تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: درمان تروندهایم در ذخیره

ما امشب به کشور نروژ می رویم جایی که کوو امیدوار است در مواجهه دو تیم Rosenborg و Stromsgodset بازی سرگرم کننده ای را تماشا کند.

Rosenborg – Stromsgodset
شنبه 11 تیرماه ، ساعت 19:30

دیشب نتیجه بازی دو تیم پرتغالی همان طور که پیش بینی کرده بودیم رقم خورد و فقط برای بازگشت سهام ما کافی بود بنابراین ما آن پول را جیب نخواهیم گرفت بلکه در عوض آن را در یک شرط بندی نروژی سرمایه گذاری خواهیم کرد. بت های افتاده تیم Rosenborg در مقابل تیم Stromsgodset بازی می کنند و دلایلی برای فکر کردن وجود دارد که هر دو تیم تور را پیدا کنند.

تیم Rosenborg برای دهه ها قدرت اصلی فوتبال نروژ بوده است و بین سال های 1988 و 2018، 22 بار قهرمان لیگ شده است. با این حال ، آنها توسط مولد از کنار دروازه خود عقب افتاده اند و دوست دارند تاج را از آن خود کنند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بازگشت محبوب‌ترین ورزش دنیا: شروع مجدد فوتبال اروپا

این مسابقه با تنها هشت امتیاز از شش مسابقه در الیتزایرن ، قانع کننده ترین شروع نبوده است. آنها قبلاً عنوان های رقبای Molde و Bodo Glimt را از دست داده اند و تاکنون فقط دو صفحه تمیز را مدیریت کرده اند. کودکان ترول هنوز به دنبال اولین برد خانگی این فصل هستند.

تیم Stromsgodset یازدهمین مسابقه بی نظیر را در آخرین پرواز سال گذشته به اتمام رساند. آنها با از دست دادن تنها یکی از شش بازی اول خود ، شروع بهتری برای این کمپین کردند. آنها آزادانه گلزنی کرده اند و فقط یک بار یک ضربه خالی زده اند.

تیم Stromsgodset در 16 بازی اخیر خود در Eliteserien فقط یک صفحه تمیز نگه داشته است و من انتظار ندارم که آنها یکی را در اینجا نگه دارند. سؤال اینجاست که آیا فکر می کنیم بازدید کننده ها هم گل خواهند زد ، و من اعتقاد دارم که آنها در برابر تیم Rosenborg که هنوز خودی نشان نداده است، برتر هستند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  پیش بینی فوتبال امروز: تیم Santa هدیه ای تهیه نمی کند.

Both Teams To Score at 1.85