تبلیغات

 

تعطیلات تابستانی فوتبالیست‌های میلیونر کجاست؟

رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان در فرانسه توجه علاقه‌مندان به این رشته را جلب کرده ورزشکاران زن با جدیت مشغول مبارزه با حریفان هستند اما مردان این رشته همزمان و پیش از شروع تمرینات پیش فصل مشغول لذت بردن از تعطیلات خود هستند.

اگر شما هم مثل هواداران جدی فوتبال چشم امیدتان به ستاره‌هایی است که باید در طول یک فصل طولانی در زمین فوتبال مبارزه کنند، بعید است که حتی هنگام تعطیلات هم چشم از آن‌ها بردارید.

با وجود شبکه‌های اجتماعی شما کار سختی در پیش ندارید و فقط باید صفحه موبایل یا تبلت‌هایتان را بالا و پایین کنید تا متوجه شوید که هرکدام از این میلیونرهای جوان در کدام گوشه جذاب و مجلل دنیا برای فصل آینده تجدید قوا می‌کنند.

ماهیگیری محمد صلاح

محمد صلاح، مهاجم لیورپول که اول ماه ژوئن جام قهرمانی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا را در چمدانش گذاشت، حالا یک جایزه بزرگ دیگر بدست آورده است. نگاه کنید به لذتی که در چهره این مهاجم مصری موج می‌زند. او عاشق تا زدن شورت ورزشی‌اش هم است؛ مثل کریستیانو رونالدو که می‌خواهد ضربه ایستگاهی بزند.

صلاح همچنین متخصص عکس گرفتن در تعطیلات و انتشار آن‌ در شبکه‌های اجتماعی است. در ضمن ما هم موافقیم که او “یونیفرم تعطیلات” را به تن دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  همه چیز درباره دارک وب ( وب تاریک )

دیوک اوریگی تنها سفر می‌کند؟

سه هفته میان آخرین دیدار لیورپول در لیگ برتر فوتبال انگلیس و حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام فاصله بود، بنابراین بسیاری از بازیکنان این تیم برای استراحت به نقاط مختلف جهان سفر کردند.

در میان بازیکنان لیورپول شاید بتوان گفت که دیوک اوریگی فصل متفاوتی را تجربه کرد. او گل تضمین کننده پیروزی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان را زد، دو بار دروازه بارسلونا را در نیمه‌نهایی همان مسابقات باز کرد و همچنین در لیگ برتر در آخرین لحظات بازی به اورتون و نیوکاسل گل‌هایی حیاتی زد.

اما به نظر می‌رسد که این بازیکن برای تعطیلات به تنهایی وسط کویر رفته است. هرچند که احتمالا عکس را شریک زندگی/ مادر او انداخته است. اما دست‌کم تا به حال که مشخص نشده چه کسی از اوریگی با این کلاه عکس گرفته است.

در کل این مدل نشستن او که با نگاهی حسرت‌بار به ساحل و جای خالی کنارش در روی صندلی نگاه می‌کند، دوست‌داشتنی است.

آنتونی مارسیال: در جستجوی عجایب

لبخند‌های مهاجم فرانسوی جوان منچستر یونایتد خیلی معروف نیست. در واقع او خیلی کم لبخند می‌زند از این بابت مورد انتقاد فیلیپ نویل، بازیکن سابق یونایتد هم قرار گرفته است و شماری از بازیکنان منچستر یونایتد هم با او در این رابطه شوخی کرده‌اند.

با این تفاسیر حضور او مقابل ابوالهول در حالی که لبخندی به لب دارد و مقابل دوربین ژست گرفته را نمی‌توان “رویدادی معمولی” به حساب آورد.

بتمن به توکیو پرواز می‌کند

میچی باتشوایی، درگیر اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل اسکاتلند در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ بود. مسابقه‌ای که او پیش از آن حتی لباس سنتی اسکاتلند را هم پوشید و در یکی از مراسم سنتی این کشور حاضر شد.

پس از پایان لیگ برتر فوتبال انگلیس، این مهاجم چلسی که به صورت قرضی به کریستال پالاس رفته است، برای تعطیلات به ژاپن سفر کرد.

عکس این بازیکن در توکیو در محیطی با حضور پررنگ تابلوهای نئون و رنگ نارنجی موجب شد بسیاری او را با بتمن مقایسه کنند.

همراه با پل پوگبا در سفر

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یکی دیگر از پدران جوانی بود که همراه با فرزند کوچکش در تعطیلات عکس گرفت. او البته با این انتقاد مواجه شده که یک نوزاد را به سفر طولانی هوایی برده است.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  فلوید می ودر و علاقه شدید به شرط بندی

برناردو سیلوا هنوز در حال و هوای کریسمس

بین قهرمانی سه‌گانه در فوتبال انگلیس و قهرمانی با پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا ، برناردو سیلوا تصمیم گرفت اوقاتش را در خانه بگذراند.

تعطیلات در منچستر؟ موضوع را نگرفتید؟ خب، برناردو برای این که خانه‌اش خیلی هم بی رنگ و بو نباشد، تصمیم گرفته که کماکان درخت کریسمس را در آپارتمانش در مرکز شهر منچستر حفظ کند.

آندرا پیرلو؛ هیچ کجا خانه آدم نمی‌شود

او حالا بازنشسته است و احتمالا برای تعطیلات هرجایی که عشقش بکشد، می‌تواند برود. ولی پیرلو به رغم این شرایط تصمیم گرفته خیلی خونسرد مقابل یک دکه در کاپری ایتالیا بایستد و منتظر آماده شدن لیمونادش باشد.

یا در این عکس که روی صندلی تاشوی راحتی لم داده و جمله‌ای از چارلز دیکنز نقل می‌کند: “در هیچ جای زمین به اندازه یک جزیره کوچک امکان لذت بردن از صلح و آرامش نیست.”