تبلیغات

چه زمانی بلیط لاتاری باطل محسوب می شود؟!

 

اگر قرار بود در بخت آزمایی برنده شوید، آیا واقعاً مدت‌ها منتظر می‌ماندید تا پول جایزه را دریافت کنید؟ البته چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد، اما مواردی وجود دارد که نشان می‌دهد برندگان دریافت جایزه را به تأخیر می‌اندازند، خواه این امر به دلیل ترجیح شخصی بوده یا صرفاً به این دلیل که آن‌ها خارج از کشور بوده‌اند.

بنابراین با توجه به این شرایط، سوال ارزشمند این است که بلیط‌ لاتاری چه زمانی منقضی می‌شود؟ شاید از شنیدن این‌که بلیط‌های بخت آزمایی در واقع با تاریخ انقضاء همراه هستند شگفت‌زده شده باشید، اما حداکثر مدت انتظار بستگی به نوع جک‌پاتی دارد که شما برنده شده‌اید.

برای دریافت جایزه لاتاری چه مدت زمان داریم؟

دارندگان بلیط‌ لاتاری استاندارد در مجموع ۱۸۰ روز فرصت دارند تا جایزه خود را دریافت کنند. لوتو انگلستان در این باره بسیار سخت‌گیر است، اما با این حال سال ۲۰۰۸ بود که جایزه بزرگ ۳۹۷،۴۶۲ پوندی بدون مطالبه باقی ماند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  خواندن چهره دیلرهای بلک جک در بازی های آنلاین و زنده

سازمان لوتو انگلستان با صدور بیانیه‌ای به بازیکنان هشدار داد که در روز ۱۸۱م، هیچ جایزه‌ای به فرد برنده تعلق نمی‌گیرد. در این صورت چه اتفاقی برای جوایز بلیط لاتاری بدون صاحب رخ می‌دهد؟

 

 

 

آیا پول جایزه دریافت نشده به جایزه بعدی انتقال می یابد؟

آن‌طور که لوتو انگلستان اعلام می‌کند، هنگامی‌که برنده‌ای برای جایزه پیدا نشود، برنده واقعی عموم مردم هستند. وجوه جوایز بلافاصله در مؤسسه خیریه Good Causes سرمایه‌گذاری مجدد می‌شود که تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد پوند برای بازآفرینی مدنی جمع آوری کرده است.

این موسسه، هم‌چنین از هر ۱ پوندی که برای بلیط‌های بخت‌آزمایی هزینه می‌شود، وجوهی را در سراسر انگلستان برای بهداشت، آموزش، محیط زیست، خیریه، میراث فرهنگی، ورزشی و هنر هزینه می‌کند.

با دریافت مبالغی از بلیط‌های یورومیلیونز، لوتو، هاتپیکس، تاندربال و کارت‌های لاتاری و لاتاری فوری، این موسسه هر هفته ۳۰ میلیون پوند دریافت می‌کند که از سال ۱۹۹۴ بیش از ۳۷ میلیارد پوند بوده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  انواع روش های مبلغ گذاری یا Staking plan

بلیط خود را هر هفته چک کنید تا باطل نشود..

همیشه توصیه می‌شود بلیط لاتاری خود را به صورت هفتگی چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که آن را گم نکرده‌اید. با این حال، اگر این کار برای شما مشکل است، گزینه خرید بلیط به‌صورت آنلاین وجود دارد که در صورت برنده شدن، به طور خودکار به شما اطلاع می‌دهد.

چگونه متوجه شویم بلیط مطالبه نشده داریم یا نه؟

می‌توانید از وب سایت اصلی متوجه شوید که آیا بلیط لاتاری مطالبه نشده دارید یا خیر. در زیر بخش جوایز مطالبه نشده، جزئیات به طور واضح شامل تاریخ قرعه، نوع بازی، سطح جایزه، ارزش جایزه، محل خریداری شده، نتایج و آخرین فرصت برای درخواست جایزه ارائه شده است.

با این حال کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند، اگر بلیط لاتاری این هفته را خریداری کرده‌اید، حتماً آن را در شش ماه آینده بررسی کنید.