تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: غرق شدن تیم Sion برای تجربه دوباره سختی

ما همچنان به دنبال مسابقات فوتبال در کشور سوئیس هستیم و کو پشتیبانی خود را از تیم Basel می کند و پیش بینی او این است که تیم Basel تیم Sion را متحمل یک شکست سخت خواهد کرد.

تیم Sion برای رکود در برابر تیم غول پیکر
Sion v Basel
چهارشنبه 8 تیر ، ساعت 19:30

شب گذشته دو تیم Neuchatel Xamax و Zurich در کشور سوئیس به نتیجه 1-1 رسیدند و دو گل اول در 28 دقیقه آغازین به ثمر رسید. برنده ما از Zurich که پیش بینی کردیم هرگز نرسید.

ما در سوپر لیگ سوئیس باقی می مانیم ، که شکلات گران قیمت و پرشور خود را به دست می آوریم و با شادی به مشاهده بازی دو تیم Sion v Basel می رویم. دراین بازی میزبان با مشکل روبرو می شود و تیم Basel که حریف قدری است آن ها را ترسانده است.

تیم Sion احتمالاً آشفته ترین تیم باشگاهی در کشور سوئیس است. کریستین کنستانتین ، رئیس جنجالی ، در 17 سال حضور خود در این باشگاه بیش از چهل مربی استخدام کرده است و در ماه مارس 9 بازیکن اصلی تیمش را اخراج کرد زیرا آنها به دلیل شیوع COVID-19 ، حاضر به کاهش هزینه پرداخت نشدند. در سال 2017 ، وی برای حمله به مربی سابق سوئیس و پیشکسوت تلویزیون سوئیس ، رولف فرینگر ممنوع اعلام شد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  🎲 تراکنش سالانه قمار آنلاین در ایران «۱۵ هزار میلیارد تومان» است

در بین این بحران و نا آرامی ها، تیم Sion از زمان شروع مجدد آنها برنده نشده اند. در واقع ، آنها حداکثر امتیاز را از ماه نوامبر کسب نکرده اند و سه مسابقه آخر خود را از دست داده اند.

سابقه تیم Sion در برابر تیم Basel ضعیف است. آنها چهار بازی اخیر SSL مقابل خود را از دست داده اند و در هر چهار شکست آنها حداقل دو بار تساوی کسب کرده اند. آنها فقط سه بازی قبل در برابر تیم Basel را با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده اند و در 4 بازی اخیر خانگی خود 3 بازی را از دست داده اند و در هر سه شکست دو بار به پیروزی رسیده اند.

تیم Basel تیم قدیمی نیست که بر فوتبال سوئیس تسلط داشته باشد و آنها بازی را از فاصله بین Young Boys و St Gallen تماشا می کنند. با این حال ، آنها در چهار بازی اخیر خود سه پیروزی کسب کرده اند و در هر یک از آنها دو بار گل خورده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  دختر 18 ساله با اولین بلیت لاتاری که خرید برنده هفته ای 1000 دلار تا پایان عمر شد!!

Basel to win and score over 1.5 goals at 1.89 on the Sportsbook