تبلیغات

آموزش تحلیل و پیش بینی مسابقات ورزشی برای شرط بندی بصورت خلاصه

تسلط و اشراف اطلاعاتی به یک حوزه دانشی بسیار لذت بخش است. برای مثال فردی را در نظر بگیرید که در جزیان تمامی مسائل و اخبار بازار بورس است. بحث در مورد مسائل بورس با چنین فردی حتما لذت بخش خواهد بود.

حالا فرض کنید این فرد با دانش و تسلطی که دارد قدرت تحلیل مسائل را نیز پیدا کند. در این شرایط حتما میتواند روندهای موجود در بازار را تحلیل یا حتی پیش بینی کند. این فرد ممکن است در ادامه وارد بازار بورس شود و به احتمال زیاد از نظر اقتصادی موفق خواهد بود. در غیر این صورت با ورود به بازار بورس به عنوان یک معامله گر کوتاه مدت حتما ضرر خواهد کرد.

ورزش و مسائل مربوط به مسابقات ورزشی نیز همین ماهیت را دارند. فردی که قرار است وارد حوزه پیش بینی مسابقات ورزشی شود، در ابتدا باید قدرت تحلیل روندهای ورزشی را داشته باشد. همانطور که بیان شد برای داشتن قدرت تحلیل و پیش بینی صحیح رویدادها باید تسلط دانشی نیز در آن حوزه وجود داشته باشد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  نکات مهم دنیای شرطبندی ( جمله هفته )

بنابراین اولین قدم برای موفقیت در پیش بینی ورزشی دنبال کردن اخبار تیم های ورزشی، رویدادهای ورزشی، بازیکنان و مربیان است. منابع زیادی در اینترنت برای پیگیری اخبار و اطلاعات دنیای ورزش وجود دارد. که برخی از آنها را در ادامه لیست خواهیم کرد:

سایت نتایج زنده سوفا اسکورز

در سایت نتایج زنده سوفا اسکورز https://www.sofascore.com اطلاعات جامعی در مورد رویدادهای ورزشی بدست خواهید آورد. تمامی اطلاعات مربوط به مسابقات پیشین دو تیم و آمار مربوط به تیم ها و بازیکنان در هر فصل قابل مشاهده است.

سایت اطلاعات ورزشی هواسکورد

سایت هو اسکورد https://www.whoscored.com نیز همانند سوفا اطلاعات ورزشی را با جزئیات زیاد نمیاش می‌دهد. در هواسکورد قسمت Upcoming Top Facts برخی حقایق در مورد مسابقات ورزشی نمایش داده می‌شود. مطالعه این بخش در مورد هر بازی اطلاعات شما را افزایش خواهد داد.

سایت اطلاعات نقل و انتقالات ترنسفر مارکت

اگر بازیکنی از یک تیم را نمیشناسید در ترنسفر مارکت https://www.transfermarkt.co.uk می‌توانید تیم های قبلی و مبلغ قراردادها آن بازیکن را مشاهده کرده و شناخت مناسبی از آن بازیکن بدست آورید.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  شرط لغو شده چیست؟ وضعیت شرط بسته شده در صورت لغو شدن بازی

خبرگذاری های ورزشی فارسی

اخبار دسته اول تیم های ورزشی را از دست ندهید. برای مطالعه اخبار تیم ها به سایت های ورزش۳،طرفداری یا نود مراجعه کنید.

تبلیغاتcanonbet