تبلیغات

معرفی15 تا از پرمخاطب ترین و اعتیاد آورترین سریال های جهان

سریال‌ پربیننده و اعتیاد‌ آور، همان سریال‌هایی هستند که با تماشای یک اپیزود از آن‌ها باید تا انتهای فصل پیش برویم. امروز در پلازامگ 15 سریال پربیننده جهان را معرفی خواهیم کرد.

تماشای پر بیننده ترین سریال های اعتیاد‌‌آور جهان در ژانرهای مختلف و با بازیگران کاربلد، بهترین تفریح برای جوانان امروزی محسوب می‌شود. تماشای این سریال‌ها آنقدر اعتیاد‌آور است که برخی مردم برای تماشای سریال‌های مورد علاقه‌شان از کوتاه‌ترین فرصت‌های خالی خود در مترو، تاکسی و دانشگاه نهایت استفاده را می‌برند و از طریق گوشی موبایل یا تبلت تمام اپیزود‌های باقی‌مانده آن‌ها را تماشا می‌کنند.

علاقه‌مندی به تماشای سریال در میان جوانان، از زمان سریال جذاب فرار از زندان شروع و تا به همین امروز با دنبال کردن سریال‌هایی نظیر وایکینگ‌ها ادامه داشته است. امروز در این مقاله 15 سریال پربیننده و اعتیاد آور را به شما معرفی خواهیم کرد

در ادامه این مقاله، نگاه مختصری به 15 سریال‌ پربیننده و اعتیاد‌ آور در جهان خواهیم داشت.

 

سریال پربیننده برکینگ بَد (Breaking Bad)

سریال پربیننده و اعتیاد‌آور برکینگ بد، یک درام جنایی-وسترن است که با کارگردانی و تهیه‌کنندگی وینس گلیگان، طی سال‌های اخیر مخاطبان زیادی از تمامی طیف‌های سنی را به خود جذب کرده است. برکینگ بد از آن دست سریال‌هایی است که به محض تماشای یک اپیزود از آن، با خود عهد می‌بندید که تا انتها آن را تماشا کنید.

کاراکتر عجیب و غریب والتر وایت با بازی برایان کرانستون، به طریقی عجیب شما را جذب این سریال می‌کند. در حقیقت شما حاضر خواهید‌‌ شد که قرارهای کاریتان را کنسل کنید و در عوض به تماشای این سریال بنشینید.

والتر وایت یک معلم شیمی مبتلا به سرطان ریه است که برای تامین هزینه‌های درمان نیاز به پول دارد. بنابراین به همراه یکی از شاگردان قدیمی خود، آزمایشگاه شیشه راه می‌اندازند و خطرات زیادی را به جان می‌خرند. در سال 2013، برکینگ بد 99% آرای مثبت منتقدان را به نام خود ثبت کرد.

 

سریال اعتیاد آور بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

به جرات می‌توان گفت که سریال بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز اعتیاد‌آور‌ترین سریال قرن جدید است که در آن هر کاراکتر با فراز و نشیب بسیار، شما را به صفحه مانیتور میخکو‌ب می‌کند.

این سریال از شبکه HBO پخش شده و رکورد فروش خانگی این شبکه را نیز شکسته است. سریال بازی تاج و تخت با اقتباس از رمان خیالی-حماسی ترانه آتش و یخ به نویسندگی جرج آر.آر مارتین بیننده را سوار بر اژدها به سرزمین‌های هفت اقلیم خیالی می‌برد.

اتفاقاتی که در اپیزود اول رخ می‌دهد شما را مجبور می‌کند که حداقل یک فصل از آن را پشت سر هم تماشا کنید. علاوه بر این شخصیت‌های مرموز و حیله‌گر این سریال هر کدام سودای فرمانروایی یا دفاع از مردم خود را دارند.

