تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: تیم Sassuolo در مقابل تیم Lecce

توبیاس گورلی امیدوار است امروز تیم Sassuolo سرو صدای بسیاری در خانه خود مقابل تیم Lecce به پا کند.

Sassuolo v Lecce
شنبه 18:30 (پخش مستقیم در ورزش برتر 1)

دیروز در سوئد همانطور که انتظار داشتیم، تیم Jonkopings Sodra توانست با نتیجه 3-1 تیم Akropolis IF را شکست دهد تا ما شرط BTTS را بگیریم و از این پیش بینی سود کنیم. ما امیدواریم در بازی امشب بین دو تیم Sassuolo و Lecce در کشور ایتالیا نیز سود کنیم و همین روال را ادامه دهیم.

در زمان روبرتو دی ضربی ، بیش از 70٪ از مسابقات خانگی تیم Sassuolo، بیش از 2.5 گل (24 بازی از 33 بازی) به ثمر رسانده است و تقریبا نیمی از آنها به بیش از 3.5 گل رسیده است (16 بازی از 33 بازی). امروز با آمدن تیم Lecce به بورس، ارز بیشتری انتظار می رود که دیده شود. شرط ما بر این است که تیم Sassuolo می تواند ما را به نتیجه دلخواه برساند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  نقش داور در پیش بینی فوتبال چیست؟

تیم Lecce با توجه به چیدمان و عملکرد ضعیف در حمله، هر دو بازی آخر خود را با نتیجه 0-4 از دست داده است. در حقیقت ، بازی های اخیر آن ها کاملا بی ثمر بوده است و حاشیه شکست این تیم در هر 5 شکست حداقل دو گل بوده است. از ابتدای فصل ، گرگ ها هشت بازی خارج از خانه را حداقل با دو گل از دست داده اند.

از طرفی تیم Sassuolo تا به حال 6 برد و 2 تساوی و 6 باخت را به خود دیده است. آنها بهترین کار خود را در برابر تیم های ضعیف مانند Lecce انجام داده اند. آنها فصل گذشته در این بازی ها نیز قدرتمند بودند (4 برد و دو تساوی در مقابل شش امتیاز نهایی). این تیم از 6 بازی خانگی خود 5 بازی را برنده میدان بوده است و این موضوع همان دلیلی است که ما از تیم Sassuolo حمایت می کنیم.

Sassuolo -1.0 & -1.5 on the Asian Handicap @ 2.10 v Lecce

▬ این مطلب را هم بخوانید:  جریمه میلیاردی برای تیم ملی با شکایت مارک ویلموتس

 

تبلیغاتcanonbet