مزایای تبلیغات بنری آنلاین در سایت مجله دنیای شرطبندی

مزایای تبلیغات بنری آنلاین

تبلیغات بنری در اینترنت، مزایای مهمی نسبت به دیگر روش های تبلیغات دارد. با این مزایا بی نظیر در ادامه آشنا می‌شویم:

زمانی که مشتری بنرهای تبلیغاتی شما را در وب سایتی مشاهده می کنید چه بر روی آنها کلیک کند یا کلینک نکند در واقع نام شرکت شما را دیده است و قطعا همین موضوع در معروف شدن نام شرکتتان موثر خواهد بود.

تبلیغات بنری دو هدف عمده را دنبال می‌کند. اول اینکه میزان استفاده از خدمات شما افزایش پیدا کند و در درجه دوم، افراد با خدمات کسب‌وکار شما آشنایی پیدا کنند تا در صورت لزوم، به شما مراجعه کنند که اصطلاحا به آن آگاهی از برند گفته می‌شود. ضمن اینکه  کیفیت مخاطبان و نزدیک بودن آنها به بازار هدف‌تان را نباید دست‌کم بگیرید. یعنی همیشه سایتی را برای تبلیغات بنری انتخاب کنید که مخاطبانش در راستای فعالیت شما باشند.

بنرهای متحرک تبلیغاتی جز مواردی است که به عنوان پر استفاده ترین شکل های تبلیغاتی به شمار می روند.در واقع می توان اینگونه گفت که بنرهای تبلیغاتی سبب می شوند ترافیک هدف مندی به سایت شما هدایت شود. استفاده از روش های جدید و ابزارهای کاربردی نوین توانسته اند که تاثیر زیادی را بر روی این شکل از تبلیغات بگذارند و البته در این نوع تبلیغات ، تحولی عظیم را ایجاد کرده اند. تبلیغات بنری در بالارفتن میزان قابلیت های تصویری نام های تجاری و علائم های آنها نقش های مهمی داشته اند.طبق گزارش های تبلیغاتی ، معمولا تبلیغات آنلاین در به شهرت رسیدن نامهای تجاری بیش از 80 درصد تاثیرگذار بوده اند.

تبلیغات بنری با توجه به اینکه حجم کمی دارند به عنوان یک وسیله کارآمد هستند که می توانند اهداف چندمنظوره شما را تحقق بخشند:

1) بنرها به عنوان قسمتی از پیام های تبلیغاتی وب سایت ها و شرکت ها می باشد.

2) بنرها با توجه به جزئیات کمی که دارند موجب می شوند کاربر وسوسه شود که بر روی آن کلیک نماید.

3) می توان بنرها را ابزاری دانست که کمک می کنند میانگین کلیک ها بالاتر رود.

4) شما به وسیله بنرها می توانید نام تجاری ، لوگو و تولیدهای شرکت را به شکل های مختلف به نمایش بگذارید.

اثرگذاری هوشمندانه بر ناخودآگاه مخاطب

تبلیغات بنری و استفاده از بنر تبلیغاتی  در فضای مجازی یکی از روش های مفید و موثری است که به کمک آن می توانید ترافیک هدفمندی (مجموعه ای از افراد که دقیقا دنبال محصولات و خدمات شما هستند) را به سایتتان هدایت کنید.

افزایش استفاده از خدمات کسب‌وکار شما، تنها هدف تبلیغات نیست. یکی از اهداف مهم تبلیغات معرفی مؤثر و هدفمند تبلیغات به مخاطبان است تا درصورت نیاز، بتوانند به شما رجوع کنند تا از خدمات‌تان استفاده کنند. شما در تبلیغات اینترنتی، این امکان را دارید که با صرف مناسب با تبلیغات بنری برند خود، به‌صورت گسترده خدمات خودتان را به مخاطبان معرفی کنید و این گستردگی، باعث اثرگذاری و افزایش شهرت کسب‌وکارتان میان افراد خواهد شد. استفاده از المان‌های گرافیکی مناسب و طراحی حرفه‌ای با دربرگیری هویت برندتان، تاثیر قابل توجهی در رسیدن به این هدف خواهد داشت.

ازنظر بصری جذاب است

محتوای گرافیکی جذاب این مدل از تبلیغات، می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند و پیام تبلیغات را به‌سادگی به مخاطب منتقل کند. وجود تصویر در این تبلیغات، مزیت آن‌ها نسبت به تبلیغات SEM است. محدودیت تعداد کاراکتر و فرمت متنی SEM، می‌تواند تبلیغ‌دهنده را برای انجام تبلیغات متنوع جذاب با مشکل روبه‌رو کند. همچنین ذهن انسان تصاویر را بهتر از نوشته‌ها به خاطر می‌سپارد و این مزیت دیگر تبلیغات بنری نسبت به فرمت‌های متنی تبلیغات است.

تقویت آگاهی از برند

کاربر به‌راحتی می‌تواند تنها با مشاهده تبلیغات بنری یا نمایشی، در مورد برند، محصولات و خدمات شما اطلاعات به دست آورد و نسبت به کسب‌وکار شما مشتاق شود و کلیک بر روی آن نیز ضروری نیست.

برندهایی مانند IBM، Apple و Nike برای حضور بیشتر و مداوم در ذهن مخاطبان، از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

هدفمندی تبلیغات نمایشی

می‌توانید وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکارتان، جایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند را برای نمایش تبلیغات خود در نظر بگیرید. از این طریق دقیقاً درجایی که تقاضای کسب‌وکار شما وجود دارد ظاهر می‌شوید و امکان دیده شدن شما نیز بیشتر خواهد شد.

امکان هدفگیری مجدد یا Retargeting

Retargeting به معنی قرار دادن تبلیغات خود در مقابل افرادی است که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، اما در خبرنامه شما عضو نشده‌اند یا با سایت شما کار نکرده اند. از این طریق می‌توانید به افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارتان دسترسی پیدا کنید و ان ها را مجاب به استفاده از سایت و خدمات خود کنید.

نتیجه گیری

در دنیای آنلاین امروز، تبلیغات بنری تاثیر چشمگیری در دیده شدن شما دارند، البته بهینه سازی آن‌ها برای ارتقا سطح تاثیرگذاری بر مشتری از اهمیت خاصی برخوردار است. مزیت‌های اصلی بنر‌های تبلیغاتی به شرح زیر است:

افزایش ترافیک کاربر به سمت تجارت شما + رونق سریع کسب و کار

اعلام تخفیف و طرح های ویژه + افزایش حجم کاربران شما

جلب توجه مردم به سمت برند شما + ایجاد یک تصویر ذهنی از برند

ما در مجله دنیای شرطبندی در کنار سایت پیش بینی ورزشی و کازینو شما هستیم تا برند شما را به برند شناخته شده دنیای یت فارسی تبدیل نماییم. حتما از معجزه تبلیغاتی بنرهای مجله دنیای شرطبندی برای برند خود استفاده نمایید.

برای هماهنگی با بخش تبلیغات مجله دنیای شرطبندی و راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای سایت شرطبندی خود از اینجا با ما در تماس باشید.