تبلیغات

پیش بینی فوتبال امروز: گل های تیم Genoa

 

پس از آن که دیشب تیم Sassuolo و تیم Juventus با شش گل به تساوی رسیدند ، توبیاس گورلی تصمیم گرفته است که همچنان رقابت سری A کشور ایتالیا را دنبال کند.

Torino v Genoa
پنجشنبه 18:30

دیشب در ایتالیا واقعاً یک جشن خزنده بود. رهبران سری A یعنی تیم Juventus قبل از اینكه 3-2 عقب بیفتند و در نهایت نتیجه 3 بر 3 به تساوی كشیدند ، با نتیجه 2-0 در زمین تیم Sassuolo بازی كردند.

اگر بازی ها در ایتالیا همچنین به این شکل ادامه پیدا کند ما قصد داریم در ایتالیا برای شب سوم باقی بمانیم. یکی از این دو دیدار امشب در سری A، به بازی دو تیم Torino و Genoa اختصاص پیدا می کند که چهار امتیاز و یک مکان در پشت سر آنها قرار دارد. این یک نبرد برای سقوط است ، اما ما می خواهیم چند هدف داشته باشیم.

ده بازی از 16 بازی خانگی، تیم Torino در این فصل بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده است. با وجود موقعیت کم ، میزبان در 12/16 بازی به گل رسیده اند و فقط توسط تیم هایی که در حال حاضر در شش تیم برتر هستند ، تعطیل شده اند. مشکلات آنها در انتهای دیگر زمین قرار دارد ، جایی که آنها در 13/16 بازی امتیاز کسب کرده اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  خبر خوب برای همراهان مجله دنیای شرط بندی ; آنالیز های رایگان مسابقات روزانه + تیپ

کمتر از 13 بازی از 16 بازی خارج از خانه تیم Genoa در این فصل بیش از 2.5 گل در لیگ تولید کرده است. آنها در 12/16 بازی گل خورده اند و حداقل در هر 5 مورد اخیر حداقل دو بار به گل رسیده اند. دو سفر جاده ای آخر آنها در هر دو باشگاه در کنار آنها بوده است – و هر دو با نتیجه 2-2 به پایان رسیده اند.

Over 2.5 Goals @ 1.98 in Torino v Genoa

تبلیغاتcanonbet