تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز : با جغد ها جیغ بکشید

توبیاس گورلی عازم کشور نروژ شد زیرا در این مسابقه تیم Kristiansund آماده سرگرمی قهرمانان در برابر تیم Eliteserien شده است.

Kristiansund v Molde
پنجشنبه 17:00 (زنده در Eurosport 2)

شب گذشته در ایتالیا ، تیم sampdoria توانست 2 بر 1 تیم lecce را شکست دهد و هر سه گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. نتیجه بازی دیشب فشار بسیاری بر روی ما وارد کرد به همین دلیل ما امروز می خواهیم سهام خود را در نروژ سرمایه گذاری کنیم.

تیم Molde، قهرمان الیتریسن ، دو بازی اول خارج از خانه خود را در رقابت های 2020 با نتیجه 4 بر 1 و 3-2 به پیروزی رساند. امشب آنها به مصاف تیم Kristiansund می روند ، که سال گذشته ششم به خانه آمد و ما فکر می کنیم اهداف بیشتری در این راه وجود دارد.

فصل گذشته ، این مسابقه 3-2 به نفع میزبان پایان یافت. در این فصل ، تیم Kristiansund فقط یک بار در چمن خانه ظاهر شده است. آنها تیم Aalesund را 7-2 شکست دادند. با بازگشت به سال 2019 ، این تیم در ۱۰ بازی از ۱۳ مسابقه خانگی خود بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده اند که در ۸ بازی از ۱۳ بازی به بیش از 3.5 گل رسیده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  🔵قهرمان حذف شد!

تیم Molde به طور مشابه در هر دو انتها آزاد و آسان بوده است. این تیم در ۱۰ بازی خارج از خانه از 16 بازی بیش از 3.5 گل به ثمر رسانده است. یعنی آنها در ۱۳ بازی حداقل دو بار گلزنی کرده اند ، در حالی که فقط چهار صفحه تمیز به دست آورده اند. ما حساب می کنیم که هر دو تیم می توانند امشب گلزنی کنند و در نهایت این یکی را به بیش از 3.5 گل برساند.

Over 3.5 Goals @ 2.56 in Kristiansund v Molde

تبلیغاتcanonbet