تبلیغات

 

برندگان خوش شانس در تاریخ لاتاری یوروجکپات

وقتی صحبت از کسب درآمد می‌شود یکی از بهترین راه‌های انجام این کار، شرکت در لاتاری است. برد لاتاری دقیقاً یک درآمد محسوب نمی‌شود اما همه می‌دانیم که پول بسیار شیرینی است چرا که برای کسب آن کار سختی انجام نداده‌ایم. لاتاری مفهومی ‌است که قدمتی طولانی دارد و با گذشت هر سال تعداد بیشتری از کشورها در حال راه اندازی لاتاری ملی خود هستند.
لاتاری اصولاً این یک بازی مبتنی بر شانس است که در آن با پرداخت هزینه بسیار اندک می‌توانید مقدار فراوانی پول کسب کرده و زندگی خود را برای همشیه تغییر دهید. فقط افراد خیلی خوش شانس می‌توانند از احساس میلیونر شدن یک شبه لذت ببرند بنابراین اگر فکر می‌کنید که از شانس خوبی برخوردار هستید وارد مسابقه شوید.
لاتاری یوروجکپات رقابتی ‌است که به بسیاری از ساکنین کشورهای اروپایی و سایر نقاط جهان این اجازه را می‌دهد تا بخت‌ خود را بیازمایند. دانمارک، استونی، فنلاند، آلمان، مجارستان و بسیاری دیگر از کشورهایی که به دلیل طولانی شدن این مقاله نمی‌خواهیم آن‎ها را فهرست کنیم در این لاتاری شرکت می‌کنند.
برنده شدن بسیار آسان است. از بین پنجاه عدد موجود بایستی پنج عدد صحیح و از بین ده عدد دیگر باید دو عدد را انتخاب کنید.
طبق برخی محاسبات و آمار، شانس برنده شدن جک‌پات در لاتاری یوروجکپات چیزی شبیه به ۱ به ۹۵،۳۴۴،۲۹۹ است و حتی اگر این اعداد به شما این احساس را می‌دهد که بردن غیرممکن است باز هم ارزش امتحان کردن را دارد. دو دلار هیچ ضرری به زندگی شما وارد نخواهد کرد اما اگر برنده شوید قطعاً تفاوت بزرگی رقم خواهد خورد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی افرادی که بیش از یکبار برنده لاتاری شده اند!

بردهای تاریخی یوروجکپات

در ادامه برخی از قابل توجه‎ترین برد‌های لاتاری یوروجکپات آورده شده است.

* در تاریخ ۲۳ آگوست سال ۲۰۱۹ یک برنده از فنلاند مبلغ ۹۰ ملیون یورو به دست آورد.
* در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۱۸، یک فنلاندی با همان مبلغ پول قبلی که ذکر کردیم، یک برد بسیار قابل توجه دیگر به دست آورد.
* ۱۴ اکتبر سال ۲۰۱۶ روز خوش شانسی برای آلمان بود و یک برنده خوش شانس از آلمان برنده جایزه ۹۰ میلیون یورویی شد.
* بازیکنی از جمهوری چک در تاریخ ۱۵ ژوئن (ماه ۵) سال ۲۰۱۵ بسیار خوش شانس بود، این یک تاریخ بسیار منحصر به فرد است که باید نشانه‌ای از چیزی باشد. وی برنده ۸۹ ملیون یورو شد.
* خوش شانسی از فنلاند خارج نمی‌شود، بنابراین یکبار دیگر در سال ۲۰۱۷ و تاریخ ۱۴ اپریل، فردی از این کشور برنده جک‎پات ۸۶،۹۷۰،۷۰۲ یورویی شد.

همان‎طور که مشاهده می‌کنید میزان پولی که در لاتاری یوروجکپات توزیع می‌شود بسیار چشمگیر است و گرچه ممکن است در بین همۀ لاتاری‌های جهان بالاترین نباشد اما تعداد دفعات توزیع جوایز بزرگ در مقایسه با سایر لاتاری‌ها به‌طور قطع بالاترین است. مراسم قرعه‌کشی هر جمعه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی در هلسینکی صورت می‌گیرد اما ارزیابی بلیط‌های برنده در دانمارک و آلمان انجام می‌شود.