تبلیغات

آموزش شرکت در لاتاری: آیا روش انتخاب سریع برای اعداد لاتاری کارآمد است؟

اعداد لاتاری خود را چگونه انتخاب می‌کنید؟ آیا با آمار و جداول کلنجار می‌روید؟ آیا انتخاب اعداد را بر اساس روزهای خاص ترجیح می‌دهید یا مستقیم  شیرجه زده و از روش انتخاب سریع استفاده کرده و از سردرد دوری می‌کنید؟

یکی از اولین مواردی که هر بازیکن لاتاری هنگام خرید بلیط لاتاری باید تصمیم بگیرد این است که آیا شماره‌های شانس خود را انتخاب کند یا یک انتخاب سریع بخرد. در این مطلب می‌خوانیم آیا روش انتخاب سریع برای انتخاب اعداد لاتاری کارآمد است؟

انتخاب اعداد لاتاری به صورت دستی

انتخاب شماره‌های لاتاری خود سنتی‌ترین روش در بین بازیکنان به عنوان بازی لاتاری است. برخی از بازیکنان لاتاری آنلاین هنوز هم ترجیح می‌دهند شماره‌های خود را انتخاب کنند زیرا به یاد روزهای خوب قدیم می‌افتند که باید بلیط‌های لاتاری را از فروشگاه می‌خریدند. دلیل دیگری که آن‌ها شماره‌های خود را ترجیح می‌دهند می تواند به این دلیل باشد که آن‌ها دوست دارند با اعدادی بازی کنند که برای آن‌ها معنای خاصی دارد. این اعداد با وقایع مهم، تاریخ تولد یا سالگردها مرتبط هستند.

هم‌چنین گروه دیگری از بازیکنان وجود دارند که روی گزینش اعدادی قسم می‌خورند که به اعتقاد آن‌ها شانس برنده شدن را افزایش می‌دهند. آن‌ها این آمار را با بررسی محبوب‌ترین شماره‌هایی که در لاتاری‌های مختلف برنده شده‌اند به دست آورده‌اند و اعتقاد دارند که این شماره‌ها، شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

تنها عیب بازی با شماره‌های برنده لاتاری این است که انسان‌ها به‌طورکلی برنامه‌ریزی یکسانی دارند. این یعنی شماره‌های مورد علاقه شما احتمالاً شماره مورد علاقه شخص دیگری نیز هستند. این یک معضل در هنگام برنده شدن در لاتاری است و ممکن است در پایان باعث تقسیم این جایزه با تعداد زیادی بازیکن دیگر شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  موجودات مزاحمی که در هر بازی فوتبال رو اعصاب شما هستند

از نظر آماری، محبوب‌ترین شماره‌های شانس ۷ و ۱۱ هستند، بنابراین بهتر است مراقب این اعداد باشید.

نکته منفی دیگر برای انتخاب اعداد بر اساس تاریخ‌های خاص این است که دامنه تاریخ تقویمی از ۱ تا ۳۱ و محدوده شماره‌ها برای لاتاری‌ها، مثلاً پاوربال (Powerball)، برای ۵ شماره اصلی ۱ تا ۶۹ و برای عدد پاوربال بین ۱ تا ۲۶ است.

بنابراین با اکثریت بازیکنانی که اعداد لاتاری را بر اساس تاریخ‌های ویژه بازی می‌کنند، اگر برنده شوید باید جایزه را با تعداد زیادی از افراد به اشتراک بگذارید. عامل دیگر این است که با محدود کردن شماره‌های خود به تاریخ‌های تقویم، اعداد انتخابی را به اندازه کافی گسترده نمی‌کنید. برای یک ثانیه تصور کنید که شما ۵، ۹، ۱۲، ۲۴ ،۲۷ و ۱۴ را انتخاب کرده‌اید و اعداد برنده در لاتاری ۵ ، ۹ ، ۱۲ ، ۲۴ ، ۵۵ و ۱۴ است. شما جک‌پات لاتاری را تنها به‌خاطر یک عدد که در گستره اعداد تقویمی نیست از دست داده‌اید.

