تبلیغات

چه اعدادی را برای برنده شدن در لاتاری انتخاب کنیم؟

بلیط بخت آزمایی از ایام قدیم محبوب بوده؛ حالا با پیشرفت تکنولوژی، جای خود را به خرید بلیط لاتاری آنلاین داده است و افراد می‌توانند اعداد شانس خود را در قرعه‌کشی‌های بزرگ مثل سوپرمیلیونز از یک سایت معتبر لاتاری انتخاب کنند.
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برای برنده شدن در لاتاری چه اعدادی انتخاب کنیم؟ آیا می‌توان اعداد برنده را حدس زد؟
این سوال از زمان قدیم تا به حال ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است؛ اما واقعا جوابی برای این سوال هست؟
سالیان سال گوی‌های لاتاری یکی پس از دیگری چرخیده‌اند و لیست میلیونرها را با خود به همراه آورده‌اند. سوال این است که آیا ترتیب و توالی برخی اعداد خاص شانس بیشتری برای میلیونر شدن شما می‌دهد؟
از آن جا که تمام اعداد به صورت تصادفی قرعه‌کشی می‌شوند و شانس برابری در قرعه دارند، پاسخ به این سوال جای بحث دارد. ما چند پیشنهاد برای شما داریم:

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پاوربال آفریقای جنوبی با نتیجه ای عجیب روبرو شد!

به اعداد شانستان اعتماد کنید

خیلی‌ها از اعدادی که برایشان مهم است برای انتخاب بلیط لاتاری استفاده می‌کنند؛ مثلا: تاریخ تولد، پلاک خانه، سن و تاریخ‌های مهم شبیه این. با این وجود کدام اعداد واقعا برنده می‌شوند و شما را به جک پات می‌رسانند؟

کدام اعداد تا به حال خوش شانسی بیشتری داشته؟

بر اساس ۲۰۷ قرعه کشی مگا میلیونز که از سال ۲۰۱۳ در آمریکا انجام شده، اعداد لاتاری ۳۵، ۲۹، ۲۵ ، ۴۹ ،۱۱ و ۳۱ بیشتر از اعداد دیگر از گردونه لاتاری بیرون آمده و اعداد ۵۵، ۶۱، ۶۷ ، ۷۵ ، ۳ ، ۴۸ کمترین شانس را برای خریداران بلیط لاتاری داشته‌اند.

رایج‌ترین‌ها یا کمیاب‌ترین‌ها؟

یک روش دیگر برای انتخاب اعداد لاتاری که ممکن است دوست داشته باشید امتحان کنید، انتخاب ۶ عدد رایج و یا انتخاب ۶ عدد کمتر انتخاب شده است؛ به این امید که این اعداد دوباره برنده باشند و یا بالاخره برنده شوند.
تاکتیک دیگر، امتحان ترکیب اعداد رایج با اعداد کمتر انتخاب شده است که هر دو سر طیف را پوشش دهد. این یعنی برای مثال در خرید بلیط لاتاری مگا میلیونز، از ۶ عدد بلیط سه تا را از اعداد رایج انتخاب کنید و سه تای دیگر را از اعدادی که کمتر برنده بوده‌اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط هندیکپ چیست؟

اعداد لاتاری خود را در ذهن دارید؟ این بار با این روش بازی کنید و شانس بنده شدن خود را امتحان کنید.

امیدواریم اعداد شانستان را پیدا کنید و با جک پات لاتاری به ثروتی بزرگ که تنها در رویا به آن می‌اندیشید دست یابید.
این جایزه در دستان شماست، اگر در جستجوی این شانس هستید.