تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: رفتن برای گل با تیم Gil Vicente

توبیاس گورلی امروز سری به بازی های کشور پرتغال می زند، جایی که امیدوار است شرط بندی BTTS را بدست آورد.

Gil Vicente v Rio Ave
یکشنبه 17:00

دیروز در کشور ایتالیا ، تیم Sassuolo توسط تیم Lecce دو بار به عقب برگشت اما در نهایت 4-2 برنده شد تا ما را برای کسب سود همراهی کند. هر اتفاقی که در بازی امروز بیافتد ما این هفته را با سود تمام می کنیم ، اما می خواهیم در سفر نهایی خود به پرتغال هر چه بیشتر به چیزهای سیاه بپردازیم.

تیم Gil Vicente با پنج بازی انجام شده تا به امروز، در رده سیزدهم لیگ برتر قرار گرفته است و می تواند از یک برد یا دو برد دیگر استفاده کند تا از جایگاه خود در پرواز برتر برای فصل آینده اطمینان داشته باشد. بازیکنان تیم Gil Vicente آخرین بازی خانگی خود را با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رساندند ، اما باید خود را در مقابل تیم Rio Ave محک بزنند و خود را اثبات کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  خانه‌ تکانی مرد آمریکایی را میلیونر کرد!

با این وجود ، این تیم در 9 بازی از 10 بازی لیگ در خانه خود استادیو کیداد دی بارسلوس گلزنی کرده است و ما امروز بعد از ظهر شانس آنها برای زدن گل و برد را تصور می کنیم.

در انتهای دیگر زمین ، تیم Rio Ave نیز باید راه هایی را از طریق دفاع خانگی که در ۷ بازی از ۱۰ بازی خود امتیاز کسب کرده است ، پیدا کند. بازدید کنندگان کارلوس کاروالال در هشت فاصله مستقیم از خانه گلزنی کرده اند  به همین دلیل ما آنها را ترجیح می دهیم تا BTTS را با قیمتی اندکی بهتر از یکنواخت به زمین برسانند.

Both Teams To Score @ 2.04 in Gil Vicente v Rio Ave

تبلیغاتcanonbet