تبلیغات

  • خانه
  • بت و شرط بندی
  • پیش بینی فوتبال امروز: تیم Deportivo نه چندان فوق العاده، می تواند نوسان کند

پیش بینی فوتبال امروز: تیم Deportivo نه چندان فوق العاده، می تواند نوسان کند

ما هفته جدیدی را در اسپانیا شروع می کنیم و کوین هاچارد پیش بینی می کند شاهد آتش بازی بسیاری خواهیم بود

نیاز به پیروزی باید به اهداف منتهی شود
Deportivo La Coruna – Fuenlabrada
دوشنبه 20 تیر ، 20:00

دفاعیات در ایسلند به همان اندازه که توبیاس دیروز از آنها خواسته بود کاملاً ذوب نشد ، زیرا پیروزی 2-1 تیم Valur’s در Breidablik او را یک گل کوتاه قرار داد.

ما برای اولین بازی خود در این هفته به اسپانیا می رویم ، زیرا Deportivo La Coruna برای انتقال به رده سوم خطر جدی دارد و آنها با تیم Fuenlabrada روبرو می شوند که می تواند با صعود به پلی آف ارتقا را بدست آورد.

تیم Deportivo سه مسابقه آخر خود را از دست داده است ، دویدن که باعث شده آنها پیش از روز پایانی در منطقه سقوط کنند. باخت 3 بر 2 مقابل اكستادورادورا هشت روز پیش ، نخستین شکست خانگی آنها از اوایل ماه دسامبر بود. تیم Deportivo در بازی هایش 59 گل برتر لیگ را به بیرون انداخت و 28 تای آنها در ریازور به میدان رفته اند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  Value Betیا شرط ارزشمند چیست؟ و چگونه آن را در پیش بینی پیدا کنیم

اما تیم Fuenlabrada در فرم است و برای ارتقاء فشار زیادی می آورد. مربی این تیم، خوزه رامون ساندولا در آستانه یک قفل منصوب شد و یک برد فوق العاده از 5 برد و سه تساوی از جمله پیروزی اخیر رهبران لیگ كادیز به دست آورد. آنها اکنون نمی توانند از بین بروند ، زیرا می دانند که الچه (که در آخرین مسابقه خود با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند) اگر صعود کند هنوز هم می تواند آنها را بدست آورد.

احتمالاً تیم Deportivo باید برای پیروزی برنده شود و حتی در این صورت ممکن است آنها به بازی های دیگری احتیاج داشته باشند. با توجه به فرم Fuenlabrada ، می توانید به طور قانونی بازدید کنندگان را از Draw 2. Bet در 2.70 به عقب برگردانید و یا از Draw و Away در Double Double Chance در بازار 1.80 استفاده کنید.

با این حال ، من در بیش از 2.5 گل در 2.36 می روم شایان ذکر است که تیم Deportivo نمی تواند استراحت کند . از طرفی تیم Fuenlabrada در پنج بازی اخیر لیگ خود ده گل به ثمر رسانده است ، و عقب ماندن ممکن است یک استراتژی خطرناک برای آنها باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  راهنمایی برای پیش بینی لیگ برتر ایسلند

Over 2.5 Goals at 2.36

تبلیغاتcanonbet