تبلیغات

شوخی های تلخ و شیرین برندگان لاتاری

شوخی های تلخ و شیرین برندگان لاتاری

شوخی های تلخ و شیرین برندگان لاتاری

هیچ چیز خنده داری در لاتاری آنلاین وجود ندارد، اما چه کسی از شوخی و خنده استقبال نمی‌کند؟ در این مطلب بهترین شوخی‌های مرتبط با لاتاری را با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای چند موقعیت تکان دهنده آماده شوید.

شادی ابدی

شارلوت و دنیل پیارت (Charlotte & Daniel Peart) یک زوج شوخ هستند. آنها همواره به دنبال راهی برای شوخی با یکدیگر هستند اما یک روز شوخی به واقعیت تبدیل شد.
شارلوت فکر می‌کرد که همۀ برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده است، او به شوهرش زنگ می‌زند و می‌گوید که ۲۵۰،۰۰۰ پوند برنده شده است و وقتی که شوهرش با خوشحالی تمام شروع به برنامه ریزی برای خرج کردن این پول می‌کند واقعیت را به او می‌گوید. همه چیز طبق برنامه پیش رفت تا اینکه اوضاع بطور کامل دگرگون شد.
دقیقاً یک هفته پس از این اتفاق، شارلوت با شوهرش تماس گرفت و به او گفت که برنده جکپات یک میلیون پوندی شده ولی این بار از شوخی خبری نبود! دنیل که فقط چند روز قبل فریب خورده بود مردد بود. وی گفت: «من به هیچ وجه باور نمی‌کردم زیرا ما دوست داریم یکدیگر را دست بیندازیم».
بعد از آنکه شارلوت پیام تبریک موسسه لاتاری را برای دنیل فرستاد او متوجه شد که همه چیز واقعی است. آنها اکنون میلیونر هستند! خانه جدید با اتاق‌های بزرگ‌تر و خرید وسایل جدید برنامه‌ای بود که این زوج برای خودشان در نظر گرفته‌اند. دنیل در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: «با داشتن یک خانواده ۵ نفری و خانه‌ای کوچک اوضاع همیشه بهم ریخته است. اما اکنون همۀ بچه‌ها اتاق خواب‌های خود را خواهند داشت، اتفاقی که همگی نسبت به آن هیجان زده هستند».

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تاریخچه ی ورق پاسور؛ و اسراری در رابطه با آن
شوخی های تلخ و شیرین برندگان لاتاری
شوخی های تلخ و شیرین برندگان لاتاری

من عاشق خواهرت هستم

در حالی که برای زوج قبلی اوضاع بعد از شوخی به خوبی و خوشی تمام شد اما برای زوج بعدی ماجرا به همین سادگی به پایان نرسید.
در این مورد، دختر داستان ما تصمیم گرفت دوست پسرش را برای شام به رستوران دعوت کرده و یک شوخی دقیق را برنامه ریزی کند. او از پیشخدمت خواست که برای این تفریح به او کمک کند. او شماره‌های لاتاری دوستش را می‌دانست به همین دلیل آنها را به پیشخدمت داد و از او خواست که وقتی دوستش شماره‌های برنده لاتاری را خواست، آنها را برایش بیاورد.
در زمان شام پسر از پیشخدمت پرسید که آیا تلویزیونی در رستوران وجود دارد یا اینکه پیشخدمت می‌داند که آخرین شماره‌های برنده لاتاری چه بوده است؟
پیشخدمت نقشش را بازی کرد و گفت تلویزیونی در آشپزخانه وجود دارد و او می‌تواند شماره‌ها را یادداشت کند. پس از چند دقیقه پیشخدمت به سر میز بازگشت و کاغذهایی را که دختر به او داده بود را بیرون آورد و آنها را به عنوان شماره‌های رسمی ‌برنده لاتاری به پسر داد.
پسر بدون لحظه‌ای درنگ متوجه شد که آنها شماره‌های خودش هستند. او بلافاصله کلیدهایش را روی میز پرت کرد و با غرور گفت: «ماشین و خانه مال تو، من عاشق خواهرت هستم».
می‌توانید قیافه او را تصور کنید وقتی که سرانجام فهمید همه چیز یک شوخی بوده است!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی جاش کالیک؛ خبرنگار باتجربه سری های جهانی پوکر
«ماشین و خانه مال تو، من عاشق خواهرت هستم».
«ماشین و خانه مال تو، من عاشق خواهرت هستم».

