تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: تیم لوکوموتیو برای نشت در مسکو

توبیاس گورلی با یک هفته تعلیق برای رسیدن به توازن ، مأموریت خود را به مسکو رساند

Lokomotiv – FC Orenburg
یکشنبه 15:30

دیروز لهستان واقعاً جایی بود که تیم Zaglebie Sosnowiec در دربی خود مقابل تیم GKS Jastrzebie توانست امتیاز ۳ بر ۱ را بدست آورد. ما در این هفته وارد یک دوره سیاه و تهدیدآمیز شده ایم و می توانیم موقعیت خود را با نتیجه خوب در روسیه تحکیم ببخشیم.

تیم Lokomotiv مسکو با وجود رکورد نسبتاً متوسط ​​W5-D2-L3 در لیگ برتر روسیه در رده دوم جدول قرار دارد. در استادیوم لوکوموتیو، آنها حداقل 7 بار در 7/10 از جمله در چهار بازی از پنج مورد آخر امتیاز کسب کرده اند. امروز بعد از ظهر، آنها در مقابل تیم FC Orenburg قرار می گیرند و بازی خود را به نمایش می گذارند. تیم FC Orenburg در تمام بازی های رو در روی خود ۳ امتیاز را کسب کرده است و از آن زمان در موفقیت بالایی قرار گرفته است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمای برای پیش بینی المپیک مارسی (فصل 20-2019)

تیم FC Orenburg با چهاردهمین مکان تنها یک امتیاز از ته سنگی فاصله دارد و مشکلات آنها در دفاع متمرکز شده است. آنها هنوز باید از 11 سفر قبلی جاده ای دروازه خود را بسته نگه دارند، بنابراین Lokomotiv که در 9/10 بازی خانگی موفق به گلزنی شده اند امروز باید راهی هایی برای باز کردن دروازه تیم FC Orenburg پیدا کند.

از طرف دیگر تیم FC Orenburg نیمی از پایین ترین حمله بیرونی جدول را دارد. تیم مهمان از 13 بار در 11 بازی خارج از خانه خود موفق عمل کرده است.

Over 2.5 Goals @ 2.10 in Lokomotiv v FC Orenburg

 

 

تبلیغاتcanonbet