تبلیغات

 

موجودات مزاحمی که در هر بازی فوتبال رو اعصاب شما هستند

فوتبال یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی هست و بی اغراق می شه گفت یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی در سراسر دنیاست و ممکنه که بعضی اوقات تمام شور و اشتیاق برای تماشای بازی فوتبال برای اونایی که به این ورزش علاقه دارن رو به یه عادت تبدیل کنه و دوست داشته باشن که برای تماشای هر بازی به استادیوم برن و یا و برای دیدن یه بازی کلی هزینه کنن و یا تو همون خونه ی خودشون یه آداب و رسم خاصی رو داشته باشن، امروز تو این مقاله ما می خوایم به 7 تا آزاردهنده ترین افرادی که موقع تماشای یه بازی فوتبال میشه پیدا کرد توضیح بدم و یکم بیشتر راجب این آدم ها بدونید.

1. لیدرهای تو آتیشه

هر باشگاه ورزشی حداقل یک هوادار دو آتیشه داشته باشه که همه رو ساپورت کنه و به بهترین حالت ممکن برای تیم سر و صدا کنه و اونا تشویق کنه و برای اینکه نشون بده که چقدر طرفدار اون تیم خاص هست حاضره هر کاری رو بکنه و دست به هر عمل مسخره ای بزنه!

مثلا تیم استقلال یه نفر رو همیشه تو بازی ها داره که همه رو لیدری می کنه و پرسپولیس هم لیدر خودش رو داره و کل تماشاچی ها رو ساپورت می کنه و تا جایی که بتونن توی یه بازی سر و صدا می کنن و هیجان رو بالا می برن.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آسان‌ ترین لاتاری ها برای پیروزی و کسب پول زیاد کدام است؟

هر کدوم از این لیدرها هم تو هر بازی جایگاه خودشون رو دارن و قبل از هر بازی مهمی از طرف وب سایت خود تیم اسم و جایی که می شینن رو مشخص می کنن تا همه اونا رو بشناسن ولی خوب یه وقتا این سر و صداها و شعارهایی که می دن و گاها دعواهایی که بین لیدرهای مختلف یه بازی پیش میاد، یه وقتا آزار دهنده و میشه و یه وقتا باعث میشه که آرامش رو از بقیه بازیکن ها بگیره.

2. اراذل و اوباش فوتبالی

این جور هوادارای مسابقه های فوتبالی که یه جورایی خیلی از آدم باهاشون اذیت میشه، کسایی هستن که که سر یه موضوع کوچیک شروع به بحث کردن و در نهایت به دعوا میرسن و با هواداران تیم رو به رو شروع به بحث کردن و در نهایت دعوای فیزیکی میشن وقتی که می بینن که اوضاع برای تیمشون خیلی خوب پیش نمی ره کاری می کنن که لذت تماشای مسابقه برای طرفدارای تیم حریف هم گرفته بشه و کلا هیچ وقت دوست ندارن کسی آرامش داشته باشه موقع تماشای بازی!

3. آدم های بدبین

این جور طرفدارا کسایی هستن که حتی اگر تیمشون تو نیمه اول 4-0 جلو باشه،  میان و این جوری میگن که ” ای بابا می دونم اخر سر اینا 4 تا گل می خوردن و عقب میوفتن! ”  این جور آدم ها به نظر من رو مخ ترین طرفداری یه بازی هستن که همیشه ادم واقعا دوست نداره موقع تماشای یه بازی کنارمون بشینن!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دن کلمن ؛ پوکرباز میلیونر در 24 سالگی!

این جور آدما نه فقط تو فوتبال بلکه تو زندگی شونم همین جورین و همیشه دوست دارن که آیه یاس بخونن!

4. آدم های خیلی خوش بین

دیدن همچنین آدم هایی موقع تماشای یه بازی فوتبالی کلا یه اتفاق واقعا نادری هست که خیلی کم پیش میاد که یه همچین آدمی تو یه بازی کنار شما باشه! ولی خوب زیادی خوش بین بودن اونا هم یه وقتا آدم رو اذیت می کنه! مثلا اونا می بینن که تیمشون مثلا 2-0 عقبه ولی خیلی خوشبینانه میشینن و می گنن که مثلا تو یه ربع زمان باقی مونده بازی اونا می تونن 3 تا گل بزنن و برنده بشن!

اخه مگه داریم؟؟؟؟ ولی خوب متاستفانه از این جور آدم ها تو بازی های فوتبال هستن و آدم دوست داره کلشو بکوبونه به دیوار از دستشون!

5. آدم های خوره و واقعا جوگیر

اگر واقعا شما طرفدار فوتبال باشید، دقیقا می دونید که من دارم راجب چی الان صحبت می کنم! این دسته از آدم ها کسایی هستن که تو موقع دیدن بازی چه تو استادیوم و چه تو خونه موقعی که تیمشون بازی داره، با لباس کامل اون تیم باشگاهی که طرفدارش هستن میان و میشینن و بازی رو تماشا می کنن! از جوراب و شورت گرفته تا کلاه و بوق!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فیلم لزلی 2022 (To Leslie) . سرنوشت جذاب یک برنده لاتاری

6. طرفداری نصفه و نیمه

شاید واستون عجیب باشه ولی از اون آدم های خوره و جوگیر که بخوایم بگذریم، اونای که طرفدار هر دو تیم هستن آدم بیشتر لجشون میگیره و اونا رو واقعا آدم نمی دونه که با خودشون چند چند هستن! اونا طرفدار تو تیم هستن و یه وقتا موقع دیدن بازی میان و لباس هر دو تیم رو می پوشن و هر دون تیم رو حمایت می کنن!

7. معتادان گوشی

از همه اینا که بگذریم من خودم به شخصه اونایی که مثلا طرفدار فوتبال هستن و برای تماشای یه بازی می رن ولی تمام مدت سرشون تو گوشی و کوچکترین دقتی هم به بازی نمی کنن هست! اونا از اول تا آخر وقتی رفتن تو استادیوم دارن با گوشیشون ور می رن و هیچ توجهی به اتفاقاتی که داره تو بازی میکنن ندارن!

خوب به نظر شما رو مخ ترین آدم ها تو یه بازی کدومن؟ شما از دیدن کدوم دسته بیشتر لجتون میگیره؟