تبلیغات

میا خلیفه : صنعت پورن زنان جوان آسیب‌پذیر را به دام می‌اندازند

میا خلیفه، هنرپیشه سابق پورن، از شرکت‌های تولیدکننده فیلم پورن که “زنان جوان آسیب‌پذیررا به دام می‌اندازند”، انتقاد کرده است.

میا خلیفه که ۲۶ سال دارد، می‌گوید که این شرکت‌ها “زنان را زمانی که آسیب پذیر هستند یا در شرایط بدی قرار دارند در دام قراردادهای قانونی می اندازند. ”

میا فقط ۳ ماه در صنعت پورنوگرافی کار کرده است. با اینکه در سال ۲۰۱۵ از این حرفه خارج شده، اما همچنان در سایت‌های پورن نامش جزو ستارگان بالا رتبه است.

میا خلیفه در بیروت به دنیا آمده و والدینش وقتی او ده ساله بود به مریلند در ایالات متحده مهاجرت کردند. او از دانشگاه تگزاس لیسانس تاریخ گرفته است.

Presentational white space

میا گفته است که هنوز نمی تواند با گذشته خود کنار بیاید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  ولادمیر پوتین ; رد نکردن احتمال نامزدی مجدد در انتخابات سال ۲۰۲۴

او معمولا از صحبت کردن درباره سابقه‌اش در صنعت پورن اجتناب می‌کند. با این حال می‌گوید: “آماده‌ام تا تمام مسائل سوال برانگیز گذشته‌ام را روشن کنم. چون اگر خودم این کار را بکنم، دیگران نمی توانند از گذشته‌ام علیه من استفاده کنند.”

با اینکه میا یکی از شناخته شده‌ترین ستارگان صنعت پورن است، می‌گوید این شهرت باعث درآمد بیشتر برای او نشده است. به گفته او، برای اجراهایش ۱۲ هزار دلار درآمد داشته، ولی پس از آن پولی دریافت نکرده است.

هنوز هم وبسایتی به نام او فعال است. وبسایتی که خودش مالکش نیست و درآمدی از آن ندارد. میا می‌گوید: “تنها چیزی که این اواخر دنبالش بوده‌ام، این است که اسم من را از روی این وب سایت بردارند.”

میا که متولد لبنان است می‌گوید بعد از جدا شدن از صنعت پورن زندگی سختی داشته و پیدا کردن شغلی در زمینه ورزش برایش بسیار دشوار بوده است.

او می‌گوید: “چیزی که بیشتر از همه برایم ناراحت کننده است، این است که به خاطر گذشته‌ام نمی خواهند با من کار کنند. اما در عین حال به این هم فکر می کنم که هیچ وقت نمی توانستم مردی به خوبی نامزدم پیدا کنم.”

▬ این مطلب را هم بخوانید:  علی انصاریان در اثر کرونا درگذشت

میا خلیفه اوایل امسال با رابرت سندبرگ نامزد کرده است. او می‌گوید: “اینکه رابرت با همه‌ کارهایی که من قبلا کرده بودم کنار آمد، برایم خیلی ارزشمند بود.”

آیا عضو داعشی؟”

با اینکه مدت فعالیت میا در صنعت پورن کوتاه بود، اما بدون جنجال هم نبود. معروفترین صحنه پورنی که بازی کرده‌، زمانی است که با حجاب سکس دارد.

او می‌گوید: “به محض پخش این ویدئو، آتشی به پا شد. داعش من را تهدید به مرگ کرد و عکسی از آپارتمانم از نقشه گوگل برایم فرستادند. آنقدر ترسیده بودم که دو هفته در یک هتل ماندم.”

با اینکه میا را ۱۷ میلیون نفر در اینستاگرام دنبال می‌کنند، هنوز هم گاهی پیغام‌های توهین آمیز دریافت می‌کند.

او می‌گوید:”دیگر چیزهای کوچک و حرف‌های مردم آزارم نمی دهد. با خودم فکر می‌کنم که آیا این پیغام یک داعشیست؟ آیا می خواهد مرا بکشد؟ می‌گویم نه اینطور نیست.”

صنعت پورن، میا را در سال ۲۰۱۴ در خیابان‌های میامی “کشف کرد”، و اولین فیلم پورن او اکتبر همان سال ارائه شد. او نمی‌خواست کسی از این ماجرا باخبر شود و آنطور که گفته است به این کار به عنوان یک “شیطنت کوچک” نگاه می کرده که قرار نبود تکرار شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چرا برخی از خانمها به سکس خشن علاقه دارند

ولی دسامبر همان سال در بالاترین رده بازیگران وبسایت “پورن هاب” بود. او می گوید: “مسلما هنوز نتوانسته‌ام با گذشته‌ام کنار بیایم. سعی می‌کنم مدتی نقابی به چهره بزنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا این مرحله را پشت سر بگذارم.”