تبلیغات

 

آسان‌ ترین لاتاری ها برای پیروزی و کسب پول زیاد کدام است؟

آسان‌ ترین لاتاری برای برد

لاتاری تمرین ورزشی خوبی برای شما نیست، ماهیچه‌های شما را تقویت نمی‌کند یا دانش شما را نمی‌سنجد یا نشان نمی‌دهد. لاتاری بازی چالش انگیز خاصی نیست و انتخاب اعداد راندوم و تصادفی نهایت سرگرمی و تفریح محسوب نمی‌شود. همه ما تنها و تنها به یک دلیل در آن شرکت می‌کنیم و آن هم رسیدن به ثروت و پولدار شدن است! در این مطلب به مهمترین سوال در این زمینه پاسخ می‌دهیم که کدام لاتاری بهترین احتمال برد را برای ما به همراه دارد؟

همیشه در مورد جوایز بزرگ و رکورد‌های تاریخی لاتاری، مبالغ هنگفت پول همراه با احتمالات برنده شدن صحبت‌های زیادی شده است چراکه اگر بتوانید با هزینه کردن مقدار کمی پول، میلیون‌‌ها دلار برنده باشید چه چیزی بهتر از این در انتظارتان است. اما همیشه احتمالات به نفع شما نیست. به یاد داشته باشید قوانین همه بازی‌ها به طور یکسان نیست و تفاوت‌‌های زیادی در مبالغ برد وجود دارد. همچنین تفاوت‌های زیادی در آسان بودن و سخت بودن برنده شدن این جوایز وجود دارد.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  با صلاح سود 19 برابری میکردید...

بهترین احتمال برد

بهترین احتمال برد را بخت آزمایی لهستانی Polish Mini Lotto دارد. درحالیکه اکثر لاتاری‌ها احتمال ۱ به میلیون یا حتا بیشتر را برای برنده شدن دارند، این بخت آزمایی احتمال ۱ به ۸۵۰/۶۶۸ را به شما می‌‌دهد. البته همانطور که از بخشی از نام آن (Mini) پیدا است، جایزه بزرگ این لاتاری هم در مقایسه با دیگر لاتاری‌ها کمتر است. قیمت خرید بلیط هم بسیار کم و ۵۰ پنس است که شانسی برای داشتن حداقل جایزه بزرگ ۷۰ هزار پوندی را به شما می‌دهد. این احتمالات، احتمال برد حدود ۳۰ جکپات را در هر ماه ممکن کرده است!!

جدول زیر ۶ لاتاری برتر از نظر آسان بودن برای برد جایزه بزرگ را به صورت مقایسه‌ای نشان می‌دهد.

نام لاتاری احتمال برد جایزه بزرگ
  Polish Mini Lotto ۱ به ۸۵۰/۶۶۸
 Swedish Lotto ۱ به ۶٫۷۲۴٫۵۲۰
 Austrian Lotto ۱ به ۸٫۱۴۵٫۰۶۰
  OZ Lotto ۱ به ۸٫۱۴۵٫۰۶۰
 Irish Lotto ۱ به ۱۰٫۷۳۷٫۵۷۳
▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزرگترین رسوایی هایی که صنعت لاتاری و قمار را تکان داد

 

آسان‌ترین لاتاری از نظر برد جایزه از هر سطح

بهترین احتمال برد جایزه از هر سطحی بهلوتو فرانسه French Lotto اختصاص دارد و احتمال آن ۱ به ۶ است. در جایگاه دوم لوتو انگلستان UK Lotto با احتمال ۱ به ۹٫۳ قرار گرفته و جایگاه سوم برای لاتاری اسپانیایی پریمیتیوا است.

عوامل زیادی در انتخاب لاتاری وجود دارد اما نکته اینجاست که قبل از انتخاب هر لاتاری می‌توانید با مجله دنیای شرط بندی همراه باشید تا در مورد قوانین بازی، جوایز، احتمالات و راهنمای بازی اطلاعاتی به روز کسب کنید و احتمال بردتان را بیشتر کنید.