تبلیغات

 

ماجرای نهایت خوش شانسی یک برنده لاتاری

داستان قدردانی برنده لاتاری از فرد نیکوکار پس از دریافت بلیط برنده لاتاری ۲۷۳ میلیون دلاری گمشده را شنیده‌اید؟

پس از این که کارمند فروشگاه بلیط برنده لاتاری را که برنده بی‌حواس آن را روی کانتر جا گذاشته بود در جایی امن نگه داشت و به او برگرداند، این برنده اهل ایالت نیوجرسی، برد جکپات لاتاری خود را جشن گرفت. اگر این کارمند فروشگاه این کار خیر را انجام نداده بود، این برنده حواس پرت ۲۷۳ میلیون دلار جکپات را از دست می‌داد.

برنده لاتاری خوش اقبال را بشناسید

مایک ویرسکی (Mike Weirsky) پنجاه و چهار ساله برنده جکپات لاتاری مگا میلیونزی است که کارمند فروشگاه Quick Chek یک جفت بلیط ۲ دلاری خریده شده و جا مانده او را هفته گذشته در محلی نزدیک به خانه برنده در حومه شهر آلفا (Alpha) پیدا کرد.

ویرسکی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «من بلیط‌ها را روی کانتر گذاشته، پولم را برداشته، کاری با موبایلم انجام دادم و از مغازه خارج شدم»، «روز بعد که جمعه هم بود زمانی که از خواب بیدار شدم، حس کردم که چیزی را گم کرده‌ام»

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فوتبال و پوکر عاشقانه های نیمار جونیور ستاره برزیلی

فردای آن روز زمانی که ویرسکی متوجه شد بلیط‌ها را جا گذاشته است به همان فروشگاه برگشت و در نهایت خوش شانسی کارمند فروشگاه لطف کرده و بلیط‌ها را برای او کنار گذاشته بود. روزها پس از قرعه‌کشی، او بلیط‌ها را چک کرد و در نهایت تعجب متوجه شد که مولتی میلیونر شده است.

«بلیط‌ها را زمین گذاشتم. ثانیه‌ای نشستم و نگاهی به مادرم کردم و به او گفتم برنده جکپات من هستم! ابتدا مادرم متوجه منظور من نشد و پرسید «این که گفتی یعنی چی؟» و من در پاسخ گفتم من ۲۷۳ میلیون دلار برنده شدم.»

نهایت خوش شانسی زمانی معلوم شد که ویرسکی اعلام کرد ۱۵ سال بیکار بوده در حالی که با همسر قبلی خود آیلین موری (Eileen Murray) پنجاه و سه زندگی می‌کرده و همسرش شاغل و مسئول آنالیز هزینه‌های یک شرکت خدمات رفاهی بوده است. این دو در اکتبر همان سال قبل از برنده شدن جدا شده بودند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی ده تا از نام آور ترین ستاره های پوکر ایرانی

همسر ویرسکی در مصاحبه‌ای به نیویورک پست اعلام کرد که «پس از این برد ناگهانی قرار نیست دوباره از او خوشم بیاید. من به دنبال چیزی نیستم چون به اخلاقیات پایبندم. من تمام آنچه که برایش زحمت کشیده‌ام را می‌دانم و آنها تنها چیزی هستند که من دارم.»

او در ادامه گفت «من واقعا برای او خوبی آرزو می‌کنم و می‌دانم که او مرا باور نخواهد کرد. امیدوارم افراد خوبی دور و اطراف او را بگیرند و فکر نمی‌کنم کسی باید سودی از این ماجرا ببرد.»

حالا ویرسکی قصد دارد از ناجی خود کامپولو (Compolo) کارمند فروشگاه قدردانی کند. «مطمئنا چیزی به او خواهم داد اما این موضوع را مخفی نگه می‌دارم.»

نمایندگان لاتاری این مرد خوش قلب که ویرسکی را یکشبه مولتی میلیونر کرده بود را پیدا کردند. او در مصاحبه‌ای گفت: «پدر مادرم من را انسانی خوب، صادق و پاکدل پرورش داده‌اند و من سعی می‌کنم که هرجا که روم این خصوصیات را با خود ببرم.»