌ها برای شما هم شانس بیاورند. اگر می‌خواهید یک استراتژی لاتاری را پیاده سازید در این مقاله هشت مورد را می‌بینید.

تشخیص شماره‌های داغ و سرد(زیاد و کم برنده شده) و شماره‌های دیررس (هرگز انتخاب نشده)

برای استفاده از این استراتژی باید نتایج لاتاری مورد نظرتان را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام شماره‌ها به تازگی برنده‌شده و کدام‌ یک انتخاب نشده‌اند. می‌توانید هر تعداد قرعه‌کشی که مدنظرتان هست را بررسی کنید، اما برای به‌دست آوردن یک نمونه آماری مناسب حداقل ۵۰ عدد قرعه‌کشی را باید مورد بررسی قرار دهید.

اعداد داغ شماره‌هایی هستند که در طول دوره مورد نظر شما برای آنالیز، بیش از سایر اعداد از گردونه خارج شده‌انداعداد سرد شماره‌هایی هستند که به‌طور کلی کمتر دیده شده‌اند. اعداد سرد ممکن است به تازگی انتخاب شده باشند، اما تعداد کل دفعاتی که از گردونه خارج شده‌اند کمتر از میانگین باشد. اعداد دیررس آن‌هایی هستند که در هفته‌های اخیر دیده نشده‌اند.

برخی از افراد ادعا می‌کنند که با مخلوط کردن اعداد سرد و گرم و دیررس و ایجاد مجموعه‌ای از اعداد برنده، وارد رقابت شده و تا گرفتن مزیت لازم از این مجموعه به شرکت در لاتاری ادامه می‌دهند.

سیستم چرخشی

یک سیستم چرخشی با هدف قرار دادن تعداد مشخصی از اعداد مشترک و ترکیب کردن این اعداد با هر شماره اضافه دیگری، دسته‌ای از بلیط‌ها با شانس برد بیشتر برای جوایز سطوح پایین‌تر را فراهم می‌کند.

به‌عنوان مثال، اگر در لاتاری‌ای شرکت می‌کنید که باید ۶ عدد صحیح از مجموعه ۶۹ عدد ممکن انتخاب کنید (به‌عنوان لاتاری ۶/۶۹ هم شناخته می‌شود)، باید چهار عدد داغ را انتخاب کرده و سپس بلیط را بر اساس این چهار عدد و هر یک ۶۵ عدد ممکن دیگر خریداری کنید.

به‌عنوان مثال، اگر ۴، ۱۳، ۳۹ و ۴۱ را برای شرکت در لاتاری برگزیدید، استراتژی چرخشی برای خرید بلیط به‌شرح زیر خواهد بود:

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مهارت های ضروری شرط بندی ورزشی و مدیریت بانکرول برای دریافت سود متناوب و بلند مدت

۱، ۲، ۴، ۱۳، ۳۹، ۴۱

۱، ۳، ۴، ۱۳، ۳۹، ۴۱

۱، ۵، ۴، ۱۳، ۳۹، ۴۱

۱، ۶، ۴، ۱۳، ۳۹، ۴۱

۱، ۷، ۴، ۱۳، ۳۹، ۴۱

و به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که هر ترکیبی که شامل ۴ عدد اصلی است خریداری شود. این روش در مجموع مستلزم خرید صدها بلیط است.

اغلب افراد برای هر قرعه‌کشی لاتاری ۹۹۰ بلیط می‌خرند که احتمالاً ایده خوبی نیست. شما می‌توانید از چند روش مختلف هزینه بازی با یک استراتژی چرخشی را کاهش دهید:

  • به جای شرکت در لاتاری‌های ۶ انتخابی مانند پاوربال و مگامیلیونز، در لاتاری‌هایی که باید سه یا چهار عدد انتخاب شود شرکت نمایید.
  • پنج عدد را انتخاب کرده و فقط برای عدد ششم از سیستم چرخشی استفاده کنید.
  • با استفاده از یک سندیکا (خرید بلیط لاتاری به‌صورت مشارکتی و گروهی) کلیه بلیط‌های لازم را خریداری کرده و به اعضا سهم بفروشید.