 

سریال پربیننده مردگان متحرک (The Walking Dead)

سریال مردگان متحرک ساخته فران دارابونت یکی از سریال های پر بیننده جهان است که از طریق شبکه ای‌ام‌سی (AMC) پخش شده است و آنقدر سریال اعتیاد‌‌ آوری است که از سال 2010 تاکنون 10 فصل از آن منتشر شده است. اتمسفر و فضای این فیلم درباره زامبی‌هایی‌ست که از گوشت انسان تغذیه می‌کنند و گروهی از انسان‌ها سعی دارند در این آخرالزمان زامبی‌ها، خود را نجات دهند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  لذت بردن از لاس وگاس بدون هیچ هزینه ای

اپیزود اول فصل پنجم سریال مردگان متحرک به رکورد 17 میلیون بازدید دست پیدا کرد و برای بخش بهترین مجموعه تلویزیونی درام-ترسناک، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است.

 

سریال اعتیاد آور اسپارتاکوس؛ خون و شن (Spartacus)

یکی از بهترین سریال‌ های پر بیننده جهان، سریال اسپارتاکوس با بازی اندی ویتفیلد در نقش اسپارتاکوس است. این سریال از طریق شبکه استارز بین سال‌های 2010 تا 2013 پخش شد و سروصدای زیادی در ژانر اکشن به پا کرد.

سریال درباره برده مبارز به نام اسپارتاکوس است که پس از فوت همسرش به دست رومی‌ها، به بند اسارت آن‌ها در می‌آید؛ اما پس از گذشت چند سال برای ایستادگی در مقابل قاتلان همسر خود به پا می‌خیزد. البته سریال اسپارتاکوس به دلیل داشتن صحنه‌های بسیار خشونت‌آمیز و استفاده از زبان نامناسب برای افراد زیر 18 سال اصلاً توصیه نمی‌شود.

 

سریال پربیننده بیست و چهار (24)

سریال 24 یکی از پربیننده‌ترین و طولانی‌ترین سریال‌های جنایی محسوب می‌شود که در طی سال‌های 2010 تا 2017 از طریق شبکه رسانه‌ای فاکس منتشر شد. این سریال فصول و قسمت‌های مختلفی دارد که نقطه مشترک همه آن‌ها تنها یک چیز است: هیجان!

سریال 24 با نقش‌آفرینی کیفر ساترلند کانادایی به عنوان جک باور، جایزه گلدن گلوب و جایزه امی را در بخش بهترین سریال درام از آن خود کرده است.

 

سریال اعتیاد آور گمشدگان (Lost)

سریال لاست محصول شرکت ای‌بی‌سی، در ژانر علمی تخیلی و جزو 10 سریال برتر هالیوود است. بازیگران برجسته‌ای مثل متیو فاکس، تری اوکوئین و اوانجلین لیلی در این سریال بازی کرده‌اند. لاست در سال 2005 و 2006 به ترتیب جایزه امی و گلدن گلوب را برای بهترین سریال درام به خود اختصاص داده‌ است.

این سریال از اپیزود اول با شخصیت‌های مرموز که در یک جزیره عجیب و غریب گیر افتاده‌اند، مخاطب را پای صفحه تلویزیون میخکوب می‌کند. علاوه بر این با استفاده از تکنیک فلش بک و فلش فوروارد، گذشته و آینده هر یک از شخصیت‌ها را زیر و رو می‌کند که باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود.

 

سریال پربیننده بانشی (Banshee) 

سریال پربیننده بانشی یکی از اعتیاد آورترین سریال‌های جهان است و داستان آن درباره خلافکار حرفه‌ای است که به طور اتفاقی خود را به جای مقام سر کلانتری دهکده بانشی معرفی می‌کند. علاوه بر این پس از کش و قوس‌های فراوان همسر سابق خلافکار خود را نیز در آن شهر می‌بیند. درکل قسمت‌های سریال، هیجان اینکه هویت اصلی او فاش نشود، قلب بیننده را از جا در می‌آورد. همچنین صحنه‌های اکشن و درگیری خشونت‌آمیزی دارد که اصلاً مناسب گروه‌های سنی زیر 18 سال نیست.

