تبلیغات

 

برنده عجیب لاتاری سوئیس، پرواز از فرش به عرش

مقامات اداره لاتاری سوئیس فاش کرده‌اند که اکثر برندگان قبلی که به دلیل شرکت در لاتاری به یک میلیونر فوری تبدیل شده‌اند، داستان‌های الهام‌بخش از فرش به عرش داشته‌اند. چنین اتفاقی برای یک پرستار کودک ۵۱ ساله هم رخ داده است. مقامات تصدیق می‌کنند که وی در هنگام مطالبه جایزه، یک دمپایی کهنه به پا داشته است. براساس جدیدترین گزارش، اکنون این پرستار کودک از خانواده‌ای که قبلاً برای آن‌ها کار می‌کرده ثروتمندتر است.

داستان الهام بخش برنده لاتاری سوئیس

در مقایسه با دیگر بازیکنان لاتاری سوئیس که روی شماره‌های مورد علاقه خود شرط می‌بندند یا برای استخراج شماره برنده خود از یک فرمول پیچیده استفاده می‌کنند، این بانوی ۵۱ ساله شماره‌های خود را بر این اساس انتخاب نکرد. به طور معمول، او پول بلیط را پرداخت می‌کرد و از روش انتخاب سریع اعداد استفاده می‌کرد. در مورد اخیر وی پس از پرداخت هزینه بلیط، آن را درون کیف خود گذاشته و حتی بلیط را فراموش کرده بود. بعد از مدتی، وقتی از کنار پمپ بنزین عبور می‌کرد به یاد بلیط لاتاری‌ای افتاد که از فروشگاه پمپ بنزین خریده بود و اکنون داخل کیف پولش بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  رازهایی که در سفر به لاس وگاس سربلندتان میکنند

او به محل فروش بلیط لاتاری رفت و نتایج روز لاتاری را با روز اعلام شده در بلیط خود مقایسه کرد. او با ناباوری تمام، بارها و بارها نتیجه را اسکن ‌کرد. سرانجام پس از اطمینان از صحت برد تصمیم گرفت به سراغ نماینده لاتاری برود. وی بلیط خود را به مقام رسمی‌ای ‌که با او به تنهایی صحبت کرده بود، تحویل داد. با این حال، هنوز هم نمی‌توانست این ثروتی که به او اعطا شده بود را باور کند.

 

او به مطبوعات گفت: «من کل روز را به‌گونه‌ای سپری کردم که انگار اتفاق خاصی رخ نداده است. به سر کار خودم بازگشتم زیرا چیزهای زیادی وجود داشت که بایستی انجام می‌دادم». وی پس از بازگشت به خانه، با شماره تلفن ‌اداره لاتاری سوئیس تماس گرفته و شماره‌های برنده خود را تأیید کرد. از طرف مقامات به او دستور داده شد تا برای مطالبه جایزه خود به دپارتمان لاتاری سوئیس مراجعه کند. در آن زمان بود که او متقاعد شد برنده جك‌پات شده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  مزایای استفاده از یک سایت شرط بندی مطمئن و معتبر

وی پس از مطالبه پول جایزه، بلافاصله از کار خود استعفا داد. او معتقد است که بیش از ۳۰ سال است که سخت کار می‌کند و اکنون زمان آن فرا رسیده است که از بودن در کنار خانواده‌اش لذت ببرد. وی گفت: خانواده‌ای که قبلاً برای‌شان کار می‌کرده همیشه به اروپا سفر می‌کردند و به او می‌گفتند که چقدر زیبا بوده است. وی در آن زمان به خود می‌گفت که اگر بتواند پول کافی برای خرید بلیط هواپیما را جمع کند با خانواده اش به اروپا می‌رود و یک تعطیلات عالی سپری خواهند کرد. اکنون اما جک‌پات لاتاری‌ای که او دریافت کرده، برای سفر به کل جهان کافی است.

با این حال، او گفت که او به آرامی‌کارهای خود را انجام می‌دهد، برنامه ریزی کنید که چگونه سرمایه گذاری کنید و پول خود را با خردمندانه خرج کنید. وقتی از او به عنوان برنده لاتاری در مورد آخرین اخبار مربوط به لاتاری سوئیسی پرسیدیم که وی اکنون از رئیس سابق خود ثروتمندتر است، با آرام واکنش نشان داد و گفت که او در این باره اطمینان ندارد. در حال حاضر، او در حال گفتگو با برخی از مشاوران مالی است. او همچنین قصد دارد برای مدیریت درست این ثروت، دوره کوتاهی را در مورد امور مالی در پیش بگیرد.