توجه داشته باشید که برخی از متخصصین توصیه می‌کنند اگر در حال بازی پاوربال هستید نباید عدد پاوربال را وارد سیستم چرخشی کنید و فقط ۵ عدد اصلی را با این سیستم انتخاب کنید. زیرا وارد کردن عدد پاوربال به سیستم چرخشی مستلزم خرید تعداد بیشتری بلیط برای پوشش همه‌ی گزینه‌های سیستم چرخشی است.

استراتژی زوج و فرد

ایده اصلی این استراتژی این است که شما به‌جای گشتن به دنبال اعدادی که بیشترین احتمال انتخاب شدن را دارند به احتمال برنده شدن یک گروه خاص از اعداد توجه می‌کنید. فرضیه می‌گوید احتمال این‌که اعداد برنده همه زوج یا فرد باشند خیلی کم است. بر طبق آمار، بیشتر بلیط‌های برنده لاتاری به‌صورت مساوی بین اعداد زوج و فرد تقسیم شده است. بنابراین شاید، انتخاب مجموعه اعدادی که بین شماره‌های زوج و فرد تقسیم شده باشد احتمال برد شما را بهبود ‌ببخشد.

از سوی دیگر، در مقاله‌ای که توسط یک پروفسور زیست‌آمار نوشته شده، آمده است که با انتخاب اعداد به‌صورت همگی زوج، همگی فرد یا ترکیبی از هر دو، شانس برنده شدن شما تغییری نخواهد کرد.

استفاده از توالی‌های ریاضی برای رخنه در لاتاری

برخی از سیستم‌های لاتاری روابط بین اعداد برنده در لاتاری را به‌منظور پیدا کردن نوع خاصی از الگوی رفتاری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند. برای مثال، سیستم لاتاری دلتا بر روی میانگین فاصله بین اعداد برنده در لاتاری متمرکز است. ممکن است با توجه به شماره‌های برنده شده در قرعه‌کشی‌های اخیر که بر روی وب‌سایت لاتاری‌ها قرار می‌گیرد الگویی برای برنده شدن در لاتاری پیدا کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بلک جک یا باکارات : احتمال برد کدام بازی بیشتر است؟

سیستم‌های انتخاب اعداد برنده لاتاری برای افرادی که به ریاضی علاقه ندارند

اگر شما یک جادوگر ریاضی نیستید و دوست ندارید با پیدا کردن الگوها و اعداد خود را درگیر کنید، استراتژی‌های مناسب شما نیز وجود دارد. در ادامه چند استراتژی می‌بینید که اگر عجله دارید یا نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف انتخاب اعداد کنید می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از گزینه انتخاب سریع

گزینه انتخاب سریع لاتاری، سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای انتخاب اعداد است و به نظر بسیاری از افراد بهترین راه است. فقط کافی است اجازه دهید کامپیوتر اعداد را برای شما انتخاب کرده و شما در مدت چند دقیقه بدون فکر و تلاش اضافی به ادامه فعالیت‌های روزمره‌تان مشغول می‌شوید. تخمین زده می‌شود که حدود ۷۰ درصد از برندگان پاوربال از این راه موفق می‌شوند.

چسبیدن به مجموعه‌ای از اعداد شانس

این یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین استراتژی‌های لاتاری است که بازیکنان از آن استفاده می‌کنند. تنها کافی است مجموعه‌ای از اعداد شانس را انتخاب کرده و سپس هر بار که بلیط خریداری می‌کنید از این مجموعه اعداد استفاده کنید. ممکن است تاریخ تولد، سالگرد ازدواج یا هر شماره‌ای که فکر می‌کنید برای شما شانس می‌آورد را برگزینید.

این روش انتخاب اعداد متکی بر این فرضیه است که شما هر بار با اعداد مشابهی بازی می‌کنید و چون این اعداد هنوز برنده نشده‌اند احتمال زیادی وجود دارد که در قرعه‌کشی بعدی از گردونه خارج شوند. از نقطه نظر آماری، این فرضیه نادرست است. این‌که آیا به تازگی عددی برنده شده است تأثیری روی احتمال انتخاب آینده همان عدد در آینده نزدیک نمی‌گذارد. اما لازم به ذکر است که برخی افراد با شماره‌های محبوب‌شان برنده لاتاری شده‌اند.