بازیگران معروفی در این سریال حضور پیدا کرده‌اند، از جمله آنتونی استار و ایوانا میلیچویچ در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کارگردانی سریال بانشی مشترکاً به عهده جاناتان تروپر و دیوید چیکلر است. فصل اول سریال بانشی توانست در 7 روز اول انتشار خود به تعداد 727000 بازدید دست پیدا کند

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دنیای سکس اینترنتی ; مقررات سخت‌تر در سایت‌های ویژه بزرگسالان

 

سریال اعتیاد آور فرار از زندان (Prison Break) 

یکی دیگر از سریال‌های اعتیاد‌آور و پربیننده جهان فرار از زندان است. این سریال در طی سال‌های 2005 تا 2009 با سرمایه‌گذاری شرکت فاکس قرن بیستم، در قالب 5 فصل از طریق کمپانی سینمایی فاکس پخش شد.

داستان این سریال درباره دو برادر در یک زندان است که یکی از آن‌ها به اشتباه و به خاطر جرم مرتکب نشده به اعدام محکوم شده است؛ ولی برادر کوچکتر با زیرکی خود را وارد زندان کرده و با تتوی نقشه زندان روی بدن خود، به نوعی برای فراری دادن برادرش تلاش می‌کند.

بازیگرانی مانند ونتورت میلر (مایکل اسکافیلد)، دامینیک پرسل (لینکلن باروز) و سارا وین کالیز (دکتر سارا تانکردی) در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

 

سریال پربیننده کارآگاه حقیقی (True Detective) 

سریال پربیننده کارآگاه حقیقی یک از بهترین سریال‌ های اعتیاد‌آور جهان است. این سریال یکی دیگر از مجموعه تلویزیونی‌های محبوب شبکه رسانه‌ای اچ‌بی‌او است که طرفداران زیادی بین علاقه‌مندان به سریال پیدا کرده است. این سریال به صورت آنتالوژی ساخته شده است؛ بدین معنی که هر فصل داستان بخصوصی دارد و با شروع فصول دیگر بازیگران و داستان آن نیز عوض می‌شود.

سریال کارآگاه حقیقی حاوی 3 فصل است که در هر کدام از آن‌‌ها مخاطب برای حل کردن معماهای جنایی و پیدا کردن قاتلین زنجیره‌ای، بسیار هیجان‌زده می‌شود. بازیگران بزرگی مانند متیو مک‌کانهی، کالین فارل، وودی هرلسون و تیلور کیچ در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال نمرات بسیار عالی از دید منتقدان دریافت کرد و مجله آتلانتیک نیز از آن به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی یاد کرد.

 

 سریال اعتیاد آور وایکینگ‌ ها (Vikings)

سریال پربیننده وایکینگ‌ها یکی دیگر از سریال‌های خوش‌ساخت است که توسط شبکه رسانه‌ای هیستوری پخش می‌شود. سریال وایکینگ‌ها در ژانر تاریخی-درام به یکی از اعتیاد‌آور ترین سریال‌ های جهان تبدیل شده است. با اقتباس از داستان‌های اساطیری و تاریخی، داستان این سریال درباره یک وایکینگ جاه‌طلب به نام راگنار لودبروک است که برای تصرف انگلستان و فرانسه به همراه همسر و دیگر هم‌کیشان خود درگیر جنگ‌های خونین در میدان نبرد می‌شوند. از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به تراویس فیمل، کلایو استندن، کاترین وینیک و الکساندر لودویگ اشاره کرد. می‌توانید.

 

سریال پربیننده کماندار (Arrow )

سریال پربیننده کماندار با کسب امتیاز 7/7 در سایت آی‌ام‌دی‌بی به پربیننده ترین مجموعه تلویزیون شبکه سینمایی سی‌دابلیو تبدیل شده است. این سریال بر پایه شخصیت گرین ارو در کمیک‌های دی‌سی ساخته شده است. در این سریال یکسری شخصیت‌های قهرمان حضور دارند که برای ریشه‌کن‌ کردن فساد، جرم و جنایت هر روز با افراد خبیث و جنایتکاری می‌جنگند.

