تبلیغات

رایج‌ترین باورهای خرافی در لاتاری

هر بار که قرعه کشی لاتاری جدیدی در راه است، باورهای خرافی مختلفی مطرح می‌شوند که مردم فکر می‌کنند با رعایت آن‌ها برنده قرعه کشی لاتاری می‌شوند. برای مثال، بعضی افراد فکر می‌کنند که اگر اعداد لاتاری را با توجه به تاریخ‌های مهم زندگی خود مثل تاریخ تولد، سالگرد ازدواج یا سالگرد تاسیس تیم محبوب‌شان، انتخاب کنند، شانس برنده شدن‌شان در قرعه کشی لاتاری بیشتر می‌شود. افرادی وجود دارند که هر روز با اعدادی کاملا یکسان در بخت آزمایی شرکت می‌کنند. این افراد حتی این ترس را دارند که اگر روزی در قرعه کشی لاتاری شرکت نکنند، ممکن است اعداد آن‌ها به عنوان برنده اعلام شده و این افراد برنده نشود.

بعضی افراد هم برای شرکت در قرعه کشی لاتاری، به رویا و خواب‌هایشان اعتماد می‌کنند. برای مثال، عده‌ای معتقدند که دیدن خواب گاو وحشی نشان دهنده‌ی خوش ‌شانسی است. این افراد اگر خواب گاو وحشی ببینند، حتما در قرعه کشی لاتاری شرکت می‌کنند تا شانس برنده شدن داشته باشند. از رویاهای دیگری که می‌توانند به معنی خوش شانسی و برنده شدن در قرعه کشی باشند، می‌توانیم به دیدن خواب آتش اشاره کنیم. اگر کسی به خصوص وسط یک کابوس، خواب آتش ببیند، به این معنی است که برنده‌ی یک جایزه می‌شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  برنده شدن در بازی انفجار، استفاده از دنباله اعداد فیبوناچی

از این‌ جالب‌تر، افرادی وجود دارند که در زمان خرید بلیط بخت ‌آزمایی کارهای خاصی انجام می‌دهند تا شانس‌شان برای برد بیشتر شود. برای مثال، بعضی افراد موقع وارد شدن به فروشگاه برای خرید بلیط لاتاری، با پای چپ وارد می‌شوند. یا مثلا از فروشنده می‌خواهند که بلیط را با دست راست به آن‌ها بدهد. حتی افرادی هستند که اعتقاد دارند اگر بلیط بخت آزمایی‌شان با بدن یک گوژپشت یا شکم یک خانم باردار تماس داشته باشد، برایشان شانس می‌آورد و می‌توانند برنده قرعه کشی لاتاری شوند.

بعضی نمادها هم در فرهنگ‌های مختلف تفاوت دارند. برای مثال، عده‌ی زیادی از افراد گربه سیاه را نشان بدشانسی می‌دانند، در صورتی که افراد دیگری معتقدند اگر بلیط بخت آزمایی خود را به پشت یک گربه‌ی سیاه بکشند، برایشان شانس می‌آورد. ممکن است شما هم باورهای خاص خودتان را برای شانس آوردن داشته باشید. به هر حال، این باورها هر چه باشند، ممکن است در زمان شرکت در قرعه کشی لاتاری به شما کمک کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آشنایی با ارز دیجیتال وینک، پلتفرمی برای آسان کردن پرداخت برای شرط بندی

خرافات مربوط به لاتاری آنلاین

حتی در لاتاری آنلاین هم باورهای خرافی جالبی وجود دارد. یکی از معروف‌ترین این باورها این است که عده‌ای فکر می‌کنند اگر موقع شرکت در لاتاری آنلاین یک پا را روی پای دیگر بیندازند، برایشان بدشانسی می‌آورد. باور نکردنی است که بدانید تعداد بسیار زیادی از کسانی که در قرعه کشی لاتاری آنلاین شرکت می‌کنند، مراقب هستند که یک پا را روی پای دیگر نیندازند. به هر حال، نکته‌ی مهم درباره‌ی لاتاری آنلاین این است که می‌توانید به سادگی انواع مختلف بلیط‌های لاتاری را پیدا و خریداری کنید. حتی سوت زدن و آواز خواندن در زمان شرکت در لاتاری آنلاین برای بعضی‌ها نشانه‌ی بدشانسی است و فکر می‌کنند اگر این کار را بکنند، بازنده می‌شوند.

یکی از باورهای جالب که ریشه‌ی آسیایی دارد و بین شرکت کنندگان لاتاری خیلی رایج است، این است که معتقدند پوشیدن لباس قرمز باعث خوش شانسی می‌شود. به همین دلیل، عده‌ی زیادی از کسانی که در قرعه کشی لاتاری شرکت می‌کنند، سعی می‌کنند برای داشتن شانس، لباسی بپوشند که تمام آن یا قسمتی از آن قرمز است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بیست مورد جذاب لاس وگاس که باید بدانید

شاید شما باورهای خرافی دیگری را بشناسید که خودتان یا افراد دیگر برای خوش شانسی در قرعه کشی لاتاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. چه شما باورهای خرافی داشته باشید یا نه، می‌توانید شانس خودتان را در قرعه کشی لاتاری بسنجید. یادتان باشد که برای برنده شدن، باید در خرید بلیط بخت آزمایی استمرار داشته باشید و از امتحان کردن شانس‌تان نترسید. اگر در لاتاری تازه‌کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم لاتاری سوپر میلیونز را امتحان کنید.