اگر برای‌تان مقدور است، سعی کنید از انتخاب اعداد بین ۱ تا ۳۱ خودداری کنید. این اعداد به احتمال فراوان از سوی سایر بازیکنان هم انتخاب می‌شوند و لذا در صورت برنده شدن، احتمال تقسیم جایزه قوت می‌گیرد.

اعداد لاتاری را توسط یک برنامه نرم‌افزاری انتخاب کنید

اگر نمی‌خواهید وقت خود را صرف استراتژی‌های خودساخته کنید، می‌توانید از نرم‌افزارهای لاتاری برای انتخاب اعداد کمک بگیرید. استفاده از برنامه صحیح به شما امکان انتخاب سریع و آسان شماره‌ها از طریق سیستم چرخشی یا استراتژی تشخیص الگوها را می‌دهد بدون این‌که شما درگیر این استراتژی‌ها شوید.

با این حال مراقب صرف هزینه در نرم‌افزارهای لاتاری باشید. هیچ شواهد روشنی وجود ندارد که نشان دهد این نرم‌افزارها به شما احتمال برد بهتری در مقایسه با سایر روش‌ها می‌دهند، اما پول شما را از بین می‎‌برند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مشکل عدم اعتماد به نفس در انتخاب شرط و راه حل آن

خرید کلیه ترکیب‌ها

این تنها راه شرکت در لاتاری است که با انجام آن از بردن مطمئن خواهید بود. خرید کلیه ترکیب‌های ممکن و تضمین برد جک‌پات امکان‌پذیر است. برخی از افراد با خرید همه‌ی ترکیب‌های ممکن برنده لاتاری شده‌اند، مانند استفان مندل (Stefan Mandel)، برنده ۱۴ لاتاری، که در سال ۱۹۹۲ برنده جک‌پات ۲۷ میلیون دلاری شد. اما از آن زمان به بعد قوانین لاتاری‌ها تغییر کرده و پوشش دادن همه‌ی ترکیب‌ها را بسیار دشوار ساخته است. هم‌چنین ریسک‌هایی هم در این روش وجود دارد. برای مثال، حتی اگر جک‌پات به اندازه کافی بزرگ باشد که خرید همه‌ی ترکیب‌ها را توجیه کند، هیچ تضمینی برای برنده شدن به تنهایی و تقسیم نشدن جایزه و در نتیجه تقسیم سود وجود ندارد.

آیا سیستم‌های لاتاری واقعاً کاربردی هستند؟

داشتن استراتژی لاتاری می‌تواند سرگرم‌کننده بوده و به شما انگیزه لازم برای تداوم شرکت در لاتاری را بدهد. با این حال، بیشتر متخصصین آمار بر این عقیده هستند که هیچ راهی به‌صورت عملی برای شکست دادن احتمال برد و برنده شدن در لاتاری وجود ندارد.

برای مثال، استراتژی اعداد دیررس را در نظر بگیرید. اگر یک شماره در هفته‌های گذشته از گردونه خارج نشده باشد، چرا باید به محض این‌که شما این شماره را انتخاب کردید از گردونه قرعه‌کشی خارج شود؟ این گزینه هیچ شانس بهتری برای انتخاب شدن نسبت به سایر اعداد ندارد.

بنابراین از هر نوع سیستم لاتاری که ادعا دارد برد شما را تضمین می‌کند پرهیز کنید. هم‌چنین اگر سیستمی شما را مجبور به پرداخت هزینه‌ خدماتی می‌کند که در عمل احتمال برد شما را افزایش نمی‌دهد، استفاده از آن را رها کنید.

نسبت به وعده‌های اغراق‌آمیز و گزارشات جعلی آگاهی داشته باشید. برای مثال، سیستم لاتاری سیلور ادعا می‌کند که نرخ موفقیت ۹۸% در لاتاری دارد. اما بسیاری از سایت‌ها این ادعا را زیر سوال برده و جعلی می‌دانند، آن‌ها این سایت را متهم به استفاده از شهادت جعلی و دادن پول به افراد برای نوشتن نظرات می‌کنند.

تمرکز خود را روی لذت بردن و مسئولانه بازی کردن بگذارید. در حالی‌که ممکن است نرم‌افزارهای لاتاری رایگان یک کمک باشند، اما بهتر است پول خود را صرف خرید بلیط کرده یا برای موارد مهم‌تری ذخیره کنید.

تبلیغاتcanonbet