تبلیغات

جذب ثروت چگونه است ؛ آیا پول خوشبختی می‌آورد؟

خبر خوب: شما می‌توانید خوشحال و پولدار باشید.

اگر هدف قانون جذب شما تجلی فراوانی و ثروت باشد، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که واقعا سعی دارید چه چیزی به دست آورید. به ویژه ممکن است به این فکر کنید که آیا پول می‌تواند خوشبختی به همراه آورد؟

پاسخ به این سوال کمی پیچیده‌تر از یک بله یا خیر گفتن ساده است. مشخص شده است که پول می‌تواند خوشبختی بیاورد اما شرایط ویژه‌ای برای محقق شدن آن باید برقرار باشد. اگر می‌خواهید لذت شما همراه با ثروت شما افزایش یابد، سه نکته ضروری در این مطلب را به یاد داشته باشید.

  • تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران مانع خوشحالی است

آیا در تلاش برای ایجاد یک تصویر مثبت از خود برای دیگران هستید؟ در بحث تجلی ثروت این موضوع فاکتور مهمی است. اگر شما همواره بر روی مقایسه کردن‌ها تمرکز دارید و سعی می‌کنید بیشتر از بقیه افراد در اطرافتان ثروت داشته باشید باید بدانید که با این کار به طور مداوم روی فرکانس پایین ارتعاش برقرار می‌کنید. این کار نه تنها مانع توانایی شما در جذب ثروت می‌شود بلکه ذهنیت شما را همواره به صورت منفی و ناامن نگه می‌دارد. پس زمانی که یک وسیله جدید می‌خرید یا مبلغی را برای یک تجربه خاص در زندگی پرداخت می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که این کار را برای خودتان، ارزش‌های خودتان و برآورده کردن خواسته‌های شخصی خود انجام می‌دهید نه به هدف این که به صورت تاثیرگذارترین فرد در شهرتان به نظر رسید.

  • تحقیقات نشان داده سقفی برای خوشحال بودن وجود دارد
▬ این مطلب را هم بخوانید:  پولشویی در شرط بندی های آنلاین چطور صورت میگیرد

به طور قطع میلیاردر بودن فرصت‌ها و آزادی عمل‌های بسیاری را برای شما فراهم می‌کند. تحقیقاتی که در دانشگاه پرینستون انجام گرفته نشان می‌دهد که وضعیت روحی و احساسی خوب افراد تا سقف داشتن ۷۵۰۰۰ دلار ثروت در سال افزایش می‌یابد. این یعنی هر چه شما به این سقف نزدیک‌تر می‌شوید، احتمال خوشحال بودن شما بیشتر می‌شود. با این وجود بعد از این مرحله باید انتظار داشت که سطح خوشحالی شما کم و بیش ثابت بماند و یا حتا کاهش پیدا کند. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که اهداف واقع گرایانه و عمل گرایانه‌ای از قانون جذب داشته باشید.

 بیشتر بخوانید: عدد جادویی قانون جذب؛ ۶۸ ثانیه

  • اغلب یک نیروی وسوسه گر درون ما وجود دارد که ما را تشویق به خریدن مادیات می‌کند

تحقیقات نشان داده است که هزینه کردن روی تجربیات زندگی اطمینان بالاتری به ما می‌دهد که پول خوشبختی می‌آورد. با این وجود درک این مطلب که چرا ما به سادگی به سمت خرید وسایل مادی کشیده می‌شویم می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  معرفی قدرتمندترین ارزهای جهان در سال 2019

دلیل اول این است که وسایل فیزیکی و مادی به وضوح نشانه ثروت و موفقیت ما هستند که همین موضوع باعث می‌شود ما بیشتر از خاطرات و تجربیات خوب به آنها ارزش و بها دهیم. اما باید بدانید که خاطرات اثر طولانی‌تری روی ما خواهند داشت.

دلیل دوم اینکه ما از خرید یک وسیله‌ جدید لذت می‌ببریم که ثابت شده است این سرخوشی و لذت به طور ناامید کننده‌ای کوتاه مدت است. در حالیکه در مقابل، اثر مثبت تجربیات بزرگ در زندگی می‌تواند برای همیشه باقی بماند.

پس از آنجاکه همه ما در معرض این فرضیات اشتباه در مورد ثروت و خوشحالی هستیم، کمی توجه به آنها می‌تواند تاثیر منفی این اشتباهات را روی انتخاب هایمان کاهش دهد و در نهایت این که در زندگی شخصی شما  آیا واقعا پول خوشحالی و خوشبختی به همراه می‌آورد؟