تبلیغات

 

digital-currnecy

فروش بیشتر ارزهای دیجیتال نسبت به ارزهای استخراج شده توسط ماینرها!!!

آمار یکم ژوئن از استخراج درون زنجیره ای حکایت از این موضوع دارد که طبق آمار به دست آمده در هفته گذشته استخراج کنندگان ارز دیجیتال یازده درصد بیشتر از مقدار استخراج شده در آن بازه زمانی ارز به فروش رسانده‌اند.

بر اساس استاندارد های متریک در پورتال که کیف پول های بیت کوین را ردیابی می کند، نزدیک به 5800 بیت کوین در هفت روز اخیر استخراج شده است در حالی که 6500 تراکنش “خرج اولیه” صورت گرفته است. خرج اولیه به این معناست که “اولین باری که بیت کوین از کیف پول مجازی پس از استخراج، خارج می شود.” سخنگوی بایت‌تری (ByteTree) این توضیحات را به کوین تلگراف برای جزئیات بیشتر استاندارد های سیستم متریک می دهد:

“کیف پول ماینر می تواند به یک شخص، شرکت و یا استخر استخراج تعلق داشته باشد. وقتی که سکه ها توسط ماینرها استخراج می شوند و در کیف پول مجازی ماینر ظاهر می شود، آن ها تولید شده محسوب می شوند. این سکه ها می تواند در کیف پول مجازی ماینرها روزها، ماه ها، سال ها و حتی برای همیشه باقی بمانند. جابجایی این سکه ها بر عهده ی کنترل کننده ی کیف پول مجازی می باشد. اگر سکه ها توسط یک استخر استخراج تولید شده باشند، بین همان مشترکین استخر توزیع می شوند و یا تبدیل به پول برای پوشش هزینه های تراکنش‌ها می شوند.”

▬ این مطلب را هم بخوانید:  چگونه در اینستاگرام فردی محبوب باشیم؟

 ناعاقلانه بودن کاپیتولاسیون نامیدن این عمل؛ حتی بین ماینرهای ناکارآمد کنونی

کانر براون (Conner Brown)، یک مفسر کریپتو توییتر با تکیه بر این اطلاعات به بحث کاپیتولاسیون ماینرهای ناکارآمد پرداخته است اما کارشناسان اخطار داده اند که استفاده از کلمه ی کاپیتولاسیون می تواند معانی مختلفی داشته باشد. توماس هلر (Thomas Heller)، مدیر تجارت جهانی F2Pool به خبرگزاری کوین تلگراف گفته است که حتی اگر هم استخراج با دستگاه مشخص به علت افزایش سختی، شرایط سوددهی نداشته باشد، صاحبان این تجهیزات ترجیح می دهند که دستگاه های خود را به مناطقی که قیمت برق در آنجا ارزان تر است بفروشند تا اینکه بخواهند از این کار دست بکشند. هلر می گوید که “با قدیمی شدن این دستگاه ها و عدم سوددهی آن به خاطر افزایش نرخ برق در چین، کانادا، آمریکا و اروپا این دستگاه ها از مکان هایی مانند قزاقستان، روسیه، خاورمیانه و آمریکای جنوبی سر در می آورند.  وی ادامه می دهد که “درسال 2020 تعداد اندکی از مزارع استخراج ورشکست شده اند”.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی صرافی هایی که امکان خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت را دارند

واقعیت های ارز های دیجیتال پس از هاوینگ

هاوینگ بیت کوین، شبکه را روش های مختلفی تحت تاثیر قرار داده است همانطور که نرخ هش، زمان تولید بلاک، هزینه ها و نرخ سود ماینرها با طور قابل توجهی با توجه به شرایط موجود تغییر کرده است. به منظور کم کردن سختی شبکه بیت کوین و همچنین به وجود آوردن مراحل بهره وری ماینینگ در پیش از هاوینگ بیت کوین، نسل جدید سخت افزار استخراج توسط مدیران صنعتی مانند بیت مین (Bitmain) و میکرو بی تی (MicroBT) معرفی شده است. اوایل امروز، بیت مین از انت ماینر (Antminer) جدید T19 استخراج بیت کوین ASIC   رونمایی کرده است که طبق گزارش ها از اواخر ماه ژوئن توزیع خواهد شد.