تبلیغات

راهنمای پیدا کردن اعداد شانس لاتاری از روی تاریخ تولد

یکی از محبوب‎ترین روش‌ها برای یافتن شماره‌های بخت‎آزمایی، انتخاب شماره شانس بر اساس تاریخ تولد است و جای تعجب هم ندارد زیرا تاریخ‌های تولد با توجه به علم عدد شناسی و بسیاری از سنت‌های باستانی، به‎عنوان اعداد شانس تلقی می‌شوند.
روش انتخاب آسان است: از تاریخ تولد خود به عنوان شماره‌های ورود به لاتاری استفاده کنید! به‎عنوان مثال اگر روز تولد شما ۱۴ مارس ۱۹۶۷ باشد، اعداد شانس شما ۱۴، ۳ و ۶۷ خواهد بود. در این استراتژی شما فقط از دو رقم آخر سال تولد خود استفاده می‌کنید.

اعداد شانس و تاریخ تولد

یافتن اعداد شانس برای لاتاری پاوربال یا مگامیلیونز

لاتاری‌های آمریکایی پاوربال و مگامیلیونز هر دو به شما این امکان را می‌دهند که در مجموع شش عدد را انتخاب کنید، بنابراین برای به‌دست آوردن شش شماره شانس خود بایستی این استراتژی را بسط دهید. در پاوربال بازیکن باید ۵ عدد از بین ۱ تا ۶۹ و شماره بونوس پاوربال را از بین ۱ تا ۲۶ انتخاب کند در مگامیلیونز بایستی ۵ عدد از بین ۱ تا ۷۰ و یک شماره بونوس مگابال را از بین اعداد ۱ تا ۲۵ انتخاب کند.
اگر بعد از سال ۱۹۶۹ متولد شده باشید نمی‌ توانید از دو رقم آخر سال تولد خود به عنوان عدد شانس لاتاری استفاده کنید بنابراین باید یک نسخه جدید ایجاد کنید. شما می‌ توانید این کار را با اضافه کردن تمام ارقام سال تولد خود به یکدیگر انجام دهید تا یک شماره جدید ایجاد شود. به عنوان مثال اگر سال تولد شما ۱۹۹۲ است می‌ توانید ۲ + ۹ + ۹ + ۱ را با هم جمع ببندید تا یک شماره جدید به وجود آید: ۲۱.
بیایید با استفاده از تاریخ تولد شخصی که در ۲۸ جولای ۱۹۹۴ متولد شده است یک استراتژی خلاقانه را بررسی کنیم.
در این مثال از آن‌جایی‎که نمی‌ توانیم از عدد ۹۴ استفاده کنیم، ۴ + ۹ + ۹ + ۱ را با هم جمع می‌بندیم تا عدد ۲۳ حاصل شود. اکنون سه شماره شانس خود را داریم: ۲۸، ۹ و ۲۳.
اما برای ورود به پاوربال یا مگامیلیونز هنوز به سه عدد دیگر احتیاج داریم. کار دیگری که می‌ توانیم انجام دهیم اضافه کردن روز به ماه برای ایجاد شماره دیگر است. در این مثال ۲۸ + ۷ را استفاده می‌ کنیم و عدد جدیدی به دست می‌ آوریم: ۳۵.
از دو رقم اول سال تولد نیز می‌ توانیم استفاده کنیم: ۱۹. اکنون پنج عدد داریم که باید برای بلیط ورودی خود استفاده کنیم: ۲۸، ۷، ۱۹، ۲۳، ۳۵.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمای پیش بینی مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس

چگونه می‎ توان شماره بونوس را پیدا کرد

برای تعیین ششمین شماره شانس که عدد بونوس پاوربال یا مگامیلیونز است، می‌توانیم از یک فرمول ساده برای محاسبه این عدد بر اساس تاریخ تولد استفاده کنیم. بیایید با مثال تاریخ تولد ۲۸ جولای ۱۹۹۴ ادامه دهیم:
در ابتدا روز (۲۸)، ماه، (۷) و سال (۱۹۹۴) را به هم اضافه کنید:
۲۰۲۹ = ۱۹۹۴ + ۷ + ۲۸
سپس برای ایجاد یک عدد جدید هر یک از رقم‎ های واحد را به هم اضافه کنید:
۱۳ = ۹ + ۲ + ۰ + ۲
به این ترتیب ما همۀ اعداد لازم برای شرکت در لاتاری پاوربال یا مگامیلیونز را بر اساس استراتژی تاریخ تولد در اختیار داریم.
۶ شماره شانس نهایی لاتاری ما عبارتند از:
۲۸، ۷، ۱۹، ۲۳، ۳۵ و عدد بونوس لاتاری که ۱۳ است.
این یک استراتژی ساده برای پیدا کردن شماره شانس بر اساس تاریخ تولد است. بنابراین می‌توانید همین امروز شماره شانس خود را پیدا کرده و آن را در یک بخت‌آزمایی کوچک یا بزرگ امتحان کنید.

تبلیغاتcanonbet