تبلیغات

بزرگترین برندگان جکپات های لاتاری

یه سری آدم ها هستن که جدا خیلی راحت ره صد ساله رو یه شبه می رن و به قدری خوش شانس خستن که هیچی راجب خوش شانسیشون نمیشه گفت، اونا این جوری پول در میارن، یه سری دیگه هسن که باید صبح تا شب کار کنن و زحمت بکشن و بعد از 20 سال به خودشون بیان و ببینن که واقعا هیچی نداره و هنوز اندر خم یه کوچه هستن! درسته که این افراد به اندازه کافی باهوش نیستن که بیان و در مورد رنسانس یا فیزیک کوانتوم صحبت کنن و حتی ممکنه که به اندازه کافی شوخ طبع نباشن که بخوان یه جک رو تعریف کنن، اما کلا یه چیز در مورد اونا هست که باعث می شه اونا نسبت به بقیه متمایز باشن، این آدم های خوش شانس و متمایز از بقیه مردم کسانی نیستن جز اونایی که ثروت های چند میلیون دلاری تو لاتاری ها به دست آوردن و تونستن زندگیشون رو از این رو به رو کنن!

ثروت $ 1.586 میلیارد دلاری در پاور بال

به گزارش CNN Money ، سه برنده پاوربال آمریکا پس از تساوی برنده در 13 ژانویه 2016 ، جکپات 1.6 میلیارد دلاری رو تقسیم کردند.

بلیط بازی پاور بال رو جان و لیزا رابینسون اهل تنسی خریده بودن که از جمله برنده هایی بودن که بلیط لاتاری به ارزش 533 میلیون دلار رو خریداری کرده بودن. این زن و شوهر به گفته ی NBC گفتند که بلیط خوش شانس لاتاری رو از یکی از چهار فروشگاه مواد غذایی نزدیک خونشون خردیده بودن و رابینسون تصمیم گرفت جایزه خودش رو با پرداخت مبلغی برابر با 327.8 میلیون دلار دریافت کنه که وقتی ازش پرسیدن چرا این کار کردی گفت “برای فردا هیچ  تضمین وجود نداره! “.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ده عملی که پس از پیروزی در لاتاری باید انجام داد

بیش از یک ماه از زمانی که اونا این مبلغ رو برنده شده بودن گذشته بود که اونا حتی حاضر نمی شدن که تو هیچ برنامه ای بیان و صحبت کنن و حتی خودشون می گفتن که خانواده هاشونم از این پیروزی هیچ خبری ندارن و همه چیز رو مخفی نگه داشته بودن و سرانجام اونا بعد 6 ماه این پیروزی بزرگشون رو اعلام کردن و کلی معروف شدن!

ثروت 1.5 میلیارد دلاری در مگا میلیون

مگا میلیون 1.5 میلیارد دلار در 23 اکتبر 2018 با یک بلیت تکی برنده شد و این جایزه لاتاری رو به بزرگترین جکپاتی که تاکنون توسط یک نفر برده شده بود تبدیل شد!

به گفته سی ان ان ، برنده لاتاری پس از فاش شدن شماره های خوش شانسش، بیش از چهار ماه خودش رو مخفی کرد و در 5 مارس 2019 ، برنده (که تصمیم به ناشناس موندن داشت) بلاخره خودش رو نشون داد و مبلغی بالغ بر 878 میلیون دلار دریافت کرد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  واقعیت های جالب در مورد قمار که حتما باید بدانید

این بلیط رویایی تو یه فروشگاه به اسم KC Mart در سیمپسونویل ، کارولینای جنوبی فروخته شده بود و گزارش شده که این فروشگاه برای فروش بلیت 50،000 دلار بدست میاره و دولت 61 میلیون دلار از مللیات برنده رو به اون فروشگاه خواهد داد.

ثروت 758.7 میلیون دلاری پاوربال

بلیط پاوربال به ارزش 758.7 میلیون دلار در 23 آگوست 2017 به Mavis L. Wanchzyk ، ساکن ماساچوست فروخته شد. این زن در تاریخ ایالات متحده موفق به کسب یکی از بزرگترین جکپات ها از یک بلیط واحد شد.

Mavis L. Wanchzyk دومین برنده بزرگترین جکپات های بخت آزمایی در تاریخ ایالات متحده هست و مبلغ 758.7 میلیون دلار برنده شد و  مدت کوتاهی پس از پخش شدن این خبر کارش رو که 32 سال مشغولش بود رو کنار گذاشت و یه زندگی جدید رو تجربه کرد.

ثروت 656 میلیون دلار مگا میلیون

برنده شدن پول نفد در جک پات مگا 656 میلیون دلاری در 30 مارس 2012 بود و متعاقباً در بین سه دارنده بلیط خوش شانس تقسیم شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بهترین سایت کازینو آنلاین

مرل و پاتریشیا باتلر ، یک زوج اهل ایلینویز ، از جمله برندگانی بودن که مدعی سهم 218 میلیون دلاری بودن. در مصاحبه با NBC ، باتلرها تأکید کردن که کل مبلغ جک پات سهم اوناست و برای این چیز خیلی زحمت کشیدن و اصلا منصفانه نیست که این مبلغ رو بخوان با کس دیگه ای سهیم بشن و به گفته خودشون ضرر کنن!

صاحبان دو بلیط قرعه کشی خوش شانس دیگه همیکی از اون سه نفری هست که خودشون رو “سه آمیگوس” می نامند و تصمیم به ناشناس موندن گرفتن.

ثروت 648 میلیون دلار مگا میلیون

جکپات 648 میلیون دلاری مگا میلیون در دسامبر 2013 بین ایرا کاری و استیو تران تقسیم شد.

کوری گفت که تو دقیقه نود تصمیم به خریدن بیلیت کرده بود که بعداً تونست 218 میلیون دلار برای اون به ارمغان بیاره. این زن اهل جورجیا همچنین اضافه کرد که ترکیب نمادهایی که اون انتخاب کرده بود شامل روزهای تولد و ازدواجش و شماره 7 بوده!

تبلیغاتcanonbet