من استعفاء می‌دهم!

بیشتر افراد در مورد لحظه‌ای که کار خود را ترک کرده و به آرزوهای خود می‌روند، رویاپردازی می‌کنند. در این بین یک نفر رویاهای روزانه خود را به واقعیت تبدیل کرد ولی مشخص شد که جشن‌ او کمی ‌زود هنگام بوده است.
آن روز برای استیو موزلی (Steve Moseley) یک روز معمولی بود. ساعت ۱۰ صبح او در محل کار بود و پشت میز کارش نشسته بود و به روزهای بهتر فکر می‌کرد. در آن لحظه رویایش این بود که برنده یک لاتاری فوری ۱ میلیون پوندی شده است.
آن روز در مسیر کار، استیو برای خرید یک بلیط لاتاری فوری توقف کرد و حال پس از خراش دادن بخش امنیتی روی کارت به این نتیجه رسید که یک میلیون پوند ثروتمندتر شده است.
وی در مصاحبه‌ای گفت: «من بخشی از بلیط که مبلغ برد در زیر آن مخفی شده بود را خراش دادم و دیدم که یک میلیون پوند برنده شده‌ام. تا آنجایی که به من مربوط بود حالا یک میلیونر بودم».
او بلافاصله شروع به خوشحالی کرد و پس از کمی رقصیدن روی میز و دادن این خبر خوب به خانواده از کار خود استعفاء داد.
استیو از یک همکار خود درخواست کرد یک شامپاین بخرد و پس از دیدن رئیس خود به او گفت که دیگر به این شغل احتیاجی ندارد.
در ساعت ۱۰:۴۵ صبح، استیو تصمیم گرفت با اپراتور لاتاری ملی تماس بگیرد تا در مورد مطالبه جایزه خود صحبت کند. اما در کمال شگفتی چیزی را شنید که هرگز انتظار آن را نداشت او برنده نشده بود زیرا شماره ۱۶ را به اشتباه ۱۵ دیده بود.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  200 میلیون تومان شرط تنها در چند روز به روایت تصویر
من استعفاء می‌دهم!
من استعفاء می‌دهم!

استیو می‌گوید: «تلفن را گذاشتم. از لحاظ جسمی احساس ضعف می‌کردم. یک ذره بین برداشتم تا شماره‌ها را بررسی کنم. شماره‌ها بنظر صحیح بودند اما مشخص بود که پولی نصیب من نمی‌شود».
ظرف مدت ۴۵ دقیقه اوضاع کاملاً عوض شده بود و حالا باید برای بازگشت به کار سراغ رئیسش می‌رفت و التماس می‌کرد.
مایک ارل، مدیر استیو، که شاهد همه چیز بود می‌گوید: «شما می‌بینید که وفاداری افراد وقتی پای پول وسط باشد دروغی بیش نیست. او کمی ‌احمق بود، من هرگز ندیده بودم کسی تا این حد جشن بگیرد. اما من برای او متأسف شدم برای اینکه شماره‌ها خیلی واقعی بنظر می‌رسیدند».
اگر لاتاری چیزی به استیو آموزش داده باشد این است که شما همیشه باید قبل از جشن گرفتن، نتایج خود را دو بار بررسی کنید! بهترین قسمت بازی آنلاین این است که آژانس‌های واسط این کار را برای شما انجام می‌دهند و به طور خودکار از هرگونه بردی مطلع می‌شوید.

 

تبلیغاتcanonbet