تبلیغات

داستان های عجیب و شگفت انگیز برندگان لاتاری

داستان برنده های لاتاری

نقاب چینی!

برخی از برنده های لاتاری به طور خیلی جدی می خواهند پس از برنده شدن ناشناس باقی بمانند. ولی از همه بیشتر برنده های چینی اینگونه رفتار می کنند، بسیاری از آنان در حین دریافت جایزه ی چند میلیونی شان با نقاب های عجیب و یا حتی با لباس های محلی که کاملا ناشناس باشد، در صحنه حاضر می شوند. بعضی از آنان بسیار با سلیقه تغییر قیافه می دهند، مثلا تبدیل به شخصیت هایی مانند بایمکس، خرس های زرد و یا پاندا می شوند.

 کوکی شانسی!

در سال ۲۰۰۵، یک کارخانه شیرینی سازی که محصولات فورچون کوکی را ارائه می دهد، به طور اتفاقی داخل این شیرینی ها اعداد درستی را قرار داد و در پی آن، ۱۱۰ نفر در لاتاری برنده ی سطح دوم جوایز شدند. مسئولین لاتاری به آن ها مشکوک شده و امکان تقلب را می دادند، ولی پس از بررسی های مکرر متوجه شدند تمامی برنده های لاتاری اعدادی را که داخل این فورچون کوکی ها قرار داده شده بود انتخاب کرده بودند.

به هیچ کس نگویید؛ حتی بچه ها!

یکی از زوج هایی که در لاتاری شیکاگو شرکت کرده و برنده ی ۳۰ میلیون دلار شده بودند، این موضوع را بین خودشان نگه داشته و حتی به فرزندانشان هم اطلاع ندادند!

▬ این مطلب را هم بخوانید:  واقعیت های جذاب و عجیب لاتاری که از آنها خبر ندارید !

کاشف خوش قلب!

تصور کنید راز و رمز برنده شدن در لاتاری را کشف کنید. مثل یک رویا است نه؟ ولی یکی از شرکت کنندگان این کار را کرد. او برای برنده شدن توانست رمز لاتاری را پیدا کند. ولی این برنده ی خوش قلب به جای کلاهبرداری و غارت از این لاتاری، اتفاق پیش آمده را گزارش داد تا از جانب سازمان احتیاط های لازم جهت بالا بردن سیستم امنیتی انجام گیرد.

ارباب لاتاری ها!

ژوان گینتر، دانشجوی مقطع دکترای دانشگاه اسنفورد، یا یکی از خوش شانس ترین افراد روی زمین است یا اینکه رازی می داند که تا کنون هیچ کس موفق به کشف آن نشده است. او موفق شده است ۴ بار در مقطع زمانی متفاوت برنده لاتاری شود که کمترین مبلغ برد او ۲ میلیون دلار بوده است!

او در سال ۲۰۰۶ برنده ی ۲ میلیون دلار، در سال ۲۰۰۸ برنده ی ۳ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۴ برنده ی ۱۰ میلیون دلار از جایزه ی بزرگ ۱۴۰ میلیون دلاری شد. در بازی های مشارکتی در سال ۱۹۹۳ برنده ی ۵.۴ میلیون دلار در لاتاری لوتو تگزاس شد. چه رازی در بازی لاتاری و انتخاب اعداد ژوان گینتر نهفته است که ما نمی دانیم؟ مردم تا به این راز پی نبرند دست از فکر کردن بر نخواهند داشت. آیا تمام این موفقیت ها به خاطر خوش شانس بودن اوست یا رازی در آن نهفته است؟

▬ این مطلب را هم بخوانید:  بزرگترین برندگان لاتاری در تاریخ آمریکا ...

دوربین کنترل سرعت لاتاری!

در شهر استکهلم قانون جالبی را برای کنترل سرعت رانندگان اجرا کرده اند. شهرداری استکهلم دوربین های کنترل سرعتی در سطح شهر نصب کرده است که در صورت راندن با سرعت مجاز می توانید برنده ی جایزه ی نقدی که از جریمه های پرداخت شده توسط رانندگان متخلف جمع آوری شده است، شوید. 

برنده های لاتاری با پیدا کردن راه برای بردن !

در سال ۱۹۹۲ شرکت کنندگان بازی مشارکتی با همفکری تصمیم گرفتند راهی برای برنده شدن پیدا کنند. در نهایت آن ها تمامی بلیط ها را با تمام ترکیب های ممکن در لاتاری ویرجینیا خریدند و البته برنده هم شدند. آن ها با خرج کردن ۵ میلیون دلار برای خرید بلیط، برنده ی ۲۷ میلیون دلار شدند.

مرگ ۱۴ دقیقه ای و زنده شدن شانس بیل!

مرگ بیل مورگان اهل استرالیا برای ۱۴ دقیقه ثبت شد ولی او مجددا به زندگی بازگشته و به زندگیش ادامه داد! او در حالی که چندین مناسبت یعنی بازگشت دوباره به زندگی و ازدواجش را جشن می گرفت، یک اسکرچ کارت نیز خرید و برنده ی یک اتومبیل ۲۷ هزار دلاری شد. از آنجایی که پس از ۱۴ دقیقه تصویب مرگ بالینی، او مجددا به زندگی برگشت، کانال اخبار ملبورن تصمیم به مصاحبه با او گرفت و از او درخواست کرد برای تایید بخت بلند خود یک اسکرچ کارت دیگر بخرد و جلوی دوربین آن را پاک کند، او با کمال میل قبول کرد. پس از پاک کردن اسکرچ کارت، با تعجب به دوربین خیره شده و برنده شدن ۲۵۰ هزار دلاری خود را اعلام می کند.

▬ این مطلب را هم بخوانید:  تیم نابغه های بلک جک ام آی تی

مرد و حرفش!

یک مامور پلیس که به طور مکرر برای صرف شام به یک رستوران محلی می رفت، تصمیم گرفت نصف بلیط را به عنوان انعام به پیشخدمت آنجا بدهد. بطور خیلی اتفاقی این بلیط برنده ی جایزه ی ۶ میلیون دلاری شد!  پلیس مهربان سر قول خود مانده و نصف جایزه را به پیشخدمت اهدا کرد. او می گوید اگر من حرفی می زنم سر حرف خود هم می مانم.

تبلیغاتcanonbet