گزینش سریع اعداد

گزینش سریع اعداد گزینه‌ای است که در آن اعداد بطور تصادفی توسط ترمینال لاتاری انتخاب شده یا به‌طور تصادفی در یک وب سایت بنا به درخواست شما تولید می‌شوند.

بازیکنان لاتاری مواقعی تمایل دارند از این گزینه استفاده کنند که یا نتوانند تصمیم بگیرند کدام شماره را انتخاب کنند یا زمان کمی برای وارد کردن همه‌ی خطوط دارند و ترجیح می‌دهند که شماره‌ها به سرعت وارد شوند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تبلیغات کریستیانو رونالدو برای بازی پوکر

اما کدام انتخاب بهتر است؟ در صورت ترجیح یک روش بر دیگری، آیا احتمال بیشتری برای برنده شدن در لاتاری دارید؟

انتخاب سریع، راحت و فوری است.

مزایای بی شماری برای گزینه انتخاب سریع وجود دارد.

  • این روش سریع و راحت است، به خصوص اگر درست قبل از قرعه‌کشی وارد سیستم شوید.
  • نیازی به فکر کردن روی شماره‌های خود نیست و لازم نیست وقت خود را برای پر کردن فرم ها صرف کنید.
  • شما تضمین کرده‌اید که شماره‌های انتخابی تصادفی هستند.
  • گستره وسیع اعداد انتخابی باعث افزایش احتمال برد شما می‌شود.

مزایای گزینش شماره‌ها به‌صورت دستی

مردم از انتخاب شماره‌های لاتاری خود لذت می‌برند، این امر می‌تواند به‌خاطر یادآوری شماره خانه‌ای که در آن بزرگ شده‌اند یا روز تولد فرزندان‌شان باشد و یا حتی ممکن است این‌طور فکر کنند که این عدد شماره شانس آن‌ها است.

با انتخاب شماره‌های لاتاری خود قادر به دوری گزیدن از انتخاب شماره‌های رایج هستید. اگر همه‌ی شماره‌ها شانس یکسانی برای بیرون آمدن از گردونه قرعه‌کشی داشته باشند، در این صورت با انتخاب اعداد کمتر برنده شده، حداقل می‌توانید شانس عدم اشتراک جک‌پات خود را افزایش دهید، کاری که انتخاب سریع برای شما انجام نمی دهد.

برخی افراد نیز بر این باورند که می‌توانند سیستمی برای حک کردن لاتاری پیدا کنند. برای اینکه شانس خود را در سیستم‌های برد در لاتاری مانند تجزیه و تحلیل احتمال اعداد مختلفی که از گردونه خارج می‌شوند، یا نرم افزار‌های پیش بینی، افزایش دهید سعی کنید شماره‌ها را خودتان انتخاب کنید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چرا پیش بینی ارزش کارت ها تا آخرین خیابان مهم است؟

کدام یک بهتر است؟

جواب ساده است. اگر روش مشخصی برای برنده شدن در لاتاری وجود داشت، همه می‌توانستند این کار را انجام دهند و این واقعیت که ما در مورد این موضوع بحث می‌کنیم نشان می‌دهد که روش روشنی در این زمینه وجود ندارد.

با این وجود، آن‌چه ما می‌توانیم انجام دهیم این است که به افرادی که در این لاتاری برنده شده‌اند نگاهی بیاندازیم و بدانیم که آیا بیشتر این برندگان خوش شانس لاتاری انتخاب دستی را انجام داده‌اند یا آن را به سرنوشت واگذار کرده و بلیط انتخاب سریع را خریداری کرده‌اند.

پاسخ: بیشتر برندگان لاتاری انتخاب سریع را برگزیده‌اند.

اکنون که تمام اطلاعات را در اختیار دارید، این نکته را مد نظر قرار دهید که بازی لاتاری باید سرگرم کننده باشد. در نهایت افراد بر اساس انتخاب سریع یا با انتخاب تاریخ‌های خاص خود برنده می شوند.

بر طبق آن‌چه که شما را خوشحال می‌کند بازی کنید، اگر این امر بر اثر انتخاب روز تولد فرزندان‌تان اتفاق می‌افتد، پس همان را انتخاب کنید.