در این سریال هر قهرمان ویژگی منحصربه‌فردی دارد، برای مثال شخصیت گرین ارو با بازی استیفن امل، تیرانداز و مبارز فوق حرفه‌ای است. علاوه بر این فلیسیتی اسموک با نقش‌آفرینی امیلی بت ریکاردز نابغه کامپیوتر و هک پناهگاه گرین ارو محسوب می‌شود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  آیا قتل آزاده نامداری عمدا به دلایل محرمانه مخفی میشود؟

 

سریال اعتیاد آور پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

سریال پربیننده پیکی بلایندرز از آن دسته سریال‌های مافیایی اعتیاد‌آور است که هر بیننده‌ای را معتاد داستان جنایی و معمایی خود می‌کند. این سریال محصول کشور بریتانیا به کارگردانی استیون نایت و بازی تحسین‌برانگیز کیلین مورفی ابتدا از طریق شبکه رسانه‌ای بی‌بی‌سی 2 پخش می‌شد؛ اما پس از جذب مخاطب بسیار در شبکه بی‌بی‌سی به نمایش گذاشته شد.

داستان این فیلم مربوط به یک خانواده مافیایی اهل رومانی به رهبری تام شلبی (کیلین مورفی) در شهر بیرمنگام انگلستان است که پس ار جنگ جهانی اول نقشه‌ها و توطئه‌های جنایی در سر دارند و با نیروهای حکومتی درگیر می‌شوند. داستان سریال پیکی بلایندرز با دیالو‌گ‌های بسیار جذاب، هر بیننده‌ای را شیفته خود می‌کند.

 

سریال پربیننده فلش (The Flash)

اگر عاشق دنیای کامیک‌های دی سی هستید، سریال فلش با ژانر علمی تخیلی، کاملاً شما را معتاد خودش می‌کند. برخی از اپیزود‌های سریال فلش با مجموعه گرین ارو مشترک است؛ به همین دلیل شما می‌بایست هر دوی این سریال‌ها را دنبال کنید تا از معما‌ها سر در بیاورید.

سریال فلش یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه سی دابلیو است که موفق به کسب جایزه در برنامه تلویزیونی جایزه برگزیده مردم (People’s Choice Awards) شده است.

گرانت آگوستین در نقش بری آلن یا همان فلش به ایفای نقش می‌پردازد. علاوه بر این بازیگران دیگری مانند کارلوس والدز و جسی ال مارتین نیز در آن حضور دارند.

 

سریال اعتیاد آور بی باک (Dare Devil) 

سریال بی‌باک یا دیر دویل، یک سریال اعتیاد‌آور و پربیننده به کارگردانی درو گودارد بر پایه شخصیت کمیک‌های شرکت مارول ساخته شده که از کمپانی نتفلیکس پخش می‌شود. مجموعه تلویزیونی بی‌باک در آخر به سریال مدافعان ختم می‌شود و ژانر جنایی و قهرمانانه آن به شدت بیننده را درگیر خود می‌کند.

داستان این سریال درباره وکیل نابینایی است که با قدرت‌های حسی و ماورایی خود برای مبارزه با جنایتکاران شهر به پا می‌خیزد. البته قهرمان این سریال برخلاف آن‌چیزی که انتظار دارید همیشه برنده نیست و در برخی اوقات به شدت احساسات شما را جریحه‌دار می‌کند. بازی خیره‌کننده چارلی کاکس در نقش مت مورداک/دِیر دویل، یکی از نکات مثبت این سریال است.

 

سریال پربیننده وِست وُرلد (West World)

سریال وِست ورلد با کارگردانی جاناتان نولان و لیزا جوی برای شبکه رسانه‌ای اچ‌بی‌او ساخته شده است. داستان این سریال با ژانر تخیلی -وسترن در یک شهربازی عجیب و غریب اتفاق می‌‌افتد که پر از ساکنان ربات مانند است و انسان‌های واقعی با پرداخت پول به این شهربازی وارد می‌شوند و هرکاری که دوست دارند با ربات‌ها انجام می‌دهند.

سریال وِست وُرلد یکی از پربیننده ترین و اعتیادآورترین سریال‌های دهه اخیر است و بازیگرانی مانند ایوان ریچل وود، تندی نیوتون و جفری رایت در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.